Tiilikaiselle kenkää!

  • 178 945
  • 1 380

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mielestäni ainut ja oikea ratkaisu olisi siirtää Tiilikainen kakkoseksi, olkoot se sitten Toivola, Tuuski tai kuka vaan mihin perunat riittää, jotain on tehtävä lopuilla siikleillä mitä laarista löytyy.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mielestäni ainut ja oikea ratkaisu olisi siirtää Tiilikainen kakkoseksi, olkoot se sitten Toivola, Tuuski tai kuka vaan mihin perunat riittää, jotain on tehtävä lopuilla siikleillä mitä laarista löytyy.

Jotenkin tulee tästä hommasta vaan enemmän ja enemmän mieleen Waltteri Immonen ja Jokerit. "Oma poika" penkin takana suhkot vähäisellä kokemuksella ja eihän se hyvin mennyt. En tiedä miksi, mutta jotenkin tästä tosiaan tulee tuo tapaus mieleen. Silloinhan taidettiin tosiaan alkukauden pääkoutsi siirtää kakkoseksi, mutta minun mielestä ei olisi hyväksi jos vanha pääkoutsi jäisi pyörimään jalkoihin. Vaikeuttaisi vaan eteenpäin menoa.
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Muistutan että edelleenkään kaikki asiat eivät katsomoon näy joten nämä jutut näistä vaatimustasoista sun muista voi unohtaa kokonaan.

Pelitapa tuottaa tarvittavan määrän maalipaikkoja ottelun voittamista varten.... Tänään ei vaan uponnu eikä pomppinu... Kyllä Selin osasi myös hienosti tappaa tätä meidän peliä. Messias Pennasen aikaan Selinin Iiäfkoota ei yhdellä kaudella voitettu kertaakaan.

Molemmat kaverin maalit varsinaisella taas yksilövirheen seurauksena pönttöön.
Voittomaalissa Innala häviää oman kanppailunsa viivassa -> maailmanluokan syöttö kentän poikki -> limppu tyhjään uuniin.

Tämä on minun näkemys ja ei varmasti ole ainut eikä myöskään oikea näkemys mutta luo kuitenkin illuusion minulle että ongelmat ovat edelleen jossain muualla kuin valmennuksessa ?!

Itse tykkäisin että joukkueessa olisi Miron kaltainen hahmo pitämässä omista huolta, mutta samaan aikaan tykkäsin tästä venäjän junnu joukkueesta Karjala turnauksessa. Siellä ei paljon käsille hakattu eikä muutenkaan paljon rottailtu, senku laitettiin lötöä uuniin ja jätettiin Karvinen omaan arvoonsa.
Että oisko se sitten tämä se suunta mihin tätä lajia ollaan viemässä ?!

Ja vielä itse aiheeseen takaisin. Kyllä me tällä touhulla ollaan tultu Jypeistä, Sporteista ja kumppaneista ohi ryminällä joulun jälkeen.
Usko omiin nyt ja tsemppiä päälle ! Ale Ale ! !
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä tilanteessa Toviola penkin taakse ja Tiilikainen koirankoppìin. Ei tule lisäkuluja ja tulos ei huonommaksi tule menemään. Uhg, olen puhunut, saa toteuttaa.

Toivolalle päävalmentajana iso kannatuspeukku täältä Rauman leiristä!
Mika on tehnyt Ässien ja Kerhon urheilutoimenjohtajana oikeastaan aivan maagista jälkeä, mutta pokaalit koutsin ominaisuudessa puuttuvat vielä.
Melko outoa mielestäni, että MT ei ole Kanadamaljoineen siirtynyt utj:ksi ison rahan seuroihin tai sarjoihin.

Lämmittää muuten edelleen mieltä Mikan antama lehdistötilaisuuskommentti toissa vuosikymmeneltä, Lukon valmentajana (taisi olla peräti Ässät-paikallisottelun jälkeen): "Hävittiin ottelu, mutta voitettiin tappelut".
Silloin Raumalla pelasivat mm. herrat Toporowski ja Siklenka, joten vaikea niitä tappeluita oli hävitäkään.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Muistutan että edelleenkään kaikki asiat eivät katsomoon näy joten nämä jutut näistä vaatimustasoista sun muista voi unohtaa kokonaan.

