Ilkeitä tommoset reboundit, ei ollut tosin Leinosen torjuntakaan kaukana.Meskanen 1-2
Ilkeitä tommoset reboundit, ei ollut tosin Leinosen torjuntakaan kaukana.Meskanen 1-2
Itse oon Kisapuistossa.Täällä on kyllä striimi jäljessä kun tuli vasta tuo maali ja olit jo ehtiny tänne kirjottaa
Yllättyisin, jos SaiPalla olisi ekassa ja JYP:llä kolmannessa pelissä jo kaikki kuviot kunnossa. Eiköhän ne sieltä napsu kohilleen kauden aikana.Huolestuttavan heikkoa on JYPin YV. No onneks sitä on aikaa vielä harjoitella.
No hitto!Itse oon Kisapuistossa.
No lienee vähän matalampi viive sitten. Paitsi jos on tosi hitaat silmät.Itse oon Kisapuistossa.
Arvasin että olet ja yrittäisin bongata sinut kuvasta, jos tuo solidin lähetys joskus edes näyttäisi fanikatsomoa.Itse oon Kisapuistossa.
Voi olla vaikea bongailla tuolta, kun laiskana istumakatsomossa katselen nää harjoituspelit.Arvasin että olet ja yrittäisin bongata sinut kuvasta, jos tuo solidin lähetys joskus edes näyttäisi fanikatsomoa.
Äijä tulossa vanhaksi. Ei me pitsissä istuttu kuin ehkä erän verran.Voi olla vaikea bongailla tuolta, kun laiskana istumakatsomossa katselen nää harjoituspelit.
On. Ei kahta sanaa.Onko Seppälä vähän hölmö?
Viime kaudella JYP hävisi juuri tuon heikon jäähykontrollin takia SaiPalle. Kovin yrittää tänääkin, vaikka SaiPalla kohtuu kevyt rosteri jalkeilla. Meinasin aikasemmin kommentoida, että samaa etua tuskin Rautakorven JYP:ltä saadaan, mutta olin väärässä.Onko Seppälä vähän hölmö?