To 20.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 300
  • 387

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tapola ostaa lisää aikaa
 

ronkpukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool FC, Toronto (seurailen)
Ei ole kyllä Järvisellä, tai kellään, hyvä päivä - ja ehkä sitä Lassilaakin olisi voinut kokeilla jo 2-1 tilanteessa. Mutta Kalpa on hyvä viimeistelemään, ei siltä mitään pois.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Alkiolla vähän laukalla nää läpät. Kuitenki junnutki kattoo tätä. Ei anna ihan hienoa kuvaa.
Nyt on vähän turhaa niuhottamista. "Tilasi yhdeksän pitkää" tuskin aukeaa perheen pienimmille ja niille joille se aukeaa niin tuskin ajaa alkoholismiin. Mutta jokainen tyylillään, itse en ainakaan pahastu.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Ei ole kyllä Järvisellä, tai kellään, hyvä päivä - ja ehkä sitä Lassilaakin olisi voinut kokeilla jo 2-1 tilanteessa. Mutta Kalpa on hyvä viimeistelemään, ei siltä mitään pois.
Eikös Tappara kokeillut Lassilaa jo Ilvestä vastaan ? ..taisi olla riittävä kokeilu :)
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Kaikesta huolimatta olen varma että kun Rissanen lopultakin päättää itse ampua niin ampuu sitten koko sarjan voittomaalin.
 

Snagari

Jäsen
Alkiolla vähän laukalla nää läpät. Kuitenki junnutki kattoo tätä. Ei anna ihan hienoa kuvaa.
Oikeasti tuosta yheksän pitkää heitosta meni herneenpalko nenään? Omaan makuun loistavaa meininkiä ollut taas kaksikolta Alkio & Vallin. Voitaisiinhan tuonne laittaa vaikka Anssi Ritari, mieti sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös