Mulla meni ihan ohi, mitäs se sit sanoi?Alkiolla vähän laukalla nää läpät. Kuitenki junnutki kattoo tätä. Ei anna ihan hienoa kuvaa.
Jumalauta et hajosin :D Toki vakava asia jne.Tappara on yhtä alistunut, kuin pedofiili Chris Hansenin keittiöjakkaralla.
Kuka tunnustaa olevansa RD, ihan varmasti kirjoitti jotain tänne seurantaan, niin keskittynyt se oliRD bongattu
En usko vieläkään että ollaan finaalissa, saatika että ensimmäinen peli voitettiin ja toistakin johdetaan. Melkosta..
Mitä sitten vaikka olisinkin ?Kuka tunnustaa olevansa RD, ihan varmasti kirjoitti jotain tänne seurantaan, niin keskittynyt se oli
Tuota en edes ajatellut, että kolme matsia saisi vaikka sluibailla. Toit kyllä ihan uuden näkökulman..Kalevan Pallo on kahden voiton päästä Liigan mestaruudesta ja se saa hävitä vielä kolme peliä. :)
Siltä se näytti jo Ilvestä vastaan..Tappara on hävinnyt vasta kun Kalpalla on neljä voittoa ! ..nyt on vasta yksi...Onko Tapparalla masu täynnä mestaruuksista? KalPa haluaa enemmän? No en tiiä...
Itse olen sitä mieltä, että kaikki loput pelit voisi pelata Kuopiossa. Näin Tapparakin on parhaimmillaan...KalPa on niin kuskin paikalla. Seuraavan pelin jos/kun KalPa vie niin sarja olis katkolla Kuopijossa. Jos ja jos, mutta Kuopion kannalta herkullinen ajatus, eikä ollenkaan mahdoton kun peliä katselee.
RD bongattu
Pelataan nyt tää ensin alta pois. On Tappara ennenkin noussut pahoista paikoista..Kalevan Pallo on kahden voiton päästä Liigan mestaruudesta ja se saa hävitä vielä kolme peliä. :)
Pelataan nyt tää ensin alta pois. On Tappara ennenkin noussut pahoista paikoista..