To 1.11.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 8 091
  • 112

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Nyt nähtiin avauserässä kauden parasta SaiPaa. Loppua kohden alkaa varmasti painaa jaloissa eilisen Lahden pelin takia joten puolustus pitää toimia koko 60 minuuttia
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ei varmaan sais arvostella varsinkin nyt kun Kaapo ollut loukkaantuneena mutta kyllä mä perustan seuraavan myös loukaantumista edeltävään aikaan. Jos otetaan Kärpistä esim Heponiemi ja Kupari.. Syö miestä kun vastustajilla tollaisia lupauksia. Kyllähän Kakkokin hyvä on mutta ei lainkaan niin hyvä kun noi kaksi
 

12961

Jäsen
Ehkä. Saipan maalin jälkeen alkoi tepsiläiset edes yrittämään maalintekosektorille.

Lisäksi omissa ja keskialueella todella paljon harhasyöttöjä. Huolellisuutta ja röyhkeyttä ajaa maalille niin hyvä tulee. No panic.
 

12961

Jäsen
Ei varmaan sais arvostella varsinkin nyt kun Kaapo ollut loukkaantuneena mutta kyllä mä perustan seuraavan myös loukaantumista edeltävään aikaan. Jos otetaan Kärpistä esim Heponiemi ja Kupari.. Syö miestä kun vastustajilla tollaisia lupauksia. Kyllähän Kakkokin hyvä on mutta ei lainkaan niin hyvä kun noi kaksi

Nuo on kaksi ja vuoden vanhempia. Lisäksi en sanoisi että mainittavaa tasoeroa juuri edes on.
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Ei varmaan sais arvostella varsinkin nyt kun Kaapo ollut loukkaantuneena mutta kyllä mä perustan seuraavan myös loukaantumista edeltävään aikaan. Jos otetaan Kärpistä esim Heponiemi ja Kupari.. Syö miestä kun vastustajilla tollaisia lupauksia. Kyllähän Kakkokin hyvä on mutta ei lainkaan niin hyvä kun noi kaksi
Jahas Juhiksen postaukset alkavat olemaan legendaarisella tasolla, taas.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Hmm. Pitäiskö mun vaan kehua ja sanoo että kyllä se siitä. Miksi heti teilataan jos hiukan kritisoi? Faktahan on että pisteiden valossa noi kaksi on parempia. Mikä siinä on niin.. No väärää että siitä pitää heti teilata? On se nyt kumma juttu.
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Hmm. Pitäiskö mun vaan kehua ja sanoo että kyllä se siitä. Miksi heti teilataan jos hiukan kritisoi? Faktahan on että pisteiden valossa noi kaksi on parempia. Mikä siinä on niin.. No väärää että siitä pitää heti teilata? On se nyt kumma juttu.
Ei mutta pitäisi sinunkin ymmärtää ettei pisteiden valossa mitata aina paremmuutta varsinkaan juniorien kohdalla joilla on tuota ikäeroakin.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Valitettavasti kaikki viittaa siihen, että Tepsi häviää tämän matsin. Ihan paskaa ollu taas tämä peli...
 

Maatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Saipa lähtenyt yllättävän nopealla jalalla pelaamaan. Mahtaakohan loppua kolmannessa erässä potku?
 

chubster

Jäsen
Olipahan vihellys. Saipa pelaaja nappasi tos miehen pään kainaloon ja piti sen verran tiukasti kiinni että tepsiläisen kaatuessa meni ite mukana. Ja tästä saipa yv?!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Valitettavasti kaikki viittaa siihen, että Tepsi häviää tämän matsin. Ihan paskaa ollu taas tämä peli...

Jep, ei ole pojilla pää mukana. Vähän sinne päin tekemistä ja yritetään päästä pelissä mahdollisimman helpolla.

Noh, tavallaan ihan inhimillistä Hifk- ja Tappara -matsien jälkeen, ettei Saipaa vastaan oikein syty pelaamaan...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onhan tuo Tepsin pelaamista hieno katsoa. Aivan vitun viihdyttävästi pelaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös