Ettehän te kestä! Hirveät vihellykset taklauksen jälkeen!
Mut toi kommentti on kyl taas perinteinen "jokerijunnu fanin" (ja jos oot aikuinen niin sitä suuremmalla syyllä) naurettava aivopieru! Onneksi teilläkin oon niitä fiksumpiakin faneja.
Haluaisin huudella vieraisiin pöytiin ja kysyä että millähän verukkeella se rudi sai sen ulosajon koska eipä tuo ollut kuin korkeintaan kakkosen arvoinen.
Ja mihin katosi se jäähy mikä oli tulossa juuri ennen tuota jäähyä?
Nimellä saa ja hevosella pääsee....
eikä nössö-mikaelia saa taklata.
Niin kuin viime keväänäkin?
Naurettavan paska peli ja nyt se viimeistään tuli selväksi, että säännöt eivät ole kaikille samat. IFK:n joidenkin fanien suurta "riemua" en ymmärrä, kun voittivat vuosiin paskimman paikallispelin. Eli laitetaan tämä "riemu" provoilun piikkiin.
Ei tuosta olisi kukaan muu SM-liigapelaaja saanut edes kakkosta, ihan puhtaasti nimestä puhallettu. Toisaalta olen yllättynyt ettei näitä ole tätä enempää tullut, mutta ei mielestäni ole realistista odottaakaan, etteikö Ruutu nimestään edelleen kärsisi. Näin on ollut aiemminkin, eikä se miksikään muutu oli paita päällä Jokereiden tai HIFKn.Haluaisin huudella vieraisiin pöytiin ja kysyä että millähän verukkeella se rudi sai sen ulosajon koska eipä tuo ollut kuin korkeintaan kakkosen arvoinen.
Eihän tässä kuitenkaan tyhjältä pöydältä lähdetä joka peliin, vaan jossain kohtaa vaaka kellahtaa "ehkä vahinko"-puolelta "hyvin todennäköisesti tarkoituksellista"-puolelle. Eikä kenenkään oikeuksia sen enempää loukata. Ei tuomareiden tarvitse olla sokeita aikaisemmille tapahtumille arvioidessaan teon tarkoituksellisuutta. Yleensä vain mennään varman päälle tuolla vahinko-puolella.
Ruudun taklauksesta tullut jäähy oli kyllä tuomareilta hätävarjelun liioittelua, halusivat Ruudun pois hämmentämästä. Sama juttu Liivikin kanssa aloituksessa. Ruudulle olisi kyllä riittänyt kaksi minuuttiakin... Mutta näillä mennään.
Mä olen tällä kaudella 4-5 peliä Hifk:lta nähnyt ja jaan sen ajatuksen, että eteenpäin siellä on menty. Silti rehellisesti sanoen ei kovin hyvältä näytä.Tarkkaa playoff-peliä ja ansaittu 3-0 voitto kotiin. HIFK oli kärsivällinen, ensimmäisen kerran tällä kaudella ja se kannatti. Nyt oli jäällä HIFK-joukkue, ei lauma taidokkaita yksilöitä.
Eiköhän jokaiselle joukkueelle tule ongelmia, jos joukkueen kaksi parasta on puhki/rikki. Tuskin sinun tarvitsee olla huolissaan näiden kahden jaksamisesta. Onhan siellä Hirso ja Pesonen vielä antamassa taustatukea, kunhan pääsevät omalle tasolleen.En tiedä kuormittiko Nokka Jalonen syksystä lähtien Peltosta ja Granlundia samanlailla kuin Matikaisen Petu nyt. Tuskin. Viime kevättä on turha verrata tähän tilanteeseen, koska tarkoitin Hifkin alkukauden ongelmien palaavan jos ja kun nuo kaksi syömähammasta ovat puhki ja/tai rikki keväällä.
Ei tuosta olisi kukaan muu SM-liigapelaaja saanut edes kakkosta, ihan puhtaasti nimestä puhallettu.
Tätä taas. Ihq, nössö jne. Onko Granlund otteillaan ja esiintymisellään tosiaan itse ansainnut nuo nimitykset, vai onko vaan niin että miehen pelillinen ylivoima vituttaa? Eihän Mikke niitä jäähyjä vihellä tai jätä viheltämättä.
Kevyt femma Ruudulle, ei siinä mitään. Voi voi.
No, onneksi kaikki ei tästäkään porukasta ole sentään kehareita.
Tätä taas. Ihq, nössö jne. Onko Granlund otteillaan ja esiintymisellään tosiaan itse ansainnut nuo nimitykset, vai onko vaan niin että miehen pelillinen ylivoima vituttaa?