Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 290
  • 1 721

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Lavensin ihan piruuttani rajoja. Katotaan miten käy, profiileja tuli ainakin äsken selattua 50. Jospa jollain noista olisi niin laveat rajat että tämmöinen vanha äijäkin voisi kelvata.

Mut jos odotusarvo on nolla niin eikö jokainen matchi olisi silloin positiivinen yllätys...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kädet maassa ja jalat levällään ilmassa on joku nuorten naisten trendijuttu kaiketi. Ainakin Tinderin perusteella, joka kertoo totuuden, toki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo parit treffit olis tiedossa, kunhan tässä vaan jaksaisi lopettaa tää ryypiskely ja himorunkkailu. Tai siis tarkoitan että tuolla ulkona on kyl aika kurja keli. Vettäkin tihkuttaa. Pohjoisen puoleista tuulta ja Kotka Rankki.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ekana päivänä tuli 3 osumaa joista yksi oli jo heti melkein 300 km päässä, kaksi muuta kyllä viestiin vastaili, mutta toinen lopetti heti kirjoittelun ja toinen myös aika nopeasti. Myöhemmin vielä yksi osuma, mutta ei mitään vastausta. Eipä tuossa tunnu enää melkein näin viikon jälkeen olevan mitään iloa koko sovelluksesta, uusia tulee pari päivässä, mutta tuntuu suurin osa vain ajavan läpi Jyväskylän, että harvassa ne uudet mahdolliset osumat taitaa olla.

Pitäisi ilmeisesti alentua joko muiden tasolle ja ottaa jostain salilta jotain selfie kuvia tai jotain että ilmeisesti nappaisi? :

Ehkä miehen näkökulmasta tuo palvelee enemmän pääkaupunkiseudulla tai vaikka Turussa joissa miehiä kohti on enemmän naisia tarjolla kun vaikka Jyväskylässä, täällä ei oikein ole edes noita isompia kaupunkeja lähettyvillä, juuri Mikkelin rajakylät tavoittaa jos 100Km asetukset pistä..

Tuntuu kuitenkin aika turhalta ekan päivän jälkeen koko sovellut, mutta eipä sitä tiedä jos joku päivä vielä osuu, mutta eipä tuota jaksa edes enää joka päivä rämpyttää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ekana päivänä tuli 3 osumaa joista yksi oli jo heti melkein 300 km päässä, kaksi muuta kyllä viestiin vastaili, mutta toinen lopetti heti kirjoittelun ja toinen myös aika nopeasti. Myöhemmin vielä yksi osuma, mutta ei mitään vastausta.
No minullekin on matcheja osunut kohdalle toistakymmentä, mutta keskustelua on syntynyt enemmän tai vähemmän jonkun neljän naisen kanssa. Joillekin olen heittänyt viestiä, mutta eivät kommentoi mitään. Luulen vahvasti, että useimmat on tuolla vaan markkina-arvoaan testauttamassa ja laittavat sitä likeä ilman aikomustakaan tutustua. Tykkäävät vaan kun tulee matcheja ja saa itsetuntoa kohotettua. Eikä kaikki näistä ole takuulla edes sinkkujakaan. Yksi kaverini kertoi, että hänen kohdalleen on Tinderissä osunut jo useampiakin mimmejä joiden tietää olevan tuttujensa tyttöystäviä, että sikäli...

Hyvin hyvin tyypillistä naissukupuolen tietylle alalajille tuollainen.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Itsellä tullut muutama nainen vastaan jonka kohdalla luki valmiiksi "En etsi seuraa". Hieman on jäänyt monttu auki, että mitä helvettiä tekevät sitten tuolla? Nyt on tullut yhden Suomenruotsalaisen kanssa juteltua paljon ja tuli sovittua tapaaminen kahvin merkeissä. Varmaankin pakkoruotsista saisi hyvän keskustelun aikaseksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Luulen vahvasti, että useimmat on tuolla vaan markkina-arvoaan testauttamassa...

Joo yksikin nainen sanoi suoraan että markkina-arvoa vaan tuolla testaa, mutta ei kait se naisilla ihan niin mene kun tosi moni jätkä vaan rämpyttelee sitä sydäntä lähes kaikille. Tai no toisaalta, just niinhän se menee...

Tapasin elämäni naisen, auuuu... Ehdotin lasillista luonani...
Joo eiköhän jätkät lähdetä kaljalle.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Tuli pelailtua tuossa yhden illan aikana antaumuksella ja illan saldoksi koitui yli 200 matchia. Melko ongelmallista etten sanoisi, miten tuossa nyt alkaa sitten erottelemaan jyviä akanoista ...
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Tuli pelailtua tuossa yhden illan aikana antaumuksella ja illan saldoksi koitui yli 200 matchia. Melko ongelmallista etten sanoisi, miten tuossa nyt alkaa sitten erottelemaan jyviä akanoista ...

200? Mitä helvettiä? Feels bad man. Tai sit oon vaan tosi kranttu. Tai ruma.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
200? Mitä helvettiä? Feels bad man. Tai sit oon vaan tosi kranttu. Tai ruma.

Pelasin siis monta tuntia ja varmaan tuhansia tuli selailtua läpi :D Mutta joo, jos profiilikuva tuossa on todella hyvä niin kyllä niitä paukkuu aika ihmeen paljon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelasin siis monta tuntia ja varmaan tuhansia tuli selailtua läpi :D Mutta joo, jos profiilikuva tuossa on todella hyvä niin kyllä niitä paukkuu aika ihmeen paljon.

Mutta niin montaa keskustelukumppania on tosi vaikea hallita. Kolmekymmentäkin tekee jo tiukkaa. Ei millään muista kuka on mistäkin ja mitä on jo tullut kyseltyä. Ja mihinkään sellaiseen turhanpäiväiseen paskanjauhantaan mä en jaksaisi lähteä, mitä jotkut nörttitytöt tuntuvat harrastavan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta niin montaa keskustelukumppania on tosi vaikea hallita. Kolmekymmentäkin tekee jo tiukkaa. Ei millään muista kuka on mistäkin ja mitä on jo tullut kyseltyä.
No näkyyhän siellä keskusteluhistoria, mitä olet pälättänyt jonkun kanssa.

Tuo 200 matchia on kyllä melkoinen suoritus tuossa ajassa. Sellaista kuvaa ei minusta kyllä saa aikaan millään, jolla ropisisi moinen määrä matcheja. Tai sitten se kuva olisi tosi härskisti photoshopattu, eli yhtä tyhjän kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
200

Joo ranteet auki, narua sovittelen kaulaan, mä hyppään kaivoon, ajan rekan alle, hyppään sillalta, junan alle, Itämereen, kuula kalloon, syön myrkkysieniä, sanon naiselle että miten olis sellainen juttu että...
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli pelailtua tuossa yhden illan aikana antaumuksella ja illan saldoksi koitui yli 200 matchia. Melko ongelmallista etten sanoisi, miten tuossa nyt alkaa sitten erottelemaan jyviä akanoista ...

ja oot mies? :D taisit ottaa George Clooneyn kuvan niin ei ihme kun osumia tulee :)

Tai sitten asun vain ihan väärällä paikkakunnalla, toki pitäisi varmaan näihin sinkkupalstoille ja sovelluksini käydä joskus joku ammattikuvaajan luona kun se kuva taitaa olla se juttu jolla voi ihmeitä saada aikaan, kun ei mikään maailman ruminkaan naama ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät het. Pelleileekö joku mun kustannuksella? Ei tää ole kivaa. Siis onko tää joku pila vai? Yks seksikäs muija juttelee mulle tuolla. Jätkät hei oikeasti. En mä mene tähän lankaan. Helvetin hyvännäköinen muija ja tää jätkä tässä. Onks tää joku piilokamera vai mitä häh? Vaihtuuko ton profiilikuva kohta siihen candid cameran valkopäähän tai jotain...
 

Number 11

Jäsen
Raporttia foorumille! Puolitoista viikkoa ollut "tinderi", tässä tapauksessa Lumialle ladattavissa oleva Timber. Matcheja n. 270 kpl. Jännä homma ettei ekana päivänä muistaakseni tullut kuin kaksi matchia. Jossain vaiheessa niitä tuli n. 40 päivävauhtia. Nyt on tahti alkanut hiipumaan selvästi. Ekan viikon vetelin aika matalaa profiilia, mutta viikonloppuna tuli muutaman naisen kanssa availtua keskustelua. Lopputuloksena tinder-poikuus saatiin menetettyä ja muutamat lupaavat viritelmät kehissä.

Mulla on asetuksissa ikähaarukkana 18-50, mutta kyllä yli 35-vuotiaat ovat todella harvassa. Ei tämä tinder mikään kultakaivos ole varmastikaan vähänkään vanhemmille. Oma ikä siellä vähän alle kolmenkympin ja tuskin sekään ihan optimaalisin on. Voisin kuvitella, että siellä vähän kahdenkympin paremmalla puolella oleville pesää on tarjolla vielä enemmän kun suurin osa naisista tuntuu olevan sitä luokkaa eli itseänikin paljon nuorempia.

Eiköhän tässä kesän aikana tätä tule hyödynnettyä aika paljonkin. Oma ulkonäkökin on kuitenkin kaukana mistään erityisen hyvännäköisestä, joten positiivisen yllättynyt olen siitä miten hyvät markkinat tämä sovellus tarjoaa. Myöskään noita yhteisiä kiinnostuksen kohteita matchien kanssa on todella vähän. Lähinnä kun tykkään facebookissa kiekkoaiheisista jutuista. Väittäisin siis sen olevan melko turhaa tykkäillä fb:ssä jostain suosituista artisteista ihan vaan saadakseen enemmän yhteisiä kiinnostuksen kohteita naisten kanssa. Tai mistä sitä tietää jos tuonkin tinder-poikuuteni vieneen naisen kiinnostus heräsi lopullisesti siitä, että me molemmat tykättiin lentoyhtiö Norwegianista.
 
Viimeksi muokattu:

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Viime yönä tuli Tinder ladattua ja jonkun reilun tunnin verran pelattua. Onhan tää ihan saatanan koukuttava. Taktiikkana tottakai oli, että ilman sydäntä jää vaan ne oikeasti susirumat ja useamman lapsen yh-äidit. Muille tuli lyötyä suoraan sydäntä, mutta jos yhteisissä tykkäyksissä oli useampi asia, tuli tsekattua mistä muija pitää. Parilla ihan mukavannäköisellä mirrillä oli yhteisissä tykkäyksissä Jatkoaika.

Äsken kävin tarkistamassa onko matcheja syntynyt ja olihan niitä 7kpl. Toki yksikään ei mistään kauneimmasta päästä, mutta ei sovi liian ronkeli olla. Täytyy varmaan alkaa jotain skebulia niille selittämään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mitä nyt taas. Olisko mun sit muka pitänyt sanoa että en muuten runkannut kun katsoin sen kuvia vai mitä häh? En mä halua huijata. Mä olen rehellinen mies. Mä mielummin puhun totta kuin valehtelen. No kauheat herneet veti nenään. Ihmeellisiä noi naiset välillä. Mikään ei kelpaa.

Ja muka etsivät rehellistä ja luotettavaa miestä. Paskat. Jäi kiinni.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Tinder oli kuukauden käytössä ja yli 350 matchiä sain kerättyä. Toki alueen rajasin täysille, joten aika laajalti niitä kerääntyi. Pääosin tampereelta sekä turusta. En antanut ruksia kuin silmää miellyttäville 18-28 vuotiaiden osalta. Löytää sieltä muitakin kuin epätoivoisia tai markkina-arvoaan testaavia naikkosia, toki suuren tuurin avittamana. Yleensä näitä ekoja päiviä / ekaa viikkoa tinderöiviä neitosia.

Omilla kuvilla ihan saavutettu, jumalauta mä olen adonis.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mikä olisi joku tyttöjen palsta missä keskustellaan Tinderista. Kaksplus tai vauva.fi ja mitä näitä on.

Pitääkö tässä itse lähteä tutkimusmatkalle. Joku on kuitenkin jo käynyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on tuolla kuus sellaista muijaa, joiden kanssa oon jutellut enemmänkin ja ollaan mietitty että nähdään. Jopa se muija on ehdottanut näkemistä samana tai seuraavana päivänä, mutta mä oon sanonut vaan että katsellaan loppuviikosta tai joku päivä. Hitto pitäis kyllä pian nähdä kun on se innostus uudesta ihmisestä. Vois saada pillua tai vaikka vaan uuden kaverin, tai eihän sitä koskaan tiedä mitä. Noi naiset tuolla saa varmasti niin hirveästi kaikenlaisia ehdotuksia, joten helposti unohtuu jos ei heti näe. Mä muutenkin tykkään nähdä suht pian livenä että näkee millainen se toinen oikeasti on. En mä mitään kirjekavereita etsi, ainakaan noista naisista. Ja välillä jopa tuntuu että turhaanko mä oon illat noiden tyttöjen kanssa paskaa jauhanut. Ei mulla ole niin huono itsetuntokaan että pelkkiä matcheja tuolla keräilisin ilman mitään muuta tarkoitusta. Mutta siis jotenkin tuntuu ettei nyt enempää viitsisi tytöille sydäntä rämpytellä kun noikin pitäis tavata joku päivä. Nytkin on pitänyt tehdä oikein muistiinpanoja kun noita on niin paljon. Ja oisko noita matcheja joku 30 ja jotain.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
11 Matchia, joista parin kanssa oon jotain jauhanut. Ei näemmä tällä naamalla :alas:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös