Suomalaista alastonta kauneutta kamerassa äsken.
Nyt Kerholla aikalisä ja haasto?
Voiko tuon oululaisemman näköistä fania olla?Mistä tiedät kaverin kansalaisuuden?
Lähinnä olen ihmetellyt miten hän on pystynyt olemaan suuren yleisön tutkan alla näinkin pitkään. Hän on perkeleen kokonaisvaltainen pelaaja.
Ronkaiselta pari kiintiöhassia, mutta on huonompiakin pelejä häneltä nähty. Teppo taattua laatua, niinkuin on totuttu näkemään Kärppäpaidassa.On muuten Kärppäpakistosta tänään virhettömimmin pelanneet Teppo ja Ronkainen.
On muuten Kärppäpakistosta tänään virhettömimmin pelanneet Teppo ja Ronkainen.
Tuli mieleen se Hank Hillin kaveri, oliko joku Bill tjspSuomalaista alastonta kauneutta kamerassa äsken.
Sehän se syynä on, mutta silti hämmentävää kun itse on sitä seurannut miten kaveri tekee aivan kokoajan oikeita asioita joka puolella kenttää.Pelannut Saipassa ja Kerhossa. Ei tuolta helposti nousta otsikoihin.
Mistä tiedät kaverin kansalaisuuden?
Nyt vain odotellaan, että kaverin kansalaisuus julkaistaan. Selvästi arabin näköinen mies, sanonpahan vain.
Jos se NHL-murtautuminen joskus tapahtuu, niin voisiko olla niin, että Puljujärvi rupeaisi tekemään itsestään ihan eliittiluokan kahden suunnan hyökkääjää, jonka vahvuus olisi esimerkiksi alivoiman pelaaminen? Mies on fyysisesti kuitenkin aivan viimeisen päälle kunnossa ja hänellä on todella hyvä liuku, sekä mahtava ulottuvuus. Yrittämisestäkään se ei jää missään tapauksessa kiinni. Hänellä olisi olemassa kaikki ominaisuudet suorastaan dominoida tätä liigaa. Mutta kun ei dominoi. Hyviä juttuja on toki paljon, mutta ei sellaista, mitä hänestä on puhuttu.
Kun on tässä nyt Puljujärven pelaamista jo aika monta vuotta katsonut, niin alan minäkin jo pikkaisen uskomaan sitä, että ehkä hänellä ei vaan kiekolliset ja ehkä peliälyllisetkään lahjat riitä sinne kärkiketjujen tuloksentekoon. Siltä tuo meinaan nytkin näyttää.
No, sanotaanko, että TOP-3 ainakin. Danforth, Kunyk ja Lammikko olivat vakuuttavimmat senat viime kaudella (imho).Ei ole ollenkaan liioittelua sanoa, että Kunyk oli jo viime kaudella sarjan paras sentteri. Tällä kaudella tulee olemaan aivan ylivoimainen kun on joukkueessa, joka epäilemättä runkosarjaa tulee taas dominoimaan.
Ja minä ihmetellyt sitä että Oululaisilla mennyt 3 vuotta ennen kuin tajusi tämänLähinnä olen ihmetellyt miten hän on pystynyt olemaan suuren yleisön tutkan alla näinkin pitkään. Hän on perkeleen kokonaisvaltainen pelaaja.