To 13.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 29 701
  • 442

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mailalla näpäytys vaihtoaitiosta menee ohi. Ois kyllä kanssa ollut boxin paikka
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Heh, Jypillä on verissä tämä vaihtoaitiosta peliin osallistuminen. Tuli mieleen Tuokkola taannoisesta runkosarjan matsista.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Kyllä tuolla mun telsussa tuuleteltiin kopissa?? Köllillä eri koppi...?
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Virta: "Kollega haukkui eilen tuomarit, erittäin hyvät tuomarit". No varmasti oli eilen mieleiset :) Ja perään haukkui itse tämän päivän tuomarit.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Mitähän vittua sä selität? Laita ne faktasi pöytään ja kerro se sääntöpykälä.

Tuossa sun alkuperäinen viestisi, taitaa olla korkki auki jo useamman peräkkäisen päivän.
.

Luepas nyt ihan rauhassa toi mun viesti ja kerro toki missä mä olen puhunut 2+2 :ista, tai mitä kohtaa siinä etten muista veskarien tuollaista tehneen pitäis perustella sääntökirjalla?

Jos se nyt vaikka useammalla lukemisella sitten viimein sulle aukeaisi mitä mä kirjoitin.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Virta: "Kollega haukkui eilen tuomarit, erittäin hyvät tuomarit". No varmasti oli eilen mieleiset :) Ja perään haukkui itse tämän päivän tuomarit.

Siellä alkaa pelko hiipiä Virran pöksyihin.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Sinä kommentoit minun ja @Jani82 "väittelyä" nimenomaan tuosta pitääkö antaa 2+2 min korkeasta mailasta. Mihin oikein otit sitten kantaa tuolla viestilläsi, ettei tuollaisia tule? Ja seuraavassa syytät jostain vääristelystä. Kannattanee jatkossa lukea niitä viestejä ja väittelyä vaikka pari edellistä, niin tietää mihin kommentoi.

Sun luetun ymmärtäminen on edelleen niin heikolla tasolla että tätä on turha jatkaa. Sä keksit ihmisten väittäneen jotain ja vaadit niihin perusteluja.

Jos mä ny väännän oikein rautalangasta, tän viimeisen kerran. Sinä kirjoitit ettei tuollaisista koskaan vihelletä johon minä vastasin etten muista nähneeni enne veskarin tuollaista tekevän. Sitten aloitkin jo vääntää jotain perusteluista ja sääntökirjasta. Ellet vieläkään ymmärrä sen varsin lyhyen ekan viestini sisältöä niin mä luovutan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös