Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 322
  • 1 721

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
hmm itselläni matcheja n. 1500 ikähaarukalla 20-30. Ilmeisesti lärvi siis miellyttää. Muutamien kanssa käynyt deiteillä, koska suurin osa vaikuttaa melko reikäpäiltä. Osalta saanut jopa toosaakin. Vielä ei kuitenkaan mitään potentiaalisia tyttöystäväehdokkaita ole löytynyt. Kännipäissäänhän tuota tulee pubissa naputeltua jos yksikseen kaljalla istuu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En kylläkään jaksanut kahlata noita läpi, mutta kyllä tytötkin siitä nähtävästi jauhaa..

Kävin hieman lukemassa. Ihmeellisiä ongelmia niilläkin. Joku söpo poika ei ollut vastannutkaan ja monet tuntuvat ihmettelevän miten sitä voisi yhteyttä ottaa. Selvästihän nuo ovat noin 22-24vee.

Täydellinen tyttöjen maailma missä saa mellastaa miten haluaa ja silti osaavat siitäkin tehdä ongelmaa. Jotenkin tuntuu, että toinen sukupuoli ei vain todellakaan ymmärrä valta-asemaansa. Sitten oli ihan näitä perusjuttuja, laitoin viestiä niin ja niin monelle ja kaikki vastasivat. Kas kummaa, että vastasivat.

Ja miesten ei kuulema kannata leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Eipä ole sellaista ongelmaa, kun ei kukaan ole tavoitellut.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
4 osumaan se jäi yhteensä parin viikon saldoksi, mitenkäs jos alkaa uudestaan pelata tuota läpi niin poistaa vain vanhan profiilin niin voi aloittaa heti samoilla fb tunnuksilla uusiksi? vai pitääkö feikkiprofiili tehdä?

Selkeästi meni alussa vahingossa pari ohi jotka olisi meikän kohdalla osunut :)
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Statseja: käytössä lyhyehkön aikaa. 13 matchia, 2 treffit ja kerran seksiä. Oma ulkonäkö näin pinnallisessa paikassa ehkä about 6-7/10 kouluarvosanalla.


Vähän päivitystä statseihin. Olisko yhteensä joku 20 matchia, neljät treffit ja kolmen kanssa paneskeltu. Vain yhden kerran on nainen alottanut viestittelyn. Tissi ja pillukuvia kyllä tuntuvat jakavan kivasti, kun on saanu houkuteltua whatsappiin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mua alkaa oikeasti vähän mietityttämään koko ohjelma, kun matchejä ei ole tullut enää kahteen kuukauteen yhtään vaikka itse olen laittanut varmasti yli sadalla sydämen. En kuitenkaan mikään susiruma ole vaikka kuvat ovatkin mitä ovat. Tekstiäkin päivittelin enemmän kuin keskivertomiehellä on.

Eniten silti oudoksuttaa kun noita yhteisiä kiinnostuksen kohteita ei enää näy tuossa, olisiko ohjelmassa joku bugi. Tarttisko asentaa uudelleen (joo, ja puhelinkin on ihan paska, mutta se on eri juttu).

EDIT: Asensin uusiksi. Jos ei nyt matcheja tule niin antaa sitten olla...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mikä tää juttu oikein on. Ykskään tyttö ei koskaan suostu mihinkään. Ei edes susirumat 150-kiloiset yh-mammat. Ei ainutkaan. Ei varmasti. Ei ikinä. Mutta sitten kun oot tuntitolkulla tumputellut kuin mikäkin hullu, mulkku on vereslihalla ja palleja särkee, ja lähes henkihieverissä siinä sitten viimeisillä voimilla kurkistat että mikä helvetti siellä luurissa oikein piippailee, niin jo saatanan seksikkäät muijat ehdottelee vaikka mitä. Tuu tänne. Hän haluis vähän actionia. Siis mikä tää juttu oikein on. Aina sama juttu. Joka ikinen päivä.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Jatkiksen käyttäjät pelannut Tinderin läpi vai onko löytynyt vaimo materiaalia kun ketju ollut monta päivää hiljaa.

Oma tilanne tällä hetkellä, 8 matchia 2 kertaa käynyt treffeillä ja kerran pääsi kotipesään asti. Nyt ollaan jännän ääreellä, yhden muijan kanssa jutellut monta tuntia ja sieltä alkoi satamaan alastonkuvia. Meinasi mennä Karpalovodka sanattomaksi mutta sain tilanteen hallintaan. Eiköhän tässä pukille ainakin pääse.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan noita matcheja tullut silloin tällöin, mutta aika harvakseltaan.

Kolme olen tavannut, yhden niistä todennäköisesti tapaan vielä uudelleenkin ja varsin mukava nuori nainen onkin.

Katsoo nyt, on kyllä vähän vähentynyt into naputella sovellustakin.
 

A Siente

Jäsen
Ei ole jaksanut enää klikkailla. Kun on vaan ruma, niin eihän niitä osumia tule juuri ollenkaan. Kukaan ei ole tehnyt aloitetta, enkä kyllä itsekkään ole keksinyt mitään sanottavaa. Paska sovellus rumille ihmisille.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Paska sovellus rumille ihmisille.

Ei sen sen parempi sovellus ole hyvännäköisillekkään. Matcheja tupsahtelee useimmista joista on itsekin tykännyt, mutta kukaan ei viitsi / uskalla / halua aloittaa keskustelua - tai olettaa hiustenvärini perusteella että raottelen jalkojani heti ensimmäisestä yhteydenotosta. Toimii tokii niille jotka sitä haluavat tehdä.

Itse irtisanouduin sieltä jo kuukausi sitten - enkä ole katunut.
 
Mä olen aidosti yllättynyt kuinka vähän täällä Helsingissä oikeastaan on (tinderin perusteella) mun makuun osuvia naisia. Toki paljon on sellaisia suuhun pantavia tusinakasvoja, mutta vähänkin persoonallisemmat tai vain "tavalliset tytöntylleröt" loistaa poissaolollaan. Ei pitäisi tietysti nirsoilla, mutta en mä vaan jaksa ketään tusinatuulaa kattella yhtä yötä pidempään. En diggaile klassisen kauniita tyttöjä, vaan enemmänkin naapurintyttömäisiä pirkkoja. Eikä yhden yön jutuille ole tarve tinderin kautta. Siinä mielessä osoittautunut itselleni melko turhaksi ajantapposovellukseksi. Turhauttaa myös se, ettei naiset pysty aloittamaan keskusteluita edes virtuaalimaailmassa. Fokkin lehmät pitäkää tunkkinne.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Oon joskus asentanu ton appin kännykän "egoboostailua" varten, mut eipä oo tullut tehtyä profiilia ja näiden kommenttien perusteella tuntuu ettei välttämättä tarvitsekaan tehdä. :D Tuntuu et jengi hakee vaan yhden illan panoja tuolla eikä mitään sen enempää - muutenkin pinnallisuus ahdistaa. Ei sillä, oon saanu tyttöjen kanssa jutustelua aikaan jossain instagrammissa (ja ei, en postaile sinne mitään selfie kuvia) :D

Asiasta kukkaruukkuun, silloin monta vuotta sitten kun irc-galleria oli kova sana, niin sain profiilikuvaani yli 70 sydäntä joiltakin random teinitytöiltä - EGOBOOST, not. Mielummin sitä juttelee irl, kun url.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tutkimusprojekti onnistui ja nyt on egot buustattu loppuelämäkseni. Päätin klikata jokaista, siis vähän niin kuin ihan todella jokaista. Ei ollut ehkä edes viittäkymmentä, kun match tuli.

Vaikka en kuvia juuri katsonut, niin tämän muistan. Tukevahko tyttö jonkun viiksekkään herrasmiehen kanssa, hyvinkin mahdollisesti hänen isä.

En olisi koskaan klikannut tuota, mutta tämä olikin tutkimus ja se vaatii joskus uhrauksia. Niin, en ole kirjoittamassa mitään, koska sitä järkytystä en kestäisi, jos ei vastausta tulisikaan.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Viikon verran läpällä jutellu yhden tytön kanssa. Oltiin samaan aikaan eilen liikkeellä (eri porukoissa), ois pitäny lähteä johonki vegasiin kun se oli siellä kaverinsa kanssa. Jopa sen kaveri pistin sen tinderin kautta et "nyt tuut tänne". En menny ja huomasin äsken et oli tullu "et oo tulos vai :(" viestiä :D. tähän kohtaan "tyhmä jätkä, oisit päässy panemaan" linkit. nojoo.

Kännin piikkiin nämä.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässäkö se oli? Helsinki + 100km löytyi n. 20 naista, ikäluokassa 26-36. Sitten loppuivat ihmiset lähistöltä. Menikö tässä nyt joku pieleen? Eihän ne nyt tässä voinut olla kaikki tuon ikäiset Tinderöivät naiset tältä seudulta?
 

Sambody

Jäsen
Tässäkö se oli? Helsinki + 100km löytyi n. 20 naista, ikäluokassa 26-36. Sitten loppuivat ihmiset lähistöltä. Menikö tässä nyt joku pieleen? Eihän ne nyt tässä voinut olla kaikki tuon ikäiset Tinderöivät naiset tältä seudulta?

Odota rauhassa. Kyllä niitä lisää putkahtelee tarjolle ajan kanssa.

Itse jo vähän lopettelin tämän käyttöä, kun kiireitä riitti muutenkin. Nyt kuitenkin tylsänä iltana tein tilin uudestaan ja aloin näpytellä. Ensimmäisenä iltana 18 mätsiä. En toki ole tässä vajaan viikon aikana yhtään "treffeille" lähtenyt viemään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rumat ja sairaalloisen ylipainoisetkin naiset saavat hirveästi matcheja ja vaikka mitä ehdotuksia.

"Kiinnostaisiko tienata vähän rahaa" yms.
 

Jameson

Jäsen
Mulla on nyt helvetillinen kriisi!