Pelitapa tuottaa tarvittavan määrän maalipaikkoja ottelun voittamista varten.... Tänään ei vaan uponnu eikä pomppinu... Kyllä Selin osasi myös hienosti tappaa tätä meidän peliä. Messias Pennasen aikaan Selinin Iiäfkoota ei yhdellä kaudella voitettu kertaakaan.

Molemmat kaverin maalit varsinaisella taas yksilövirheen seurauksena pönttöön.
Voittomaalissa Innala häviää oman kanppailunsa viivassa -> maailmanluokan syöttö kentän poikki -> limppu tyhjään uuniin.

Tämä on minun näkemys ja ei varmasti ole ainut eikä myöskään oikea näkemys mutta luo kuitenkin illuusion minulle että ongelmat ovat edelleen jossain muualla kuin valmennuksessa ?!
Tällä pelillä ei todellakaan mennä kenestäkään ohi. Hyökkäyksiin lähdöt omalta puolustusalueelta eivät onistu mitenkään. Puolustuspeli menee heti sekaisin, kun pakeille antaa vähänkin painetta. Alivoimapeli on liigan paskinta. Avauspeli on niin pahasti sekaisin eilen nähdyn kaltaisesti, että jo keskialueella voitettu aloitus, josta kiekko omille pakeille, aikaan saa pakki-pakki syötön jälkeen paniikin omiin.

Kerhon pelissä ei ole näkynyt minkäänlaista kehitystä kauden alusta. Pakeista tällä tykätään haukkua Latvalaa ja Ikosta, mutta Räsänen se vasta paska onkin. Miten on mahdollista, että hän ei voita ikinä yhtään kaksinkamppailua vaikka on luistimillakin todella raskastekoisen oloinen. Miten tälläinen kaveri on voitu palkata, kuka vastaa näin epäonnistuneesta hankinnasta?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pakeista tällä tykätään haukkua Latvalaa ja Ikosta, mutta Räsänen se vasta paska onkin. Miten on mahdollista, että hän ei voita ikinä yhtään kaksinkamppailua vaikka on luistimillakin todella raskastekoisen oloinen. Miten tälläinen kaveri on voitu palkata, kuka vastaa näin epäonnistuneesta hankinnasta?
Oli pakko käydä tarkistamassa, mitä Räsäsestä puhuttiin hankinnan yhteydessä (hpk.fi):

Päästessään pelaamaan, Räsänen taistelee joukkueen puolesta täysillä. Kovaa peliä ei kolossimainen puolustaja kaihda.
– Lupaan kyllä antaa kaikkeni joka pelissä. Blokkaan vetoja ja taklaan, ainakin semmosta likaista puolta. Kovaa varmasti pelaan ja pitäishän sitä muutama maalikin kauden aikana tehdä, pohtii Räsänen.

Ei ole kyllä puheet konkretisoituneet tippaakaan kentällä!
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Muistutan että edelleenkään kaikki asiat eivät katsomoon näy joten nämä jutut näistä vaatimustasoista sun muista voi unohtaa kokonaan.

Pelitapa tuottaa tarvittavan määrän maalipaikkoja ottelun voittamista varten.... Tänään ei vaan uponnu eikä pomppinu...


Tämä on minun näkemys ja ei varmasti ole ainut eikä myöskään oikea näkemys mutta luo kuitenkin illuusion minulle että ongelmat ovat edelleen jossain muualla kuin valmennuksessa ?!

Itse tykkäisin että joukkueessa olisi Miron kaltainen hahmo pitämässä omista huolta, mutta samaan aikaan tykkäsin tästä venäjän junnu joukkueesta Karjala turnauksessa. Siellä ei paljon käsille hakattu eikä muutenkaan paljon rottailtu, senku laitettiin lötöä uuniin ja jätettiin Karvinen omaan arvoonsa.
Että oisko se sitten tämä se suunta mihin tätä lajia ollaan viemässä ?!

Ja vielä itse aiheeseen takaisin. Kyllä me tällä touhulla ollaan tultu Jypeistä, Sporteista ja kumppaneista ohi ryminällä joulun jälkeen.
Usko omiin nyt ja tsemppiä päälle ! Ale Ale ! !

Mistä näkyy että Tiilikainen vaatii pelaajiltaan paljon?

Ihan pakko vielä kysyä että "tänään ei vain pomppinut"?


Millä nähdyn perusteella me ollaan Joulun jälkeen tultu ohi Jypistä ja Sporteista?
Mitä sellaista sä näet Kerhon pelissä että uskot tähän? Haluatko avata tätä Tiilikaisen pelitapaa millainen se on?

Missä ongelmat mielestäsi on?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Muistutan että edelleenkään kaikki asiat eivät katsomoon näy joten nämä jutut näistä vaatimustasoista sun muista voi unohtaa kokonaan.

Pelitapa tuottaa tarvittavan määrän maalipaikkoja ottelun voittamista varten.... Tänään ei vaan uponnu eikä pomppinu... Kyllä Selin osasi myös hienosti tappaa tätä meidän peliä. Messias Pennasen aikaan Selinin Iiäfkoota ei yhdellä kaudella voitettu kertaakaan.

Molemmat kaverin maalit varsinaisella taas yksilövirheen seurauksena pönttöön.
Voittomaalissa Innala häviää oman kanppailunsa viivassa -> maailmanluokan syöttö kentän poikki -> limppu tyhjään uuniin.

Tämä on minun näkemys ja ei varmasti ole ainut eikä myöskään oikea näkemys mutta luo kuitenkin illuusion minulle että ongelmat ovat edelleen jossain muualla kuin valmennuksessa ?!

Itse tykkäisin että joukkueessa olisi Miron kaltainen hahmo pitämässä omista huolta, mutta samaan aikaan tykkäsin tästä venäjän junnu joukkueesta Karjala turnauksessa. Siellä ei paljon käsille hakattu eikä muutenkaan paljon rottailtu, senku laitettiin lötöä uuniin ja jätettiin Karvinen omaan arvoonsa.
Että oisko se sitten tämä se suunta mihin tätä lajia ollaan viemässä ?!

Ja vielä itse aiheeseen takaisin. Kyllä me tällä touhulla ollaan tultu Jypeistä, Sporteista ja kumppaneista ohi ryminällä joulun jälkeen.
Usko omiin nyt ja tsemppiä päälle ! Ale Ale ! !
Juman kekka, kuka viritti ansan? Tästä sai jo eilen(tänään) illan/yön parhaat naurut ja mietin vaan, että ajaako joku tähän. No kyllähän sieltä nyt pari tuli. Mukava nähdä, että turenkilaiset on vielä elossa kun seuralla itsellään ja maailmalla yleensä ei niin hyvin mene.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Kerhon pelissä ei ole näkynyt minkäänlaista kehitystä kauden alusta. Pakeista tällä tykätään haukkua Latvalaa ja Ikosta, mutta Räsänen se vasta paska onkin. Miten on mahdollista, että hän ei voita ikinä yhtään kaksinkamppailua vaikka on luistimillakin todella raskastekoisen oloinen. Miten tälläinen kaveri on voitu palkata, kuka vastaa näin epäonnistuneesta hankinnasta?

Kyllähän Räsänen on ollut jotain muuta mitä odotettiin, mutta yllätyksekseni huomasin, että tilastojen mukaan Räsänen on ollut Jeskasen kanssa "varmimmat" pakit omaan päähän. Vain kerran on 5 vs 5 pelissä kolahtanu omiin näiden herrojen kentällä ollessa. Esimerkiksi täällä kovasti kehutulla Lehtisellä on suunnilleen samalla peliajalla kolissu yhdeksän kertaa omissa, joka on peliaikaan nähden ylivoimaisesti eniten Kerhon pakeista. Olisko se Lehtinen ihan syystä sivussa tai en viedä voiko juuri enempää pyytää Räsäseltä?

Noissa tilastoissa paistoi silmään Kainulaiset +-. Seitsemän kertaa kolissu omissa ja ei kertaakaan tehty maalia Harrin kentällä ollessa. Olisko Harri jo nähty?
 
Viimeksi muokattu:

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Kuten jo aikaisemmin kirjoitin että minä näen pelissä ihan samoja elementtejä kuin Pennasenkin aikana, joten pelikirjasta homma ei minun mielestä jää kiinni...
Minä näen puollustuksen olevan äärimmäisen heikko edelleen. Vai luuliko joku että yksi Tarmo pelastaa kaiken... Koistisen palatessa se alkaa olla sinneppäin, mutta Hazardialtis vieläkin.
Myös edellisissä viesteissä mainituissa asioissa on tekemistä mutta uskon että Mazazchooffen ne kuntoon vielä laittaa...

Jos on todellakin niin että olemma joulun jälkeen vielä pohjamudissa niin voin tulla vasen käsi ylhäällä virheen merkiksi ylös nostettuna sanomaan että, anteeksi olin väärässä !

Ja kyllä, en ole jääkiekosta kaikkitietävä ammattilainen vaan perustan mielipiteeni kuulemaani ja näkemääni informaatioon. Ja olen vain harrastelija joka tykkää katsella hokia. Siksi kommenttini voi olla naurettavia profeettojen niitä lukiessa.

Pelipäivä on aina kiva päivä, joten taas mennään !
Ale ale!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaha minä jo ehdin intoutumaan, että turenkilaiset palanneet palstalle, mutta meni sitten pilaamaan senkin.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Matti vittuilee kaikille jo rankkarivalinnoillaankin.
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kenkää koska:
- ollaan käytännössä kaikissa peleissä pelillisesti kakkonen
- ketjujen muodostaminen jatkuvasti naurettava tyyliin: paremmuusjärjestykseen riviin ja viisi ensimmäistä 1-kenttään jne
- kukaan kehittyvä pelaaja ei ole yllättänyt positiivisesti, ollaan täysin tähtien varassa
- viime aikojen pisteet NHL-lainojen ansiota
- jätkä luimistelee siellä vaihtoaitiossa, kaveri on kuin joku autokoulun opettaja, saatana
- hyökkäyspelissä ei rakenteita
- ylivoima täysin ykköskentän tähtien varaan rakennettu, kakkosyv aivan statistin roolissa
- jatkoaikojen peluutus ja taktiikka häviävä
- joukkue on alistunut
- valmentaja on alistunut
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Eikös me Jalosen ekalla kaudella saatu joku 50 paunaa koko kaudella? Tai sitten muistan väärin. Ihan hyvä siitä tuli kumminkin.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
78 pistettä, pisteen perässä runkosarjan voittaneesta Tapparasta. Melkein sama kuin nyt.

Kyllä meillä on tälläkin kaudella ihan hyvät mahdollisuudet päästä ainakin noin kymmenen pinnan päähän tuosta pistemäärästä.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eikös me Jalosen ekalla kaudella saatu joku 50 paunaa koko kaudella? Tai sitten muistan väärin. Ihan hyvä siitä tuli kumminkin.

Älä ny. Mun sydämeni vuotaa verta kun mä muistelen tota kautta. SMS, Vujtek, Santalan akillesjänne. Kovempi Mike. Aki Heino. Huikea Jamppa. Tuuskin lätyt. 221 maalia. Oli se kausi.

Just näinä päivinä sitä nostalgia taas iskee.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Älä ny. Mun sydämeni vuotaa verta kun mä muistelen tota kautta. SMS, Vujtek, Santalan akillesjänne. Kovempi Mike. Aki Heino. Huikea Jamppa. Tuuskin lätyt. 221 maalia. Oli se kausi.

Just näinä päivinä sitä nostalgia taas iskee.

Kyllä minäkin muistan. Huikea Jamppa erityisesti maalissa pudotuspeleissä... Pistelaskutapakin oli eri... :) Silti, joku 68 pinnaa on nytkin realismia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös