Tepsi kun jatkaa näillä otteilla niin hyvää tulee.
Ehkä. Saipan maalin jälkeen alkoi tepsiläiset edes yrittämään maalintekosektorille.
Ei varmaan sais arvostella varsinkin nyt kun Kaapo ollut loukkaantuneena mutta kyllä mä perustan seuraavan myös loukaantumista edeltävään aikaan. Jos otetaan Kärpistä esim Heponiemi ja Kupari.. Syö miestä kun vastustajilla tollaisia lupauksia. Kyllähän Kakkokin hyvä on mutta ei lainkaan niin hyvä kun noi kaksi
Nuo on kaksi ja vuoden vanhempia. Lisäksi en sanoisi että mainittavaa tasoeroa juuri edes on.
Jahas Juhiksen postaukset alkavat olemaan legendaarisella tasolla, taas.Ei varmaan sais arvostella varsinkin nyt kun Kaapo ollut loukkaantuneena mutta kyllä mä perustan seuraavan myös loukaantumista edeltävään aikaan. Jos otetaan Kärpistä esim Heponiemi ja Kupari.. Syö miestä kun vastustajilla tollaisia lupauksia. Kyllähän Kakkokin hyvä on mutta ei lainkaan niin hyvä kun noi kaksi
Ei mutta pitäisi sinunkin ymmärtää ettei pisteiden valossa mitata aina paremmuutta varsinkaan juniorien kohdalla joilla on tuota ikäeroakin.Hmm. Pitäiskö mun vaan kehua ja sanoo että kyllä se siitä. Miksi heti teilataan jos hiukan kritisoi? Faktahan on että pisteiden valossa noi kaksi on parempia. Mikä siinä on niin.. No väärää että siitä pitää heti teilata? On se nyt kumma juttu.
Mistä se sit mitataan? Luistelutaito? Kyllä ne pisteet kuitenkin on oleellisintaEi mutta pitäisi sinunkin ymmärtää ettei pisteiden valossa mitata aina paremmuutta varsinkaan juniorien kohdalla joilla on tuota ikäeroakin.
Valitettavasti kaikki viittaa siihen, että Tepsi häviää tämän matsin. Ihan paskaa ollu taas tämä peli...