Oliko? Mun mielestä Toivola epäonnistui pahasti palikoiden kasaamisessa. Ziga, Cohen, Groulx, Kreps.. Kaikki järkyttäviä pettymyksiä.
Totta, mutta kuka tietää kuinka paljon lopulta pelaajien otteita heikentävästi vaikutti valmentajan kyvyttömyys organisoida toimiva viisikkopeli, puhumattakkaan ketjuruletista?
Olen edelleen sitä mieltä, että Groulxista oltaisiin saatu enemmän irti mikäli kaveria ei olisi heitetty leijonille heti maahan saavuttuaan. Tämä oli kyllä kardinaalimunaus pahimmasta päästä. Kaverin itseluottamus oli varmasti lähellä nollaa parin ensimmäisen pelin jälkeen. Lisäksi äijä olisi pitänyt laittaa jossain vaiheessa Mestikseen hakemaan pelituntumaa jos (ja kun) ei täydessä tikissä ollut.
Olen silti sitä mieltä, että tuolla materiaalilla olisi pitänyt pystyä taistelemaan kahdeksan joukkoon pääsemisestä tasapäin Ilveksen, Pelsujen ja Bluesin kanssa. Noiden joukkueiden rosteria kun selailee, niin ei sieltä kyllä kovin paljoa pysty parempaa materiaalia kaivamaan.
Maalivahtipeli kusi, se on selvä. Kuitenkin Jos viisikkopuolustus toimii, ei maaleja hakata rauhassa takatolpalta eikä vastustaja saa niin paljoa ylivoimahyökkäyksiä mitä tällä kaudella ollaan nähty.
Jossitteluja joo, mutta enemmän olisi pitänyt irti saada, sillä runko oli riittävän hyvä.