Olisin todella huolissani jos JYPillä olisi joku tappelukielto sanktioineen. Tottakai näin voidaan aina sanoa, mutta en ikinä ole nähnyt (ja toivottavasti en tule näkemäänkään) valmentajaa, joka rankaisisi omaa pelaajaa siitä että tämä käy kouluttamassa vastustajan pelleä. Varsinkin nyt JYPin tulee pitää huoli siitä, että taitavat hyökkääjät saavat pelata kädet ehjinä koko kauden.
Kangasniemen taklausyritys meni vähän ohi ja kyynärpää nousi. Selvä 2+10 päähän taklaamisesta. Harmi kun ei nähty kunnon matsia.
Ja tää tuikkaaja Tasku hyppäs heti karkuun vaihtoaitioon keihästyksen jälkeen.
Seuraavassa vaihdossa olis pitäny tulla muistutus et oli viimenen kerta kun teet näin.
Täytyy tunnustaa että olen puoliksi satakunnasta isän puolelta. Ässät oli junnuna suosikki joukkueeni, mutta sitten kotikaupungin ylpeys JYP nousi liigaan. Ässät on edelleenkin lähellä sydäntä koska siellä kunnioitetaan perinteitä, toisin kuin esim HIFK. Ässät on yksi suurista, JYP vielä nuori, vasta 22 vuotta liigassa pelannut. Mutta samallalailla kuin porilainen on ylpeä Ässistään, niin minä olen ylpeä JYPistä, vaikka helsingissä olenkin asunut vuodesta -90.
Ja hei, pidetään pieni pilke silmäkulmassa aina niiku Japa Levonen tai Tero "Snake" Lehikoinen.