En nyt vetäisi mitään isompia johtopäätöksiä hyökkäyksen kovuudesta. SaiPa pelaa nyt ensimmäistä täyttä harkkapeliään ja mukana on kentällinen junnuja.Hyökkäys on kyl kova. Vielä kun saataisi AV & YV sekä puolustus kuntoon…
Kaikista kolmesta pelistä vedän johtopäätöksiä.En nyt vetäisi mitään isompia johtopäätöksiä hyökkäyksen kovuudesta. SaiPa pelaa nyt ensimmäistä täyttä harkkapeliään ja mukana on kentällinen junnuja.
Miten ihmeessä voit saada Meskasen tai Ojantakasen maalin hänen piikkiinsä? Loimarannan maalikin oli onetimer sivuttaisliikkeestä... Kikon vetokin paha maalivahdille. Itse en laittaisi näistä yhtään hänen piikkiinsä.Onhan tämä Leinonen melko huono. Käytännössä kaikki SaiPan maalit olleet hänen syytä tjsp.
Onhan siellä potentiaalisia maalintekijöitä enemmän kuin vuosiin, joten vaikea uskoa että kovin tuhnua lopputulosta tulee.En nyt vetäisi mitään isompia johtopäätöksiä hyökkäyksen kovuudesta. SaiPa pelaa nyt ensimmäistä täyttä harkkapeliään ja mukana on kentällinen junnuja.
Viimeinen oli vähän helpon näköinen kylläkin...toki peli ihan lopussa ja keskittyminen tuskin tapissa.Miten ihmeessä voit saada Meskasen tai Ojantakasen maalin hänen piikkiinsä? Loimarannan maalikin oli onetimer sivuttaisliikkeestä... Kikon vetokin paha maalivahdille. Itse en laittaisi näistä yhtään hänen piikkiinsä.
En mä nyt enää tarkalleen muista kuka minkäkin maalin teki mut ekassa ei saanut kiekkoa kiinni (tein kyllä samalla muuta et voi olla et näin vaan väärin) ja loput kolme ois ehdottomasti pitänyt ottaa kiinni.Miten ihmeessä voit saada Meskasen tai Ojantakasen maalin hänen piikkiinsä? Loimarannan maalikin oli onetimer sivuttaisliikkeestä... Kikon vetokin paha maalivahdille. Itse en laittaisi näistä yhtään hänen piikkiinsä.
Ilmeisesti jokainen maali mitä ei torjuta menee maalivahdin piikkiin.Miten ihmeessä voit saada Meskasen tai Ojantakasen maalin hänen piikkiinsä? Loimarannan maalikin oli onetimer sivuttaisliikkeestä... Kikon vetokin paha maalivahdille. Itse en laittaisi näistä yhtään hänen piikkiinsä.
Ilmeisesti. Huomattu on Ruusun kohdalla.Ilmeisesti jokainen maali mitä ei torjuta menee maalivahdin piikkiin.
Onneksi voit ihailla Ruusun otteita tälläkin kaudella, jos pääsee pelaamaan.Ilmeisesti. Huomattu on Ruusun kohdalla.
Kolme ensimmäistä tuli ylivoimalla.En mä nyt enää tarkalleen muista kuka minkäkin maalin teki mut ekassa ei saanut kiekkoa kiinni (tein kyllä samalla muuta et voi olla et näin vaan väärin) ja loput kolme ois ehdottomasti pitänyt ottaa kiinni.
Tuo oli ongelma pitsissäkin (ja ollut useamman kauden itse asiassa). Peli sinänsä hanskassa ja omista hölmöilyistä annetaan paikkoja ja taitavat vastustajat rokottavat.Oli kyllä ihan hyviä aihoita SaiPalla. Muutama annettii vastustajalle ilmaseksi merkkaus- ja vaihtovirheissä. Lisäksi tietysti kokoonpano oli kevyt tänää.
Eli kuitenkin n. 3/4 maaleista hänen syyksi. Toki on nuori niin sinänsä ymmärrettävää mut se ei varmastikaan (tai toivottavasti) tarkoita sitä, että runkosarjassa virheet voidaan unohtaa nuoruuden takia.Kolme ensimmäistä tuli ylivoimalla.
1. Meskanen löi takatolpan puolelta ruuhkasta tulleen reboundin sisään. Ei missään nimessä maalivahdin maali. Tuurilla tuon voi toki joku joskus torjua.
2. Loimaranta laukoi sivuttaisliikkeestä onetimerilla aivan yläkulmaan. Ei mielestäni maalivahdin maali. Toki torjuttavissa, mutta tässä vaiheessa kautta ei kovin moni tuollaisia nappaa kovinkaan hyvällä prosentilla.
3. Pospisil veti kaksi JYPin ukkoa itseensä ja syötti Ojantakasen vapaalle paikalle parhaalle laukaisusektorille. Ojantakasen laukaus ei ole tuosta kovin helppo poimittava.
4. Pospisil laukoi maalin lopussa. Ehkä otettavissa, tälläkin kaverilla on vaan aika hyvä veto.
Voihan sitä maalit laittaa maalivahdin syyksi jps haluaa. Noissa kaikissa vika oli kyllä ennemmin kenttäpelaajissa.Eli kuitenkin n. 3/4 maaleista hänen syyksi. Toki on nuori niin sinänsä ymmärrettävää mut se ei varmastikaan (tai toivottavasti) tarkoita sitä, että runkosarjassa virheet voidaan unohtaa nuoruuden takia.
Ainahan kenttäpelaajissa on myös vikaa, jos vastustaja tekee maalin.Voihan sitä maalit laittaa maalivahdin syyksi jps haluaa. Noissa kaikissa vika oli kyllä ennemmin kenttäpelaajissa.
Jypit on isoja, vahvoja ja nopeita. Ei lupaa nyt hyvää tsaipalle ensi kaudelle. Viime kaudella meni Jukurit ohi, nyt menee JYP.
Viime kaudella joo. Keskinäisissä. Muistaakseni. Ja silloin yhtenä keväänä.Ollaanko me joskus oltu perässä?
Viime kaudella joo. Keskinäisissä. Muistaakseni. Ja silloin yhtenä keväänä.
SaiPa viirejä riittävästi omiin tarpeisiin. Muita viirejä ei valitettavasti löydy. Takautuvasti tosin voitaisiin nostella kattoon divisioonan/ Fazer liigan voitto viirit. Jotkut tuotakin harrastavat.. Köh.. KooKoo. Köh Köh.Montako viiriä teillä on?
facepalmMontako viiriä teillä on?