En ole nähnyt tapahtumaa telkkarista vaan paikanpäältä, joten joku tarkemmin nähnyt voi tilanteen tulkita toisin. Mun mielestä pienemmästäkin maalivahtiin törmäyksestä tulee jäähy. Tämä on sitä tuomareiden pelinhengen vastaista toimintaa. Veikkaan, että jokainen itse edes jollakin tasolla pelannut tuomari olisi viheltänyt jäähyn vaikka sääntökirjan mukaan tuosta ei tietenkään jäähyä pitäisi antaa. Nämä on sellaisia tilanteita, että sääntökirja in my ass. Tokkopa tuosta kuitenkaan olisi tasoitusta enää tullutkaan. Ison veden takana olisi Pesoselle tullut noutaja ja saanut vielä ylimäärisen kakkosen tappelun aloittajana. Saatanan lampaat ja tappeluista annettavat tuomiot.
Se mikä on sitä itteensä on tää tuomarilinja. Tää tappaa kaiken intensiteetin pelistä. Vuorinen lupaaa draamaa ja rytinää... huoh. Tuolla hippalinjalla (en tarkoita että Ilves olisi tästä jotenkin ylenpalttisesti kärsinyt) ei mene kauaa kun jalkapallo ajaa kiekon ohi yleisömäärissä. Tamu - Tps pelit oli paljon värikkäämpää katsottavaa kuin yksikään näkemäni ilveksen tai tapparan kotipeli. Vitun vittu sanon minä. Pelin kaksi ekaa jäähyä aivan perseestä, jolla viestittiin pelaajille tuleva linja. Rantalalla ei ole pelisilmää - edes auttavaa.
Ja en säästä myöskään linjureita. Verrattaessa NHL:ään niin täällä vislataan kaikki pitkät ja paitsiot millintarkasti, jopa mielummin hivenen puolustavan joukkueen eduksi. Ja tämän pitäisi ehdottomasti olla päin vastoin. Kaikki avaimet hyökkäävälle joukkueelle sekä pelisilmää myös pitkien viheltämiseen.
Tukio puppeloi oikein tuelta ekan ja tokan kärppämaalin. Tokassa totaalinen junnuvirhe sivuttaisliikkeessä oman siniviivan tuntumassa ja siitä Paakkolanvaara puoliksi läpi. Jäi ainakin parannettavaa.
Lehtivuori on kyllä hyvä, Peltola pelasi varmaan yhden parhaista peleistään tällä kaudella ja se ei ole paljon se. Valitettavasti Korhonen ja Sandell ihan oikeutetusti vilttiin kolmanteen erään. Männikön olisi voinut laittaa samaan seuraan. Mun mielestä Ilveksen ehdottomasti tähän mennessä tämän kauden huonoin hankinta.
Paakkolanvaaran maaleja ei olisi ottanut itse Virhimon Tapsakaan (moniko muistaa??), niin ristikkoon molemmat osui, Hanneksen maali kimpoili huono-onnisesti, Laamasen maali oli hieno, vaikka itse mies on inhokkilistallani tuomareiden jälkeen numero dos.
Leinonen pelasi muutoin hyvän pelin ja pari gamesaveria mahtui joukkoon ennen Ilveksen tasoitusta 2-2:een. Hyvä Tero!
Ostetaan yhdet kädet (nro 91), Bishai vähän pimennossa.
Olisi ollut mahkut tänään ja sekös ihan oikeesti vituttaa.