Oli aiiika vaikea syöttö. Toki pelimies olis tehny
Tampereen Tappara, Tampereen ykkönen myös tänä vuonna ja Liigan hallitseva mestari. Muistilääkkeet missä pelaa?Tampereen Tappara, Tampereen ja Liigan ikuinen kakkonen =)
Ja täysilläNo joo.. aluksi luulin että oli parempi syöttö mutta olikin tuollainen polvenkorkuinen.
Se on meilläpäin vihtomista.Kyllä nyt on kiva läpsytellä.
Syö meikäläistä tämä uusi Keski-Suomalainen muoti-ilmiö: Tekno-Läpsytys.
Tampereen Tappara, Tampereen ykkönen myös tänä vuonna ja Liigan hallitseva mestari. Muistilääkkeet missä pelaa?
Puhunkin seuran suuruudesta ja historiasta.. Toki viime vuosina on tuloksellisesti olliut ykkönen.
Nyt on vähän turhaa niuhottamista. "Tilasi yhdeksän pitkää" tuskin aukeaa perheen pienimmille ja niille joille se aukeaa niin tuskin ajaa alkoholismiin. Mutta jokainen tyylillään, itse en ainakaan pahastu.Alkiolla vähän laukalla nää läpät. Kuitenki junnutki kattoo tätä. Ei anna ihan hienoa kuvaa.
Levikset repee.
Eikös Tappara kokeillut Lassilaa jo Ilvestä vastaan ? ..taisi olla riittävä kokeilu :)Ei ole kyllä Järvisellä, tai kellään, hyvä päivä - ja ehkä sitä Lassilaakin olisi voinut kokeilla jo 2-1 tilanteessa. Mutta Kalpa on hyvä viimeistelemään, ei siltä mitään pois.
Bonsaksenin lätty putosi jäähän 4 metriä liian pitkällä.
Eihän Tappara ole lähellekään Liigan toiseksi suurin seura.Puhunkin seuran suuruudesta ja historiasta.. Toki viime vuosina on tuloksellisesti olliut ykkönen.
Seuran suuruus, kaiva siitäkin nyt vielä ne statsit mitkä on Ilveksen eduksi niin voit olla hyvillä mielin. Annan vinkin: ei ainakaan liikevaihto tai liikevoitto. Tai yleisömäärät.Puhunkin seuran suuruudesta ja historiasta.. Toki viime vuosina on tuloksellisesti olliut ykkönen.
Oikeasti tuosta yheksän pitkää heitosta meni herneenpalko nenään? Omaan makuun loistavaa meininkiä ollut taas kaksikolta Alkio & Vallin. Voitaisiinhan tuonne laittaa vaikka Anssi Ritari, mieti sitä.Alkiolla vähän laukalla nää läpät. Kuitenki junnutki kattoo tätä. Ei anna ihan hienoa kuvaa.
Kaikesta huolimatta olen varma että kun Rissanen lopultakin päättää itse ampua niin ampuu sitten koko sarjan voittomaalin.