Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 281
  • 1 721

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En kyllä yhtään ihmettele lyhyitä vastauksia - kännykällä on sen verta ärsyttävää kirjotella.

Onhan se täysin käsittämätöntä miten huono käyttöliittymä kirjoittamiseen tarkoitetussa sovelluksessa on. Parin tytön kanssa on saatu puhelinnumerot vaihdettua, että voi jatkaa tekstiviesteillä.

Jos noin muuten ei osaa kirjoittaa luurilla, niin kannattaa hankkia parempi luuri tai opetella käyttämään nykyistä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Missä ketjussa oli juuri puhetta tavallisienkin tyttöjen huoraamisesta. Match mikä ei vastannut laittoi viikon päästä aavistuksen aran viestin haluaisitko tulla pitämään hauskaa, mutta se maksaisi. Vastasin, että ei ehdi nyt.

Sitten tulee viesti parin päivän päästä, että olen aivan pulassa, kun pitäisi lapset hakea toiselta puolelta maata, voisitko auttaa.

Ainahan se on mahdollista, että tuo on vain markkinointikikka, mutta ei mitään syytä epäillä. Tätä vain tapahtuu. Kertoi vielä vähän pidempääkin kuinka ahdistaa ja rahaa tarvitsisi heti ja tuet tulevat vasta ensi viikolla.

Hesarissa oli tämmöinen vähän aiheeseen liittyen:

Sampo, 35, on treffisivuston himokas nainen - Internet - Sunnuntai - Helsingin Sanomat
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Asensin tämän nyt koneelle, kun on vain windows puhelin. Tuon fake gpssän kun asentaa ja sieltä laittaa sijainniksi Tampere, nii miksei se tahdo löytää ketää henkilöitä sitten kumminkaan? Koko ajan vain etsii lähellä olevia henkilöitä, vaikka kuinka kauan ja mitään ei tapahdu.
 

Nikke84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Manchester United, Three Lions
Onko lumia 800:aan jotain kloonisovellusta mahdollista asentaa? Ainakaan tuo 6tin ei ollut saatavilla.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tinder päätti sitten hukata kaikki matchini, juuri kun juttu alkoi käydä mielenkiintoiseksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Asensin tämän nyt koneelle, kun on vain windows puhelin. Tuon fake gpssän kun asentaa ja sieltä laittaa sijainniksi Tampere, nii miksei se tahdo löytää ketää henkilöitä sitten kumminkaan? Koko ajan vain etsii lähellä olevia henkilöitä, vaikka kuinka kauan ja mitään ei tapahdu.

Ei vain lähtenyt Fake GPS toimimaan luurissa.

Tinder päätti sitten hukata kaikki matchini, juuri kun juttu alkoi käydä mielenkiintoiseksi.

Ai näinkin voi käydä? Tytön kanssa oli jo treffit alustavasti sovittuna ja sitten seuraavana päivänä hän oli poistanut minut. Mitään semmoista en tehnyt, että hänellä olisi siihen ollut syytä. Tuli mieleen, jos ehkä niin monet ukot ovat pommittaneet, että oli vain halunnut eroon koko softasta. Mistä näistä tietää.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Taitaa Tinder huumakin olla pahasti laskussa jo. Aiemmin mistään muusta puhuttukaan kuin Tinderistä ja nykyään ei kuule enää sanallakaan. Hauska sovellus kyllä, kun joskus testailin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin aika nörttimäistä porukkaa tuntuu tuolla olevan. Ja tosi pinnallista. Kerran eläissään on ehkä ratsastettu kamelilla tai jotain ja siitä tietenkin pitää heti saada kuvat tinderiin ja joka paikkaan. Ja mikä se juttu oikein on kun niin monen pitää kirjoittaa englanniksi siihen tekstikenttään? Hohhoijaa. Siis suomalainen nainen etsii suomalaista miestä. Jotenkin noloa. Vähän kuten ne selfiet siellä. Tosi monesta kuvasta näkee selvästi että itse on räpsästy.
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mulle jäi oikeen positiiviset fiilikset Tinderistä. Pari kuukautta ollaan tapailtu yhden Tinder-mimmin kanssa ja pikkuhiljaa suhde alkaa valua seurustelun puolelle. Todella hyvät fibat tästä suhteesta, saas nähdä, mitä tulevaisuus tuo.

Lähinnä viihdekäytössähän tämä sovellus on ollut nyt intin aikana, mutta näköjään on mahdollista löytää sieltä muutakin kuin yhden illan panoja. Mimmin kanssa sovittiin, että Tinder lähtee heti alkajaisiksi poistoon, kun oltiin tapailtu vähän aikaa. Näin ainakin vältetään sitä kautta tulevat turhat riidat!