Eilen illalla ihmettelin kun Tinderissä ei tullu enää yhtään uusia ehdotuksia, vaikka viimeks olin käynyt siellä tunteja sitten. Aamulla herätessäni katsastin uudestaan ja sama homma! Ei yhen yhtä uutta mimmiä. Katoin kaikki kännykän GPS-asetukset ja päällä on. Myös netti toimii normaalisti, niin 4G kuin wifi. Ajattelin, että vittu, asennan sitten tietokoneelle sen Bluestackin kautta ja hankin fake GPS:n, mutta paskanmarjat. Sama homma, ei uusia mimmejä. Mikä mahtaa olla ongelma?
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Huvikseenhan tätä on tullut tähän asti näppäiltyä. Viitisenkymmentä matchia suurin piirtein. Paria typyä nähnyt muutaman kerran heidän aloitteestaan. Huomannut kyllä, että porukalla into kyseiseen palveluun aika lailla lopahtanut. Aluksi tuli 30-40 matchia ihan viikossa, vaikka 10 vuoden ikähaarukasta huolimatta suoraan sanottuna aika ronkelilla kädellä tuli annettua sydäntä. Kuukauteen ei tullut varmaan ollenkaan klikkailtua ja kun taas aloitti, niin matchejä ei tule kuin silloin tällöin. Tai sitten voi vaan olla, että meikä mannen naama miellytti vain sattumalta alkupään naaraita enemmän ja näitä seuraavia ei niinkään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oletuskuvalla lienee aika suuri merkitys ja siihen kannattaa valkata mahdollisimman hyvä otos. Meinaan, monet ei välttämättä jaksa selata kaikkia kuvia ja tekee lähinnä sen päätöksen ruutuun ilmestyvän kuvan pohjalta. Ainakin tuntuisi hieman siltä, että kun vaihdoin jossain vaiheessa kuvan toiseen, niin tuli heti vähän enemmän matcheja. Eipä niitä kyllä satele siltikään, mutta mitäänsanomattomankin kaverin (kuten allekirjoittanut) kannattaa vähän arvioida mikä kuva voisi vedota eniten vastakkaiseen sukupuoleen. Jos ei muuten osaa arvioida, niin pyytää neuvoa naispuoleisilta tutuilta, että mikä niiden mielestä olisi paras vaihtoehto kuvista oletukseksi. =)
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Okei! Nyt tuli sit kirjauduttua pitkän pohtimisen jälkeen. Kerkesin tossa 10min klikkailemaan ja 10 matchiä jo, saas nähä miten tää etenee. Veikkaanpa ettei ihan minuutti per match tahtia.:D
 
Viimeksi muokattu:

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Jaa, päätti sit applikaatio jumiutua ekan 45min jälkeen. Näyttää ettei lähellä muka olisi uusia ihmisiä, vaikka poistuin applikaatiosta kesken täppäämisen, niin niitä tyttöjä kyllä jäi sinne. Tosin mitä oon lukenut, niin aika yleinen ongelma et jäätyilee välillä. No tulokset ton 45min jälkeen - 16 matchia ja yks aloitettu keskustelu - not bad. :)
 
Pari kuukautta ollut nyt Tinder käytössä ja saldona noin 50 matchia, parisenkymmentä keskustelua, kymmenet treffit ja kaksi kertaa saanut pillua. Aikaa tuohon on mennyt jonkin verran mutta rahaa on säästynyt jokunen satanen koska noihin saavutuksiin tarvittaisiin muuten useampi baari-ilta. Ajan kuluessa on matchien määrä vähentynyt, uuden profiilin luominen voisi kenties auttaa asiaan kun naama ei olisi niin "kulunut".

Empiiristen tutkimusten perusteella olen todennut seuraavaa:

- ensimmäisen ja viimeisen kuvan on oltava kaksi parasta; jos ensimmäinen naisen kuva ei ole hyvä niin tulee välittömästi x, toisinaan päätös jää viimeiseen kuvaan eikä silloin ole eduksi mikään noidaksi meikattu haaska jolla on pöhöttynyt naama ja väljähtyneet stobet molemmissa käsissä. Uskoisin että sama pätee miehiin, laita parhaat kuvat ensimmäiseksi ja viimeiseksi.

- 90% naisista tykkää Foo Fightersin facebook-sivusta, Save Radio Helsingistä ja 50% Biffy Clyrosta

- jos joku laittaa profiiliin pelkkiä naamakuvia siihen on joku syy (= sairaalloinen ylipaino), muu on valetta vaikka daami kertoisi käyvänsä aktiivisesti salilla ja harrastavansa puolimaratonien juoksua

- rööki tai kissa samassa kuvassa aiheuttaa täällä välittömästi negatiivisen reaktion

Ihan hauska appi mutta on alkanut pikkuhiljaa kyllästyttämään, ei jaksa tutustua minkään puhelimen välillä niin moneen ihmiseen ja kysellä samoja kysymyksiä ties kuinka monetta kertaa uudestaan. Palaan takaisin helteisille kaduille tiirailemaan kesämekkoihin pukeutuneita naaraita pukkari/vessakuvien netissä tuijottelun sijaan, kukin tyylillään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös