Meneekö muilla mainoksille vaikka katsovat Ruudun kautta? Minulla nimittäin menee enkä mistään ilmaiskavavilta katso. Farssi!
Oliko tämä huitominen, vai paskottiinko tuomaristossa taas housuun?Olkinuora osuu mailallaan Rissasta naamaan jo ennen kuin kiekko on maalissa ja sen jälkeen huitaisee vielä päälle räpylällä. Selvä 2+2min mutta tuomarit paskoivat housuun.
oli. Ilmeisesti et itse katsonut tilannetta ollenkaan.Oliko tämä huitominen, vai paskottiinko tuomaristossa taas housuun?
Voi että. Kunpa saisin vielä itsekin samanlaisen moodin joskus päälle. Kateeksi käy, tavallaan.oli. Ilmeisesti et itse katsonut tilannetta ollenkaan.
Niin tai olisi edes joskus lukenut sen sääntökirjan niin helpottaisi.Voi että. Kunpa saisin vielä itsekin samanlaisen moodin joskus päälle. Kateeksi käy, tavallaan.
Olipa yllätys kelle seuraava jäähy tulee.
Väitätkö, ettei Olkinuoralle olisi pitänyt tulla 2+2min jäähy Rissasen telomisesta siitä ne jäähyt niin tilanne nyt olisi ihan eri. Kyllä JYP on selvästi hyötynyt tuomareista tänään.
Ihan selkeä jäähy.
Ei ole ongelmia mutta jollain muulla ilmeisesti on näköongelmia. Eihän tuohon värilaseja tarvita kun selvät jäähyt Olkinuoralle jäivät viheltämättä.Onko sulla ongelmaa luetun ymmärtämisessä? EN kirjoittanut mitään siitä, vaan että värilasi Jani on taas vauhdissa.
Paikkoja molempii päihin melkoisella tahdilla. Kummankin viimeistely aika surkeaa. Jännä nähdä, miten yleensä tehokkaasti viimeistelevä Tappara noista rankaisee. En tosin usko, että samanlaista koohotusta nähdää finaalisarjassa. Huomattavasti pitää puolustuksen tiivistyä finaalisarjaan.
Olkinuora nosti mailaansa liike näkyi selvästi kuvassa ja kun JYP pelaaja kaatoi Rissasen niin ei Rissanen "kalastellut" jäähyä. Pelaaja on aina vastuussa mailastaan varsinkin maalivahti vielä korostetummin kun maila on isompi ja vahingot isompia.Jäähy. Se että kaadetaan päin maalivahdin mailaa, ei täytä korkean mailan kriteerejä. Se sun pitäisi tietää jos tuulettelet jollain sääntökirjan lukemisella.