Armeijan harmaissa Tinder kyllä edelleen pyörii monella, mutta siviilistä en juurikaan tiedä. Täällä aika käy usein pitkäksi, eikä mimmejä hirveästi kävele vastaan päivittäin, joten Tinder on kuin luotu käytettäväksi palveluksen aikana.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ai näinkin voi käydä? Tytön kanssa oli jo treffit alustavasti sovittuna ja sitten seuraavana päivänä hän oli poistanut minut. Mitään semmoista en tehnyt, että hänellä olisi siihen ollut syytä. Tuli mieleen, jos ehkä niin monet ukot ovat pommittaneet, että oli vain halunnut eroon koko softasta. Mistä näistä tietää.

Näin kävi, mutta applikaation uudelleenasennus palautti tilanteen normaaliksi. Tosin uskalsin kokeilla tuota vasta viikko sen jälkeen kun matchit katosivat.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
On tämä karmeeta. Kirjauduin koemielessä tuonne sisään, ja pyörin siellä sen vajaa 10 min. varmaan. Ohjelma tarjosi pelkästään 100 km ja yleensä 20 km sisällä olevia. Kaikki nähdäkseni suomalaisia. Ikäjakaumakin oli 25-45?! Kummallista.

Noh, ehkä jotain 50 niitä tuli vastaan ja kaikkiin punanen rasti. Kolmikymppistä nelikymppisen tyylillä ja nelikymppistä kolmikymppisen tyylillä tai alle. Vain pari vaivautui kertomaan jotakin itsestään kuin vain nimen ja iän. Mitäköhän tuolla hakevat kun eivät edes kerro, eikä ohjelmakaan kerro. Harvemmin sitä nyt lähtee kenenkään matkaan ihan vain kasvokuvan perusteella.

Nettipuolen parituskuvioita aikansa seuranneena ei ole näköjään hommat kovinkaan edistyneet. Tekniikka kehittyy, nopeutuu mutta se lopullinen käyttöliittymä vaikuttaisi edelleen valtaosin bugiselta. Netistä kun löytyy samalla jostain kymmeniltä (sadoilta?) aasialaissaiteilta miljoonia ylivoimaisia, suorasanaisia ehdokkaita noihin em. verrattuna. Käy sääliksi käyttäjiä. Kai tuollakin joku tekee kivat rahat. Tili välittömästi poistoon ja ohjelma hemmettiin kännystä.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Netistä kun löytyy samalla jostain kymmeniltä (sadoilta?) aasialaissaiteilta miljoonia ylivoimaisia, suorasanaisia ehdokkaita noihin em. verrattuna. Käy sääliksi käyttäjiä.

Se tuli jo selväksi, että olet nettipuolen paritusasiantuntija kenties 35 vuoden kokemuksella ja painat punaista kaikille.

Mutta kerropa nyt ihan tarkalleen mitä yrität sanoa?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Oon nauranut kun mulla on kännykässä välillä semmoista fibaa sisätiloissa (varsinkin töissä) että jostain syystä mun sijainniksi tulee siinä Bogota. On hauskaa selata Tinderistä latinomimmejä. Mutta se mikä tässä on hauskinta niin mulle on tullut matcheja sieltä saman verran kuin Suomestakin vaikka olen selannut ehkä 10% naisten määrästä. Kuvaus on Suomen kielellä ja muutenkin aika suomalaisen oloisia kuvia. Omituista.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Se tuli jo selväksi, että olet nettipuolen paritusasiantuntija kenties 35 vuoden kokemuksella ja painat punaista kaikille.

Mutta kerropa nyt ihan tarkalleen mitä yrität sanoa?

Kotimainen pariutumiskuvio on omituinen. Salaillaan todellisia motiiveja (ei kerrota usein edes niitä vääriä), esiinnytään ohuella identiteetillä ja heitetään vain viehettä yliolkaisesti. Ylimielisten touhua. Omallakin vuosikausien deittisivusto-kokemuksella säälin heitä. Enkä vaan ymmärrä miksi kukaan järkevä(sti aikansa jakava) tahtoisi keskittyä vain suomalaisiin optioihin kun a) ulkomaisia miljoona kertaa enemmän b) laatuero yleensä luokkaa pöyristyttävä c) vähemmän arpomista ihmisten suhteen. Suomessahan pitäisi olla kaikkien alojen asiantuntija ja etenkin naisten sielutieteen. Kokemus kertoo että ulkomailla (esimerkissä Aasia) osataan nämä asiat.
 
