Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kohtuullisen lähellä kävi jo Kärppien maalia kiekko.
Onhan tuo typerää, ettei liigassa oteta pois noita kiekottoman estämisiä. Äsken hyvä esimerkki kun TPS:n pelaaja heitti hyökkäyssinisen jälkeen kiekon päätyyn ja yritti mennä itse perään, niin Kankaanperä selvästi estää siinä tilanteessa jo täysin kiekotonta vastustajaa. Näitä tapahtuu peleissä puolin ja toisin, ja helposti noita voisi alkaa ottaa pois.
Omalta osaltani pyydän sinulta anteeksi. Pelikiellot otetaan vastaan, jos syytä on. Missään nimessä ei ollut tarkoitus loukata ketään.Richard Ullbergia koskevat viestit haluaisin tutkintaan @Moderaattorit. Kyseessä on sairas ihminen, joka on itse sairautensa myöntänyt. En tykkää, että tällä palstalla asiata tehdään pilkkaa.
Kuusiston Jaska ei ole yhtä paska kuin huonoimmillaan Lahden Jaska.
Onhan noita juttuja ihan lehdissäkin jos haet ko herran nimellä? Kannabis mm. hyppää esille. Mitään julkista tietoa ei ole joku sairaus johon viittaat.Richard Ullbergia koskevat viestit haluaisin tutkintaan @Moderaattorit. Kyseessä on sairas ihminen, joka on itse sairautensa myöntänyt. En tykkää, että tällä palstalla asiata tehdään pilkkaa.