Sport prolla tuli muistaakseni erätauolla tuo hidastus. Ilmeisesti jälkilähetyksessä erätauot on leikattu pois?
Hienoa. Minulla on koko peli vielä Sport Pro:n lähetyksestä digiboksilla. Oletko ihan varma, että sen hidastuksen juuri tässä lähetyksessä näit, koska uskottavuutesi saattaisi olla aika vähissä, jos sitä ei löytyisikään.
Keskustelun viimeiset kymmenen sivua ovat keskittyneet melko yksipuoliseen yhden pelaajan dissaamiseen tämän perusteella, joten asialla on sikäli aika iso merkitys. Itse kelain kyseistä kohtaa pelin aikaisesta hidastuksesta ja siitä näki kaksi heilautusta ja en pystynyt sanomaan, että osuiko vai ei osunut.
Erätauon haastattelussa Sweatilla oli laastari. Jos joku on halukas, niin voi selvittää, että oliko jo ennen kyseistä tapausta. Ei kukaan millään värilaseilla voi epäillä, että se laastari olisi laitettu filmin peittelyn vuoksi, eihän.
Pelkkä Dufva-kypärä olisi ollut mauton, mutta kokonaisuus riemastuttava. Tuo teksti on yksi parhaimmista, mitä olen pitkään aikaan nähnyt nimenomaan vielä tuollaisen rökäletappiopelin jälkeen.
L