Jumalpaita
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hermes
Olkinuora tirvaisi Rissasta kuonoon kahteen kertaan, ei jäähyä. Eipä tuo tilanne nyt ihan putkeen raitapaidoilta mennyt.
Vetää melkein vertoja sille, kun JYPin kuuluttaja kysyi yleisöltä, mitä mieltä olivat Finleyn taklauksesta Miklikiin.Hahah, Rissanen haastatteluun tottakai että kansa näkee että on pipi nenussa.
Olkinuoran Jussin kiveksien on oltava valtavat. Ei voi olla mikää ämmä hei, jos vetää omiin menneen kudin jälkee maassa makaavaa vastustajaa räpylällä nenään tai ottaa itkupotkuraivareista kympin. JYP ansaitusti tosin yhen maalin johdossa.
Eiköhän Nelonen päätä ihan itse, kenet se valitsee haastatteluun. Vai viittasitko tässä johonkin salaliittoon KalPan taholta?
Mites toi Kilpeläinen, siellähän joka veto pomppaa jostain pelattavaksi :D Toivotaan että nyt tykitetään vielä muutama niin saa Kilpi toivottaa kevään tervetulleeksi.Olkinuoralle vaan kuteja, flipperikiekkoja tarjolla.
Olkinuora tirvaisi Rissasta kuonoon kahteen kertaan, ei jäähyä. Eipä tuo tilanne nyt ihan putkeen raitapaidoilta mennyt.
Toki päättää. Tarkoitinkin että Nelonen haluaa kansan syvät rivit isoa pahaa JYPiä vastaan ja sympatiat puolesta Savonmaan.
JYP iso ja paha? Salli mun nauraa.Toki päättää. Tarkoitinkin että Nelonen haluaa kansan syvät rivit isoa pahaa JYPiä vastaan ja sympatiat puolesta Savonmaan.
Valitettavasti finaaleista voi tulla aikamoinen pannukakku tämän KalPa - JYP sarjan jälkeen. Mutta toivotaan parasta!
JYP jyrää nyt, KalPa pulassa omissa.
Hahah, Rissanen haastatteluun tottakai että kansa näkee että on pipi nenussa.
Kieltämättä, tuosta huvituin hidastuksessa itekin eniten.Pisti tosin huvittamaan onnittelemaan tulleen kalpapelaajan vielä kovempi, onnittelumielessä, läimäytetty nyrkki niskaan.
JYP iso ja paha? Salli mun nauraa.
Päinvastoin. Kyseessä oli juurikin lääppäisy.Lyöntihän se kuitenkin oli eikä mikään tuuppasu tai lääppäsy.
Olkinuora osuu mailallaan Rissasta naamaan jo ennen kuin kiekko on maalissa ja sen jälkeen huitaisee vielä päälle räpylällä. Selvä 2+2min mutta tuomarit paskoivat housuun.Näyttäis tuo Olkinuoran läpsäsy osuvan visiiriin ja sit varmaankin visiirin alareuna kolahtaa nokkaan. Tätä en ole katsellut ruutu ruudulta, vaan tein äskeisestä kuvakulmasta hätäisen johtopäätöksen.
Sitä ihmettelen, että miksi täällä jotkut huutelee että Olkinuoralle olisi kuulunut 2+2? Eikös se mene lähinnä korkeassa mailassa noin? Minä en tiedä mitä tuosta olisi sääntökirjan mukaan kuulunut viheltää.
Aika jänniä kommentteja studiosta tänään..olihan toi Olkinuorin lyönti selvä jäähy. Lyöntihän se kuitenkin oli eikä mikään tuuppasu tai lääppäsy.
Tässä maassa ei ole kuin kerran tuomari paskonut housuun.Selvä 2+2min mutta tuomarit paskoivat housuun.