Tän kaiken keskellä tässä se on kiteytettynä. Ajattelin lätkäistä huntin Hifk:lle, mutta tää on perkele paikallinen. Kukaan stadilainen pitkään kiekkoa seurannut ei toivo mitään muuta kuin paikallista silloin, kun oma jengi sakkaa kuin siivetön 747. Paikallisissa voi käydä mitä vain. Mä lataan 50 egeä Hifk ja sama tasuriin.Lätkäklisee loppuun: Paikallispelit ovat aivan oma maailmansa, ei kannata paljon katsella sarjataulukkoa, eikä funtsia kuinka joukkueilla on viime aikoina mennyt. Tasapeli , sanon mä. Se kelpaa kiusallisen liian hyvin molemmille osapuolille.
Sanomattakin on selvää, että näillä vedoilla Nokka imaisee itseensä vatsataudin, Hifk lähtee kirmailemaan ja huomaa ettei se jääpallossa kannata. Pitkämäki lupaa olla katsomatta kelloon, tsekkaa cheerleareita ja ajassa 59.13 Jani Rita toimitsija-aition edestä 1-0. Bozikin rahat katoaa kuin Islannin kansallisvarallisuus ja kaikilla muilla paitsi mulla ja Penalla on kivaa.
LISÄYS. Vai on Vili Veikkaus itsekin epävarma ja en saa vedettyä 50-50 sinkkua. Hyi sua Vili.