Tipaton tammikuu

• 174 214
  • 955
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tipatonta tammikuuta en tule varmaan koskaan pitämään kun olen muutenkin kohtuudella nautiskelija, mutta pitäiskö ottaa tavoitteeksi tänä vuonna tumputtamaton tammikuu? Tokkopa sitä kuukauden ilman aikuisviihdettä pärjäisi.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tipatonta tammikuuta en tule varmaan koskaan pitämään kun olen muutenkin kohtuudella nautiskelija, mutta pitäiskö ottaa tavoitteeksi tänä vuonna tumputtamaton tammikuu? Tokkopa sitä kuukauden ilman aikuisviihdettä pärjäisi.
Parantumaton runkkari!

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
On se tämäkin tammikuu tipaton. En ole mihinkään merkannut ja muisti on mitä on, mutta kai tässä on jo viitisen vuotta mennyt ilman tilkkaakaan ja tää on ollut hienoa aikaa kaiken sen läträämisen jälkeen. Terveyskin on mennyt parempaan suuntaan sekä fyysisesti että psyykkisesti, joten on helppo jatkaa valitulla linjalla. Järkevämpäähän se olisi ollut pistää stoppi jo huomattavasti aikaisemmin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

4vko puhdistusjakso tekee hyvää, itse pidän sen myös jälleen kerran. Nyt tosin tammikuun puolivälistä helmikuun puoliväliin, kun on ns. juhlamenoa tossa 2 ekaa vl. Viimeksi ns. puhdistus-tammikuussa lähti 5kg ja tuplasti enemmän tuli treenattua.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
4vko puhdistusjakso tekee hyvää, itse pidän sen myös jälleen kerran. Nyt tosin tammikuun puolivälistä helmikuun puoliväliin, kun on ns. juhlamenoa tossa 2 ekaa vl. Viimeksi ns. puhdistus-tammikuussa lähti 5kg ja tuplasti enemmän tuli treenattua.
Haluan korostaa vielä omalta osaltani, että mun alkoholinkäyttö on periaatteessa pari olutta ja/tai hard seltzeriä viikon aikana. En todellakaan vedä joka perjantai kännejä ja vietä viikonloppua darrassa.

Mutta varmasti joillekin se tipaton on ihan tarpeellinen tauko alkoholista. En mä sillä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy