To 18.8.2022 SaiPa - JYP

• 8 036
  • 150

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jos tiedät, että tietynlainen käytös ärsyttää muita, niin etkö silloin itse ole se kiusaaja? Jos muut reagoivat siihen ärsyyntyneesti omana itsenään, niin ei se lähtökohtaisesti ole kiusaamista.

Ihan yhtälailla sinäkin voit itse päättää, että jätät tietyt viestit kirjoittamatta. Ei pitäisi tulla enää millään tavalla yllätyksenä, että niihin reagoidaan negatiivisesti ja ne ärsyttävät muita. Turha siirtää vastuuta muille.
En. Negatiivisuus on osa mua, en yksinkertaisesti voi mitään sille. Ilkeille kommenteille sen sijaan voi. Te voitte piilottaa mun viestit, vai mitä? Ihan turha valittaa kuinka mun viestit ärsyttää jos te kuitenkin vapaaehtoisesti luette niitä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
En. Negatiivisuus on osa mua, en yksinkertaisesti voi mitään sille. Ilkeille kommenteille sen sijaan voi. Te voitte piilottaa mun viestit, vai mitä? Ihan turha valittaa kuinka mun viestit ärsyttää jos te kuitenkin vapaaehtoisesti luette niitä.
Ja edelleen, yritän olla niin positiivinen kuin pystyn mut nuo ”en jaksa kuunnella sen itkua” tyyliset kommentit loukkaa, ihan helvetisti. Ja sekin vaan lähti siitä että esitin oman mielipiteeni ja toivoin et JYP voittaa tänään. Oliko se muka negatiivisuutta?

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asiasta kukkaruukkuun. Salonen vihdoin mukana ja Lahtisen kanssa samassa ketjussa. Nyt pitäisi antaa näyttöjä, jos haluavat pelata samassa ketjussa myös runkosarjan alkaessa.

Sportsguy

Jäsen
Ja edelleen, yritän olla niin positiivinen kuin pystyn mut nuo ”en jaksa kuunnella sen itkua” tyyliset kommentit loukkaa, ihan helvetisti. Ja sekin vaan lähti siitä että esitin oman mielipiteeni ja toivoin et JYP voittaa tänään. Oliko se muka negatiivisuutta?
Pahoitteluni, kun loukkasin. Muuten jo peruja viime kaudelta, kun kirjoittelusi oli tosiaan erittäin ärsyttävää. Se ei ole muiden syy. Siksi kyselinkin jo etukäteen piilotus-ominaisuutta.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
JYPillä tänään se pakkovoiton paikka, katsotaan miten SaiPa saa laitettua hanttiin ensimmäisessä täyspitkässä pelissä joka mielestäni tulee yllättävän myöhään. Irving erityisesti seurantaan.

Vainikainen - Koskiranta - Ojantakanen
Hietala - Olkkonen

Olhaver - Loimaranta - Meskanen
Rikkilä - Moro

Pospisil - Metsävainio - Lipiäinen
Maalahti - Irving

Turunen - Hokkanen - Ruusunen

Westerholm
(Huhtamaa)

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
mistä peliä voi katsoa?

npc

Jäsen
Nyt on panokset todella suuret tässä pelissä. SaiPa ei hakenut pokaaleja kesäkisoista kuten on totuttu eli nyt pitää laittaa kaikki peliin.

JYPiltä ja SaiPalta puuttuu terävin kärki kun ovat MM-kisoissa. Saa nähdä miten muu jengi reagoi tähän. Nyt olisi näytön paikkaa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jaa missäs kohti jäähy tuli???

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Platzer 0-1!

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Ihan samaa kuin viime kaudella, ekaa erää ei kauaa takana ja vastustajalla kaksi läpiajoa josta nyt maali. Ja Kalle Maalahti on kyllä niin umpijäässä kuten viime harkkakaudellakin...

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Nikulta hieno pystyavaus tuohon Platzerin läpiajoon.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
JYP on aivan ylivoimainen. Puustinen taas

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Ihme töhöilyä Hietalalta viivassa...

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Juusto 0-2!

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Samu Haber vaihtanut alaa ja pelaa SaiPassa.

npc

Jäsen
Pirun tarkka laukaus yläkulmaan tuo oli?
Ehkä oli. Puhun kumminkin monen vuoden otteista. Pikkumarkkanenkin oli vakuuttavampi. Porter oli parempi.

Nyt pitäisi Westiksen alkaa ottaa läpiajokoppeja jos haluaa tämän leiman karistaa harteiltaan. SaiPa ei välttämättä ole se paras jengi tehdä läpimurtoa kun jengin pelirohkeus on kovalla tasolla mikä tarkoittaa että kaksykkösiä tai läpiajoja tulee useita kauden mittaan.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voi persus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy