Tiedätkö syntymäpituutesi ja -painosi?

  • 2 344
  • 35

Tiedätkö syntymäpituutesi ja -painosi?

  • Kyllä, olen mies

    Ääniä: 32 53,3%
  • Kyllä, olen nainen

    Ääniä: 3 5,0%
  • En, olen mies

    Ääniä: 23 38,3%
  • En, olen nainen

    Ääniä: 1 1,7%
  • En tiedä edes syntymäpäivääni

    Ääniä: 1 1,7%

  • Äänestäjiä
    60

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En todellakaan tiedä, syntymäpäiväni tiedän ja vuoden ja se päivä oli lauantai. Se on erittäin hämmentävää kuinka naiset tuntuvat tälläiset asiat tietävän ja miehiä ei kiinnostaa pätkääkään. Kolmansista sukupuolista en tiedä.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Synnyin jonain viikonpäivänä klo 10:23. Olin 46 senttinen sintti ja painoin vain 2,23 kiloa. Sittemmin paino on monikymmenkertaistunut.
 

Nick Neim

Jäsen
54 senttinen ja 4,2 vai 4,3 kilonen jötkäle. En tosin ollut veljeskatraasta edes painavin, vaikka pisin olinkin. Näin aikuiseksi kasvaessa se onkin vähän kääntynyt päälaelleen, kun olen ainoa alle 190 cm mies meidän perheestä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Maanantaipäivänä kello 23.45 synnyin 4440g painoisena ja 53cm pituisena. Kolmanneksi painavin ja toiseksi pisin viidestä veljeksestä, nykyään meistä kolme on 187cm pitkiä, kaksi rapiat 180cm hukkapätkiä.
 

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sunnuntaipäivänä olen syntynyt klo 20:30. Pituutta 50cm, painoa 3,56kg. Nämä asiat olen asiakirjoista nähnyt. Omat muistikuvat hatarat.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tiedän kyllä että olin alamittainen ja alipainoinen mutta koskaan ei ole paino mieleen grammalleen jäänyt... jotain 2 ja 2,5 kilon välissä se on. Pituus oli 47 cm.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Painosta ei mitään tietoa. Syntymäpäiväni muistelisin olleen perjantai, ja se varmistui nopeasti googlaamalla mikä viikonpäivä oli xx.xx.xxxx, kellonaika taisi olla noin 10:30. Pituutta oli 56 senttiä ja sen takia minut taidettiin joutua ulostamaan leikkauksella. Pitkää minusta ei siitä huolimatta tullut, pituuskasvu pysähtyi 178 senttiin. Murrosiässä elintavat eivät olleet kovinkaan terveellisiä, puutetta oli ainakin unesta, kalsiumista ja raudasta... oisikohan senttejä tullut vähän lisää paremmalla ravinnolla ja unella.

Mistäs tämmöisen voisi tietää.
Soita äitilles. Hän tietää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mistäs tämmöisen voisi tietää.

Kummilusikasta:

"Kummit voivat antaa kummilapselleen ristiäislahjaksi kummilusikan. Tyypillisesti kummilusikka on hopeinen ja koristeellinen. Kummilusikkaan voidaan kaivertaa esimerkiksi lapsen syntymäaika ja paino."
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kiirastorstai. 3720g ja 51cm. Kellonaikaa en tiedä ja liekö tuolla mitään väliä.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
4.4 kiloa ja 55 cm. Rikoinkin sitten äitini sisuskaluja sen verran ulostullessa (enkä tahtonut tulla ulos ajallani), että siskoni oli myöhemmin pakko ottaa ulos keisarinleikkauksella.

Ei taida nuoremmilla olla enää sellaista lapsuuden kirjaa. En muista nyt, mikä sen nimi on, jotain Lapsuus..., mutta siitä löytyy kaikki nämä syntymä- ja kasvutiedot, on paloja ekoista maitohampaista ja hiustöyhtö, ensimmäiset sairaudet, juhlat, sattuvia sanontoja jne. Ei tuollaisia kai nykyään enää arvosteta ja muistella. Minäpä otin ko. kirjan mukaan ensideitille ja näytin sieltä juttuja pikkuminästäni, niin deittini kiinnostui niin, että hänestä tuli vaimoni, heh.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
4.4 kiloa ja 55 cm. Rikoinkin sitten äitini sisuskaluja sen verran ulostullessa (enkä tahtonut tulla ulos ajallani), että siskoni oli myöhemmin pakko ottaa ulos keisarinleikkauksella.

Ei taida nuoremmilla olla enää sellaista lapsuuden kirjaa. En muista nyt, mikä sen nimi on, jotain Lapsuus..., mutta siitä löytyy kaikki nämä syntymä- ja kasvutiedot, on paloja ekoista maitohampaista ja hiustöyhtö, ensimmäiset sairaudet, juhlat, sattuvia sanontoja jne. Ei tuollaisia kai nykyään enää arvosteta ja muistella. Minäpä otin ko. kirjan mukaan ensideitille ja näytin sieltä juttuja pikkuminästäni, niin deittini kiinnostui niin, että hänestä tuli vaimoni, heh.
Minulla on tuollainen kirja! Ja pidän itseäni vielä suhteellisen nuorena näin 18-vuotiaana. Se on pidetty jopa ajantasalla todella pitkään. Treffeille en kuitenkaan ota mukaan, vaikka esimerkkisi aika täydellinen onkin.

Ja kyllä, minä arvostan kyseistä kirjaa.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Minulla on tuollainen kirja! Ja pidän itseäni vielä suhteellisen nuorena näin 18-vuotiaana. Se on pidetty jopa ajantasalla todella pitkään. Treffeille en kuitenkaan ota mukaan, vaikka esimerkkisi aika täydellinen onkin.

Ja kyllä, minä arvostan kyseistä kirjaa.
Hienoa! Mielestäni tuollaista on sitten vanhoilla päivillä kiva selailla. Se onkin mielestäni ehkä arvokkain omaisuuteni kukkaroni ja joidenkin arvopaperien jälkeen, jonka ottaisin mukaani jos tulisi äkkilähtö kotoa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vähän hankala keksiä syytä sille miksi tuon muistaisin. Syntymäpäivän muistan ja vuodenkin. Enpä tiedä veriryhmäänikään. Sen voisi tatuoida johonkin kohtaan kehoa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedän. Minulla on sellainen lusikka, johon on kaiverrettu pituus, paino ja syntymäaika. Tuo lusikka on kirjahyllyssä, eikä ole käytössä. Hopeaa. Taidankin kiillottaa sen päivemmällä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
2800 g, 47 cm. Olin aika pieni. Oli synkkä ja myrskyinen syysyö, 26. päivä syyskuuta vuonna 1973 kun herra Evil päästi ensikarjaisunsa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Syntyessä pituutta oli puolimetriä ja painoa 150 grammaa yli kolme kiloa. Kello oli kymmenen yli yksitoista, illalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tiedän. Minulla on sellainen lusikka, johon on kaiverrettu pituus, paino ja syntymäaika. Tuo lusikka on kirjahyllyssä, eikä ole käytössä. Hopeaa. Taidankin kiillottaa sen päivemmällä.

Minullakin on ollut tuo lusikka, mutta missähän se nykyään on. Mökillä se ei ole, mutsin vintti olisi kaiketi mahdollinen.

Tai sitten se on kadonnut maailman merille. Ei vain tullut koskaan opiskeltua lusikkaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En muista niitä ulkoa, mutta olen ne kyllä lukenut, ja tiedän myös, että mistä saisin ne selville. Vanhemmilta löytyy "Kulta-aika Lapsuuden"-kirja, johon nämä tiedot on merkitty.

Sen tiedän, että kasvoin lapsena varsin nopeasti. Ennusteiden mukaan minusta olisi pitänyt tulla lähes 190 cm pitkä, mutta pituuskasvuni hyytyi, ja 177cm teräksistä vartta oli kohtaloni.

Syntymäpäiväni oli torstai. Torstai on suvussani päivä jolloin tapahtuu. Vaarini ja pappani kuolinpäivät olivat myös torstait. Tämä jäi jostain syystä mieleeni. Nuo kuolinpäivät olivat molemmat kuitenkin vasta lähes 15 vuotta syntymäni jälkeen, joten asioiden välillä ei ole yhteyttä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äänestin "en", koska kuka tuollaisia nyt ulkoa opettelee, mutta kummilusikasta luntattuna 50,5 cm ja 3670 g. Onks se vähä vai paljo?

Kellonaika 16:57 on hämmentävää kyllä jäänyt mieleen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minunkin kummilusikka jossain kaiketi äitini jemmassa, mutta aika hyvin nuo luvut muistan.

Senttejä taisi olla se 52
Grammoja 3530

Maanantai-aamuna 8:40 öbaut.

Mitoista en sittenkään ole aivan liian varma, mutta lähes noin.
 

Ralph

Jäsen
Se oli tiistaipäivä ja kello 12:19, kun synnyin 55 senttimetriä pitkänä ja 4380 gramman painoisena.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
En ollut keskonen, ja äitini jäi henkiin alatiesynnytyksen jälkeen.
En tiedä nykyistä painonikaan puolen kilon tarkkuudella enkä pituutta puolen sentin.

Aika hölmöä olisi käyttää aivokapasiteettia täysin epäoleellisen tiedon vaalimiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös