Tiedätkö syntymäpituutesi ja -painosi?

  • 2 408
  • 35

Tiedätkö syntymäpituutesi ja -painosi?

  • Kyllä, olen mies

    Ääniä: 32 53,3%
  • Kyllä, olen nainen

    Ääniä: 3 5,0%
  • En, olen mies

    Ääniä: 23 38,3%
  • En, olen nainen

    Ääniä: 1 1,7%
  • En tiedä edes syntymäpäivääni

    Ääniä: 1 1,7%

  • Äänestäjiä
    60
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Se oli tiistaipäivä ja kello 12:19, kun synnyin 55 senttimetriä pitkänä ja 4380 gramman painoisena.

Wilson Kirwa kertoi radiossa tietävänsä syntymästään (kerrotun) että sinä yönä satoi.
Ai että on hieno tarina, ja hakkaa länkkärien numeraaliset datat kiinnostavuudessa mennen tullen.

Vuodesta ei ollut ihan täyttä varmuutta, mutta sateen todennäköisyys on toisina vuodenaikoina suurempi kuin toisina.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
3,93 kg ja 51 cm oli mitta kun astuin tähän maailmaan tasan tarkkaan päivää ennen Berliinin muurin murtumista eli 8.11.1989.
 
K

Kiekkokatsoja

Kysymyksen asettelussa on tulkinnanvaraa.
Tiedän, mutta muistanko hmm.. tieto löytyy vauvakirjasta ainakin. Kenties jostain esineestäkin.
Vauvakirjasta olen katsonut näitä toisinaan.
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Muistan sen, että himassa oli minusta ja veljestäni vauvakuvat ja niiden kehyksiin oli kaiverrettu strategiset suureet sekä syntymisen ajankohta. Hämärästi muistan itse syntyneeni aamuyöllä, mutta viikonpäivä ja mitat on päässy unohtumaan. Tämä informaatio itsessään on minulle totaalisen yhdentekevää, eikä se kiinnosta minua ollenkaan.
 

Glove

Jäsen
Itehän olin ihan rääpäle kun oli niin kiire maailmaan, että piti kuukausi etuajassa päästä pois pimeästä, 2750 g ja 45 cm. No, onhan tuosta kasvanu kun painoakin ollut parhaimmillaan (vai huonoimmillaan) noin 45 kertaa syntymäpainon verran. Pituuden kerroin jää vähän alle neljän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kyllähän näitä ketjuja monesti availee ne, joita asia kiinnostaa ja jotka tietää. Plus vielä Jatkoaika.

Puolet muka miehistä. Joo pride-kulkueeseen vois mennä kysymään mielipidettä homoista.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
En muista niitä ulkoa, mutta olen ne kyllä lukenut, ja tiedän myös, että mistä saisin ne selville. Vanhemmilta löytyy "Kulta-aika Lapsuuden"-kirja, johon nämä tiedot on merkitty.
Joo, tuo on se kirja josta yllä mainitsin. Eivätkö vanhempasi halua antaa kirjaasi sinulle? Voisi olla kiva selailla sitä useamminkin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, tuo on se kirja josta yllä mainitsin. Eivätkö vanhempasi halua antaa kirjaasi sinulle? Voisi olla kiva selailla sitä useamminkin.

Ei ole itse asiassa koskaan keskusteltu asiasta. Mutta ehkä tuo kirja saa toistaiseksi olla lapsuudenkodissa. Minusta se jotenkin kuuluu sinne, missä vietin lapsuuteni. Kyllä minä sen verran usein kyläilemässä käyn, että pystyisin sitä selailemaan vaikka kyllästymiseen asti. Edellisestä lukukerrasta on kyllä aikaa, joten seuraavalla vierailukerralla voisi vaikka lukaista tuon läpi, vaikka jotain arveluttavaa saattaisin paljastua "hurjasta nuoruudestani". :)
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Toki. Äitivainaan säilyttämä lappu taitaa olla jossain jemmassa yhä. Puoli metriä ja viitisen kiloa taisi olla mitat suunnilleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös