Menee nyt aiheesta ohi aika rankasti, mutta pakkohan tuollaiseen on puuttua. Tuomaista en nyt lähtisi vaihtamaan yhteenkään TPS:n pelaajaan. Että se niistä pelillisistä eväistä.
Tuomainen oli paska. Ei erottunut kentällä ollenkaan, paitsi kun ei saanut hyviä pystysyöttöjä kiinni. Ajoi Johnsonin lasarettiin, jolloin ehkä ihmiset kiinnitti häneen huomiota. Pelasi ihan perseelleen eilen, muutenkin tahkonnut jossain vitun nelosketjun roolissa varmaan puoli vuosikymmentä jo ellei enemmänkin. Ei todellakaan mikään hyvä/tarpeellinen pelaaja mun silmiin. Sä et vaihtaisi Tuomaista Vahalahteen? Ok. Et myöskään Venäläiseen? Ok. Suomiseenkaan et? Ok. jnejnejne. turha provosointiyritys.
Eipä tuo lyönti kyllä nyt millään tavalla tahalliselta edes näyttänyt. Vähintään yhtä rumia iskuja annetaan aivan jokaisessa kiekkopelissä täysin tahallisesti.
"Jokaisessa kiekkopelissä"... Itse en oo nähnyt vielä tällä kaudella ainuttakaan keihästämistä, ei ne vaan tähän lajiin kuulu. Oletko eri mieltä?
Ilmeisen hyvin se kiekko sitten taisi näkyä. Favorinin välissä oli tilanteen aikana kuitenkin yhteensä neljä pelaajaa, joten uskaltaisin väittää, ettei hän kyllä kiekkoa nähnyt. Ja tosiaan tuossa pelissä vihellettiin peli poikki maalivahdin häirintänä paljon kevyemmästäkin tilanteesta. C3-katsomoon ei kiekkoa muuten myöskään näkynyt.
Kyllä se näkyi. Kaikissa kuvissa näkyy, katsomoon näkyi. Sä et varmaan vaan halunnut sitä nähdä, mutta kyllä se oikeasti oli helvetin hyvin näkyvillä. Ei Favorinilla ollut mitään syytä viheltää peliä poikki koska kiekko oli ennen Suomista alueella ja Suominen vielä työnnettiin teidän pakkien toimesta sinne, sekä koska kiekko tosiaan NÄKYI. Get over it.
Matsi todellakin oli toiseksi huonoin, jonka tällä kaudella olen nähnyt. Heikoin esitys oli kaksi päivää aiemmin Raumalla. Niin ja eipä tuo Tepsi ollut yhtään sen vähempää paska kuin Lukkokaan. Onnettomia molemmat, sillä kyseessä ei nyt kuitenkaan ollut millään mittapuulla hyvin pelattu ottelu kummaltakaan.
Tepsi rakenteli Filppulan ja Erkinjuntin toimesta helvetin hienoja paikkoja. Toki siellä sählättiin myös urakalla puolin ja toisin, mutta tepsi pelasi ainakin mun mielestä toisen erän koomailuja lukuunottamatta kohtuullisesti. KOHTUULLISESTA on pitkä matka HUONOON. Lukko oli HUONO.
Kerro ihmeessä lisää noista tilanteista? Keitä Urama usutti ajelemaan ja milloin nuo ajelut tapahtuivat?
Tää oli enemmän tilitys kuin fakta. Sen kuitenkin huomasi että jossain vaiheessa loppui usko omaan pelilliseen tekemiseen, otteet kovenivat. Olisin toivonut että palloseura vastaisi jollain tasolla tähän, muttei tehnyt niin. No, turhat penaltit teille ja kirvelevä loukkaantuminen meille. Paskaa. Edelleen voi painottaa sitä tosiasiaa tässä asianyhteydessä, että teillä on helvetin hyvä pelaaja Ben-Amorissa, taisi olla osasyy siihen ettei kukaan uskaltanut mustista astua esiin vippaskonstien ja rumien taklausten muodossa.
Huimat värilasit sinulla ainakin on päässäsi. Itse asiassa tuosta epäjääkiekosta ei kumpikaan joukkue olisi ansainnut pistettäkään. Nyt kaksi huonoa joukkuetta sai huonon pelin päätteeksi pisteitä kumpikin.
Tää on sun näkökanta matsiin, edelleen tepsi oli musta paljon parempi kaikilla muilla osa-alueilla lukuunottamatta fyysisyyttä. Siitä propsit teille. Tuo fyysisyys vaan vaikutti turhautuneisuudelta välillä. Olet vissiin erittäin pettynyt omiisi kun heijastelet Lukon huonoutta vastustajan peliin, ei tää todellakaan ollut tepsiltä mitään huikeeta suorittamista, positiivista on että keskinkertaisellakin pelillä voi kaataa tuollaiset playout-jengit. Huom! KESKINKERTAISELLA, ei huonolla.
Haataja todellakin oli täysin pihalla alusta loppuun, mutta Saarenheimo sentään väläytteli pariin otteeseen. Meinasi kolmannessa erässä järjestää maalinkin Haatajan jo mentyä vaihtoon. Lindgren oli kuitenkin varsin hyvällä pelipäällä, mutta laiturien täydellinen koomailu pilasi miehen illan.
Saarenheimo erottui kyllä mainitsemassasi tilanteessa, muuten ei lainkaan. Ei se silloin ole hyvin vetänyt jos miettii jätkän liksaa (joka ei mikään pikkuliksa varmaan ole) ja pelipaikkaa Lukossa. Lindgren on koko kauden alisuorittanut, välillä pelasi Tukosen ja Laaksosen kanssa hyviä matseja, mutta pääosin on ainakin omiin odotuksiin nähden alisuorittanut. "Ikuinen lupaus"- termiä voi sovittaa myös häneen omasta mielestäni. Eilen erottui parilla hyvällä syötöllä ja hukatuilla maalipaikoilla, paras mesta johtomaaliin oli Pertulla vaan ei maistunut. Jos olet häneen tyytyväinen, ole vaan, mä en olisi. Haataja oli tosiaan aivan suolesta, enkä usko että motivaatio tulee riittämään playouteissa, joihin Lukko eilisen ja tiistain kaltaisella pelillä joutuu ja ansaitsee joutua.