Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
Samalla tavalla olen minäkin ajatellut. Taitaa tehdä vain Ässille hyvää että Kivenmäki ei ole vähään aikaan mukana. Ehkä tekee vielä tulevaisuudessakin hyvää kun Kivenmäki tietää ettei ole korvaamaton Ässille.Kyllä on Ässät pelannut ailahtelevasti! Kärppiä vastaan hieno voitto ja Kapaselta 0-peli. Itse laskin myös Kivenmäen puuttumisen laskevan Ässien suoritusta, mutta tuntuu vain vaikuttavan positiivisesti.
Sitten itse illan päätapahtumaan. On myös hyvä JYPille, että Ässät voitti edellisessä ottelussaan Kärpät. Nyt ei ainakaan missään nimessä JYP lähde tähän otteluun ns. takki auki. Jalat maassa ja sitä rataa. Rankka ilta taas molemmille joukkeille luvassa. Jos JYP jatkaa samalla tavalla kuin viimeksi kotonaan, niin laidat ryskyy unohtamatta kuitenkaan kurinalaista ohjauspeliä kauniita kikkoja unohtamatta. Vastassa on joukkue joka myös tykkää taklailla, joten luvassa lienee viihdyttävä kiekkoilta.
Totta kai Dwaipe kiinnostaa, mutta myös se miten hyvin veljekset pelaavat keskenään. Joka tapauksessa, mielenkiintoinen ilta tulossa.