Onhan tuo kiva leikkikalu. Itse aina testailen markkina-arvoa vaihtamalla sijaintia eri paikkakunnille. Oulussa matchit ottivat jopa itse ensimmäisenä yhteyttä... samoin Turussa. Helsingin seudulla matcheja tuli mutta kukaan ei ota yhteyttä :-) Kyseessä siis Tinder Liker Apps jossa voi laittaa omaksi sijainniksi minkä tahanasa paikan suoraan kartalta. Beverly Hillsistä en saanut tunnin vierailulla yhtään matchia...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kotimainen pariutumiskuvio on omituinen. Salaillaan todellisia motiiveja (ei kerrota usein edes niitä vääriä), esiinnytään ohuella identiteetillä ja heitetään vain viehettä yliolkaisesti. Ylimielisten touhua. Omallakin vuosikausien deittisivusto-kokemuksella säälin heitä. Enkä vaan ymmärrä miksi kukaan järkevä(sti aikansa jakava) tahtoisi keskittyä vain suomalaisiin optioihin kun a) ulkomaisia miljoona kertaa enemmän b) laatuero yleensä luokkaa pöyristyttävä c) vähemmän arpomista ihmisten suhteen. Suomessahan pitäisi olla kaikkien alojen asiantuntija ja etenkin naisten sielutieteen. Kokemus kertoo että ulkomailla (esimerkissä Aasia) osataan nämä asiat.

Mutta silti, sulla ei ole vielä aasialaista tyttöystävää?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kokeilkaapa joku jyväskylää, voiko sielä saada osumia naisilta? varmaan kaikki käynyt läpi ja ehkä pari osumaa muutama kuukausi sitten :) toki ei ehkä parhaat kuvat ja esittelyt itsellä, mutta ei ehkä niin toivoton kuitenkaan. Itse en ainakaan oo jaksanut tuota kautta enää edes enää naputella, mielummin pyörii tuolla omalla FB sinkkupalstalla tai suomi24...
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mutta silti, sulla ei ole vielä aasialaista tyttöystävää?

Kuten todettua, koemielessä kokeilin kun tuosta on kohkattu. Aiempien kokemustenkin perusteella jaoin suosituksia muille, vaikka kivahan se jos löytyy sopivaa ihan lähiseudultakin. Tyttöystävä löytyy.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onko kenelläkään mitään kokemuksia tästä Grynderista? Minun kokemukseni rajoittuvat pariin hauskaan Californications-jaksoon. Vai eikö tuo toimi Suomessa?

Niin ja Conan sanoi jossain spiikissään, ettei tiedä Tinderistä mitään, mutta on Grynderin asiantuntija ihan viimosen päälle.

ps. tapasin tänään yhden frendin, joka kertoi että on jättänyt sosiaalisen kanssakäymisen naisten kanssa täysin minimiin ja on hakenut yhden yön seuraa helmikuusta lähtien vain Tinderistä ja joka kuukausi uusia naisia... uskon kaveria, koska aina ollut naisten suosiossa, mutta mitä tuosta nyt pitäisi ajatella, onko tämä joku tavoite, ettei mitään normaalia kanssakäymistä enää harjoiteta...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No niin, okei, selvä. En nyt ajatellutkaan olevani mikään edelläkävijä tiennäyttäjä, mutta se on siis yleisessä tiedossa, että Tinderissä ei tarvitse olla omassa kodissa vaan voi olla missä haluaa. Ajattelin kirjoittaa tähän ketjuun vähän myöhemmin.

Kyllä, minulla on aasialainen tyttöystävä. Katsotaan nyt, kun lento on vasta ensi viikolla, mutta käsittääkseeni olen saamassa ilmaiseksi. Ilmaisuuteen tietenkin liittyy jonkun illallisen maksaminen ja jotain, mutta sehän nyt on aivan sama.

Suomesta tai muutenkaan Euroopasta ei tosiaan mätsejä löydy. Kertokaa tytöt mitä te oikein etsitte, kun tavallinen suomalaismies ei kelpaa? Oikeastihan se paneminen ulkomaalaisen kanssa tuskin on sen kummoisempaa. En saanut ainuttakaan Budapestista enkä Prahasta, olen kai sitten vain niin ruma ja tyhmä.

Onko kenelläkään mitään kokemuksia tästä Grynderista? Minun kokemukseni rajoittuvat pariin hauskaan Californications-jaksoon. Vai eikö tuo toimi Suomessa?

Käsittääkseni tuo palvelu on vain salkkarihinttareille suunnattu. Voin toki olla aivan väärässäkin, mutta sellainen maine sillä ainakin on.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Käsittääkseni tuo palvelu on vain salkkarihinttareille suunnattu. Voin toki olla aivan väärässäkin, mutta sellainen maine sillä ainakin on.

Näinhän asia on, kunhan vähän yritin hakamussutella. Grynderissa tosin kiinnostaa oikeasti se, että toimiiko tuo vain jenkkilässä, vai onko kyseessä joku globaali ilmiö.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Grynderissa tosin kiinnostaa oikeasti se, että toimiiko tuo vain jenkkilässä, vai onko kyseessä joku globaali ilmiö.

Pakkohan se on olla, kun siitä on kuullut. Eiköhän se ole Pihlajakadulla kovassa käytössä. Olisi tietysti kiva, jos joku sovellusta oikeasti käyttänyt tulisi kertomaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös