Terveiset pimeästä taajamasta Tampereentien varrelta. Kylän kuplassa nähty ottelu oli itse asiassa ihan viihdyttävä ja lukemista huolimatta sen ratkaisi pienet pomput, Favorin ja HIFK:n keskittymisen puute ratkaisevissa tilanteissa. Annanpa viimeisestä esimerkin: Ekassa erässä HIFK järjestää hyvän mylläkän tsiiodo-maalille eikä kukaan näe kiekkoa. Paitsi Tibbetts, joka kurvatessaan maalin takaa huomaa pelivälineen häkissä ja ryhtyy tuulettelemaan. Ilmeisesti kuitenkin mösjöö Favoriin oli puhaltanut pelin poikki, eikä suostunut kehoituksesta huolimatta käymään videoilla. Tibbetts on hieman hiilenä ja keskittyminen herpaantuu, eikä hetkeäkään kun *PAM* ottelu onkin 1-0, eikä 0-1 kuten ehkä jotkut olisivat toivoneet. Myös kolmannessa erässä HIFK saa kiekon vastustajan maaliin, mutta kotiyleisö ja tuomarit toteavat, ettei sitäkään lasketa. Oma lukunsa on sitten tuo Laakkosen äkillinen verenvuototauti - pienen linjuripalaverin jälkeen Timo oli sitä mieltä, että Janne taisi lyödä itseään nenään: eikä sellaisesta tuomita jäähyjä.
Erikoista oli myös, että toinen linjureista kävi alkumetreiltä lähtien puhumassa useampaan otteeseen jäähyjä HIFK:lle ja myhäili ilmeisen tyytyväisenä kun saikin viheltää sen "väärän" vaihdon valkopaidoille. Mutta kuten jo sanoin, ottelu oli pääosin viihdyttävää kiekkoa ja etenkin sen ensimmäinen erä näytti omaan silmään hyvältä. Niin, ja ainoa arvotyhjiö minkä minä hallissa näin, paistoi sen C5-katsomon tietämillä heiluvan viinanpöhöttämän örvelöjengin silmistä. Kotijoukkue hyppeli jo tänään melkoisesti ja tämä kyllä enteilee melkoista loikkamaratonia lauantaiksi. Toivottavasti saadaan siihen otteluun oikea tuomari.
Ainoat osa-alueet missä itse näen parannettavaa pelillisesti ovat suoraviivaisemmat hyökkäykset (l. laukauksia heti eikä kolmen veivin jälkeen!) ja puhe puolustuksessa. Nyt tuli liikaa seisomista ja arpomista, että kuka ottaa. Näin helppoa se on ja voitto lauantaina on varma.
Erikoista oli myös, että toinen linjureista kävi alkumetreiltä lähtien puhumassa useampaan otteeseen jäähyjä HIFK:lle ja myhäili ilmeisen tyytyväisenä kun saikin viheltää sen "väärän" vaihdon valkopaidoille. Mutta kuten jo sanoin, ottelu oli pääosin viihdyttävää kiekkoa ja etenkin sen ensimmäinen erä näytti omaan silmään hyvältä. Niin, ja ainoa arvotyhjiö minkä minä hallissa näin, paistoi sen C5-katsomon tietämillä heiluvan viinanpöhöttämän örvelöjengin silmistä. Kotijoukkue hyppeli jo tänään melkoisesti ja tämä kyllä enteilee melkoista loikkamaratonia lauantaiksi. Toivottavasti saadaan siihen otteluun oikea tuomari.
Ainoat osa-alueet missä itse näen parannettavaa pelillisesti ovat suoraviivaisemmat hyökkäykset (l. laukauksia heti eikä kolmen veivin jälkeen!) ja puhe puolustuksessa. Nyt tuli liikaa seisomista ja arpomista, että kuka ottaa. Näin helppoa se on ja voitto lauantaina on varma.