To 1.11.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 8 091
  • 112

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Vittu mikä paskamaali. Saipan purkupeli ja oman alueen puolustuspeli olikin kyllä jo jonkin aikaa aivan luokatonta ja tässä lopputulos.
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Mistä se sit mitataan? Luistelutaito? Kyllä ne pisteet kuitenkin on oleellisinta
Mittaa vaikka siitä että Kuparilla oli viime kaudella Kakon ikäisenä 39peliä liigassa joissa hän teki 6+8
 

Tony Clifton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, K-67
Ei varmaan sais arvostella varsinkin nyt kun Kaapo ollut loukkaantuneena mutta kyllä mä perustan seuraavan myös loukaantumista edeltävään aikaan. Jos otetaan Kärpistä esim Heponiemi ja Kupari.. Syö miestä kun vastustajilla tollaisia lupauksia. Kyllähän Kakkokin hyvä on mutta ei lainkaan niin hyvä kun noi kaksi

Nyt mä olen nähnyt kaiken. Kakko menossa ensi kesän draftissa sijoilla 1-3 ja kirjoitat näin. No scoutiksi ei ainakaan kannata alkaa vaan pysy nykyisessä leipätyössäsi...
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Nyt mä olen nähnyt kaiken. Kakko menossa ensi kesän draftissa sijoilla 1-3 ja kirjoitat näin. No scoutiksi ei ainakaan kannata alkaa vaan pysy nykyisessä leipätyössäsi...

Koomikoksi juhiksella saattaisi olla aika hyvät saumat kuitenkin? Sen verran hyvää legendaa tuntuu irtoavan.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Filppulaa pitäs koittaa vähän hiillostaa. Taklauksia ja pientä naputtelua. Vois ehkä tehota taitopelaajaan, vähän sekoittas menoa? Tai sit ei... Mut eihän tuolla kukaan edes taklaa...juuri missään pelissä.
 

Altec

Jäsen
Kai Tanuskin loukkaantui, kum poistii koppiin? Vai saiko osumaa naamaan tai joku varusterikko?
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Koomikoksi juhiksella saattaisi olla aika hyvät saumat kuitenkin? Sen verran hyvää legendaa tuntuu irtoavan.

Mä olen harvinaisen tosissani. Ja entä jos lisään että en usko että 1-3 draftiin pääsee ja jos pääsee niin ihmettelen kyllä että miksi. Tosin se on positiivinen ihmettely
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Sehä se tästä viel puuttuiskin, että kunnon harvennuksen kokoonpanoon lisäksi vielä tappio...
 

12961

Jäsen
Filppulaa pitäs koittaa vähän hiillostaa. Taklauksia ja pientä naputtelua. Vois ehkä tehota taitopelaajaan, vähän sekoittas menoa? Tai sit ei... Mut eihän tuolla kukaan edes taklaa...juuri missään pelissä.

Onkohan Filppula antanut koskaan mitään ronkkimista tai tökkimistä takaisin? En muista kertaakaan. Väitän että saa vaan lisävauhtia huomiosta.

Ilari on se joka tepsistä viimeisenä hiillostukseen tulistuu. Itse asiassa ei meillä taida olla yhtään lyhyen sytytyslangan miestä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kolmannessa erässä mennään johtoon ja pidetään se. Jos ei, niin jatkoerään ja kaksi pistettä.

Näin ajattelen ja toivon. Saas nähdä. Huikea kiekkopeli kuitenkin menossa.
 

12961

Jäsen
Kolmannessa erässä mennään johtoon ja pidetään se. Jos ei, niin jatkoerään ja kaksi pistettä.

Näin ajattelen ja toivon. Saas nähdä. Huikea kiekkopeli kuitenkin menossa.

SaiPa on yhtä vittumainen kuin keväällä. Hirveä määrä duunia kentällä ja koko ajan iholla.

Erityisesti AV:lla tämän kauden selvästi aktiivisimmin tepsiä vastaan pelannut porukka. Muut pelaavat yleensä pienellä neliöllä keskustan tukkoon, SaiPa tarjosi vaihtelua ja tylsytti palloseuran ylivoiman.

Kolmannen loppupuolella isäntien sähinä vähän keveni ja vieraille tulikin paikkoja kuin liukuhihnalta ennen Siikin tasoitusmaalia. Toivottavasti kolmannessa näin käy väsyn takia useammin ja pidempiä jaksoja.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Onkohan Filppula antanut koskaan mitään ronkkimista tai tökkimistä takaisin? En muista kertaakaan. Väitän että saa vaan lisävauhtia huomiosta.

Ilari on se joka tepsistä viimeisenä hiillostukseen tulistuu. Itse asiassa ei meillä taida olla yhtään lyhyen sytytyslangan miestä.

Voi olla joo. Ylipäätäänsä tuntuu, että taklaukset ja tunne aika vähissä nykyään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hienoo peliä Lappeenrannassa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tällsista lätkää on kiva katsoa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös