To 11.10.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 26 790
  • 338

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kohtuullisen lähellä kävi jo Kärppien maalia kiekko.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tuo typerää, ettei liigassa oteta pois noita kiekottoman estämisiä. Äsken hyvä esimerkki kun TPS:n pelaaja heitti hyökkäyssinisen jälkeen kiekon päätyyn ja yritti mennä itse perään, niin Kankaanperä selvästi estää siinä tilanteessa jo täysin kiekotonta vastustajaa. Näitä tapahtuu peleissä puolin ja toisin, ja helposti noita voisi alkaa ottaa pois.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kerhon yv on ollut kyllä sekavaa tänään. Lukko pelaa toki hyvää alivoimaa, mutta auttaahan se, kun HPK ei mitään järkevää saa aikaiseksi ylivoimaisena.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Richard Ullbergia koskevat viestit haluaisin tutkintaan @Moderaattorit. Kyseessä on sairas ihminen, joka on itse sairautensa myöntänyt. En tykkää, että tällä palstalla asiata tehdään pilkkaa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Onhan tuo typerää, ettei liigassa oteta pois noita kiekottoman estämisiä. Äsken hyvä esimerkki kun TPS:n pelaaja heitti hyökkäyssinisen jälkeen kiekon päätyyn ja yritti mennä itse perään, niin Kankaanperä selvästi estää siinä tilanteessa jo täysin kiekotonta vastustajaa. Näitä tapahtuu peleissä puolin ja toisin, ja helposti noita voisi alkaa ottaa pois.

Tästä kyllä samaa mieltä. Itsestä myös tuota huitomista voisi rajoittaa, kuten änärissäkin tehtiin. En kyllä tiedä pysyikö linja siellä viime kaudella loppuun asti.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kerho!!

Voi jumalauta tota oman alueen kuraa. Ja kun itse ei tehdä ja yv kusee, niin näin siinä käy.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Richard Ullbergia koskevat viestit haluaisin tutkintaan @Moderaattorit. Kyseessä on sairas ihminen, joka on itse sairautensa myöntänyt. En tykkää, että tällä palstalla asiata tehdään pilkkaa.
Omalta osaltani pyydän sinulta anteeksi. Pelikiellot otetaan vastaan, jos syytä on. Missään nimessä ei ollut tarkoitus loukata ketään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaakko Kuusisto!
1-2

Tätä kyllä edelsi päivänselvä kamppi keskialueella ja ei näitä kolmannessa erässä viitsitä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On kyllä viihdyttävä peli tämä JYP-Kärpät ollut. Kelpaa katsoa.
 

Ralph

Jäsen
Kuusiston Jaska ei ole yhtä paska kuin huonoimmillaan Lahden Jaska.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Kankaanperän maaginen lätty! Kyllä siinä on oikea mailataituri.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän tuota Lukon tasoitusta edelsi päivänselvä kiekottoman pelaajan estäminen kun pakki blokkasi kärkikarvaajan pois. Ei sillä,että haittaa. Varsinkin kun kerho kuittasi samantien.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kuusisto!!

Hyvä. Poika onnistuu. Ansaittu maali. Pelistä toiseen vahvaa tekemistä.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Antoko Tirronen Nordgrenille poikkaria polvitaipeeseen vihellyksen jälkeen?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Levonen vois jo lopettaa. Ei vaan toimi enää.
 

Ralph

Jäsen
Turusen Teemu hassutteli Lukko-pakit solmuun ja hommasi ylivoiman Kerholle, vaikka ei 3-1-maalikaan olisi pahitteeksi ollut.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Richard Ullbergia koskevat viestit haluaisin tutkintaan @Moderaattorit. Kyseessä on sairas ihminen, joka on itse sairautensa myöntänyt. En tykkää, että tällä palstalla asiata tehdään pilkkaa.
Onhan noita juttuja ihan lehdissäkin jos haet ko herran nimellä? Kannabis mm. hyppää esille. Mitään julkista tietoa ei ole joku sairaus johon viittaat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös