Mielestäni ainut ja oikea ratkaisu olisi siirtää Tiilikainen kakkoseksi, olkoot se sitten Toivola, Tuuski tai kuka vaan mihin perunat riittää, jotain on tehtävä lopuilla siikleillä mitä laarista löytyy.
Tässä tilanteessa Toviola penkin taakse ja Tiilikainen koirankoppìin. Ei tule lisäkuluja ja tulos ei huonommaksi tule menemään. Uhg, olen puhunut, saa toteuttaa.
Tällä pelillä ei todellakaan mennä kenestäkään ohi. Hyökkäyksiin lähdöt omalta puolustusalueelta eivät onistu mitenkään. Puolustuspeli menee heti sekaisin, kun pakeille antaa vähänkin painetta. Alivoimapeli on liigan paskinta. Avauspeli on niin pahasti sekaisin eilen nähdyn kaltaisesti, että jo keskialueella voitettu aloitus, josta kiekko omille pakeille, aikaan saa pakki-pakki syötön jälkeen paniikin omiin.Muistutan että edelleenkään kaikki asiat eivät katsomoon näy joten nämä jutut näistä vaatimustasoista sun muista voi unohtaa kokonaan.
Pelitapa tuottaa tarvittavan määrän maalipaikkoja ottelun voittamista varten.... Tänään ei vaan uponnu eikä pomppinu... Kyllä Selin osasi myös hienosti tappaa tätä meidän peliä. Messias Pennasen aikaan Selinin Iiäfkoota ei yhdellä kaudella voitettu kertaakaan.
Molemmat kaverin maalit varsinaisella taas yksilövirheen seurauksena pönttöön.
Voittomaalissa Innala häviää oman kanppailunsa viivassa -> maailmanluokan syöttö kentän poikki -> limppu tyhjään uuniin.
Tämä on minun näkemys ja ei varmasti ole ainut eikä myöskään oikea näkemys mutta luo kuitenkin illuusion minulle että ongelmat ovat edelleen jossain muualla kuin valmennuksessa ?!
Oli pakko käydä tarkistamassa, mitä Räsäsestä puhuttiin hankinnan yhteydessä (hpk.fi):Pakeista tällä tykätään haukkua Latvalaa ja Ikosta, mutta Räsänen se vasta paska onkin. Miten on mahdollista, että hän ei voita ikinä yhtään kaksinkamppailua vaikka on luistimillakin todella raskastekoisen oloinen. Miten tälläinen kaveri on voitu palkata, kuka vastaa näin epäonnistuneesta hankinnasta?
Muistutan että edelleenkään kaikki asiat eivät katsomoon näy joten nämä jutut näistä vaatimustasoista sun muista voi unohtaa kokonaan.
Pelitapa tuottaa tarvittavan määrän maalipaikkoja ottelun voittamista varten.... Tänään ei vaan uponnu eikä pomppinu...
Tämä on minun näkemys ja ei varmasti ole ainut eikä myöskään oikea näkemys mutta luo kuitenkin illuusion minulle että ongelmat ovat edelleen jossain muualla kuin valmennuksessa ?!
Itse tykkäisin että joukkueessa olisi Miron kaltainen hahmo pitämässä omista huolta, mutta samaan aikaan tykkäsin tästä venäjän junnu joukkueesta Karjala turnauksessa. Siellä ei paljon käsille hakattu eikä muutenkaan paljon rottailtu, senku laitettiin lötöä uuniin ja jätettiin Karvinen omaan arvoonsa.
Että oisko se sitten tämä se suunta mihin tätä lajia ollaan viemässä ?!
Ja vielä itse aiheeseen takaisin. Kyllä me tällä touhulla ollaan tultu Jypeistä, Sporteista ja kumppaneista ohi ryminällä joulun jälkeen.
Usko omiin nyt ja tsemppiä päälle ! Ale Ale ! !
Juman kekka, kuka viritti ansan? Tästä sai jo eilen(tänään) illan/yön parhaat naurut ja mietin vaan, että ajaako joku tähän. No kyllähän sieltä nyt pari tuli. Mukava nähdä, että turenkilaiset on vielä elossa kun seuralla itsellään ja maailmalla yleensä ei niin hyvin mene.Muistutan että edelleenkään kaikki asiat eivät katsomoon näy joten nämä jutut näistä vaatimustasoista sun muista voi unohtaa kokonaan.
Pelitapa tuottaa tarvittavan määrän maalipaikkoja ottelun voittamista varten.... Tänään ei vaan uponnu eikä pomppinu... Kyllä Selin osasi myös hienosti tappaa tätä meidän peliä. Messias Pennasen aikaan Selinin Iiäfkoota ei yhdellä kaudella voitettu kertaakaan.
Molemmat kaverin maalit varsinaisella taas yksilövirheen seurauksena pönttöön.
Voittomaalissa Innala häviää oman kanppailunsa viivassa -> maailmanluokan syöttö kentän poikki -> limppu tyhjään uuniin.
Itse tykkäisin että joukkueessa olisi Miron kaltainen hahmo pitämässä omista huolta, mutta samaan aikaan tykkäsin tästä venäjän junnu joukkueesta Karjala turnauksessa. Siellä ei paljon käsille hakattu eikä muutenkaan paljon rottailtu, senku laitettiin lötöä uuniin ja jätettiin Karvinen omaan arvoonsa.
Että oisko se sitten tämä se suunta mihin tätä lajia ollaan viemässä ?!
Ja vielä itse aiheeseen takaisin. Kyllä me tällä touhulla ollaan tultu Jypeistä, Sporteista ja kumppaneista ohi ryminällä joulun jälkeen.
Usko omiin nyt ja tsemppiä päälle ! Ale Ale ! !
Kerhon pelissä ei ole näkynyt minkäänlaista kehitystä kauden alusta. Pakeista tällä tykätään haukkua Latvalaa ja Ikosta, mutta Räsänen se vasta paska onkin. Miten on mahdollista, että hän ei voita ikinä yhtään kaksinkamppailua vaikka on luistimillakin todella raskastekoisen oloinen. Miten tälläinen kaveri on voitu palkata, kuka vastaa näin epäonnistuneesta hankinnasta?
Matti vittuilee kaikille jos rankkarivalinnoillaankin.
Innala kylmänä, mutta:Mietin ihan samaa. Peliä näkemättä ja pelillisiin asioihin puuttumatta mitä vittua Harri Kainulainen ampuu voittomaalilaukausrankkipotkua, kun jengissä on Innalaa, Puustista, Kontiola ja vaikka ketä.
78 pistettä, pisteen perässä runkosarjan voittaneesta Tapparasta. Melkein sama kuin nyt.Eikös me Jalosen ekalla kaudella saatu joku 50 paunaa koko kaudella? Tai sitten muistan väärin. Ihan hyvä siitä tuli kumminkin.
78 pistettä, pisteen perässä runkosarjan voittaneesta Tapparasta. Melkein sama kuin nyt.
Eikös me Jalosen ekalla kaudella saatu joku 50 paunaa koko kaudella? Tai sitten muistan väärin. Ihan hyvä siitä tuli kumminkin.
Älä ny. Mun sydämeni vuotaa verta kun mä muistelen tota kautta. SMS, Vujtek, Santalan akillesjänne. Kovempi Mike. Aki Heino. Huikea Jamppa. Tuuskin lätyt. 221 maalia. Oli se kausi.
Just näinä päivinä sitä nostalgia taas iskee.