Veini ollut aika iskussa koko alkukauden.. oliko toinen 0-1 voitto Kärpille tällä kaudella.
Eikö saa tuulettaa vaikka mestaruuden olisi voittanut? Itse olen aina ymmärtänyt nämä siten että esim. kenttäpelaajalla sen ensimmäisen vanhaa jengiä vastaan tehdyn maalin jälkeen ei tuuletella, mutta sen jälkeen ei ole niin justiinsa. Oisko se veskarilla sitten ekan voiton tms jälkeen.Entistä joukkuetta vastaan ei tuuleteta, vai mitä Wayne?
Myönnetään että työkalu kopsahti leukaperiin ja pillipiiparit ei tätä huomanneet. Vaan kauanko voidaan katsoa tilanteen vaikuttaneen peliin ? Pitkässä juoksussa nämäkin taitavat mennä tasan. Katsotaan peli nyt kuitenkin loppuun.Joo, kun ensin jäi viheltämättä korkea maila Tyrväisen naamaan.
Millä tavalla sairaan? Huumeidenkäyttäjä tai ex-sellainen, itse pilannut tietääkseni asiansa, eikä kukaan muu. Sellaista en hyssyttele jos ei taustalla ole oikeasti jotain hänestä riippumatonta tekijää. Jos on, kerro vaikka YV:llä lisää jos et täällä kehtaa.
Helsingissä jännitetään että onko Levosella kakkonen pitkävedossa vai riittääkö tämä risti....
Kyllä sitä on tapana ainakin runkosarjassa ottaa melko rauhallisesti. Toki pelaajia on moneen lähtöön.Eikö saa tuulettaa vaikka mestaruuden olisi voittanut? Itse olen aina ymmärtänyt nämä siten että esim. kenttäpelaajalla sen ensimmäisen vanhaa jengiä vastaan tehdyn maalin jälkeen ei tuuletella, mutta sen jälkeen ei ole niin justiinsa. Oisko se veskarilla sitten ekan voiton tms jälkeen.
Jotain tuommoista kai. Ja kai tuo koskee enemmän semmoisia entisen seuran kulttipelaajia vrt. vaikka JMA pari kautta takaperin.Eikö saa tuulettaa vaikka mestaruuden olisi voittanut? Itse olen aina ymmärtänyt nämä siten että esim. kenttäpelaajalla sen ensimmäisen vanhaa jengiä vastaan tehdyn maalin jälkeen ei tuuletella, mutta sen jälkeen ei ole niin justiinsa. Oisko se veskarilla sitten ekan voiton tms jälkeen.
Nojoo näinkin. Toki siitä on jo melko paljon aikaa kun Veiniläinen on viimeksi JYPissä pelannut, joten eiköhän tuon voi antaa anteeksi.Kyllä sitä on tapana ainakin runkosarjassa ottaa melko rauhallisesti. Toki pelaajia on moneen lähtöön.