Tämän ottelusarjan voittajan maalivahti vie urpo ylösen. Saa ottaa talteen.
Eihän sitä talteen saa ottaa, kun se on kiertopalkinto.
Tämän ottelusarjan voittajan maalivahti vie urpo ylösen. Saa ottaa talteen.
Tuohon et usko itsekään. Yksi peli enemmän ja nyt on melkein viikko huilattu. Kärpät on paremmalla jalalla ja IFK vähän passiivinen.HIFK:lla pikkaisen kovempi sarja takana. Painaa ihan selvästi.
Kunmasti kiinnostaa silti seurata.
Ei, vaan mussutus tuomion jälkeen. Kyllä ammattilainen hallitsee mailansa, jos ei, niin jäähy tulee. Kuumanahan tuo käy, muutama töötti ja kaveri on valmis, katso vaan.Ei tietenkään. Jos kaverin mailasta nousee maila kaverin naamaan, on juurikin kuvailemastasi tilanteesta kyse.
Kuinka monta kertaa minna nyökyttää päätään arskan puheenvuoron aikana
Eikös sitä sanota että jos et itse tee niin kaveri tekee..? Eli Kärppien pitää päästää HIFK:kin välillä hyökkäämään ja luottaa etteivät tee jolloin Kärpät saa puoli-ilmaisen tasoituksen. Helppoa!Enemmän hyökkäysalueelle vaan kolmannessa erässä niin hyvä tulee. Itse olen enemmän sitä koulukuntaa, että mieluummin haetaan rohkeasti toista maalia kun varmistellaan yhden maali johtoa. Jos Kärppien päässä pyöritään niin sieltä tuskin tekevät tasoitusta :)
Kunmasti kiinnostaa silti seurata.
Samaa mietiskelin :DNo nyt tiedetään sekin miltä tämä Oulun pelejä yleensä selostava näyttää.
Meillä oli vastassa euroopan mestarit ja Kärpillä teikäläiset. Pieni ero.Tuohon et usko itsekään. Yksi peli enemmän ja nyt on melkein viikko huilattu. Kärpät on paremmalla jalalla ja IFK vähän passiivinen.
No nyt tiedetään sekin miltä tämä Oulun pelejä yleensä selostava näyttää.
Mitäköhän tuo on vetänyt :D. Silmät seisoo päässä ja katse ei osu kameraanNo nyt tiedetään sekin miltä tämä Oulun pelejä yleensä selostava näyttää.
@YamahaGPR on tunnettu siitä, että "seuraa striimiä hetken" tai "sai ilmaislippuja".