Mainos

Ti 3.12.2019 Otteluseuranta (Liiga)

• 33 893
  • 442

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toistaiseksi haastettu Tappara ihan mallikkaasti. No erä vielä.

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Mutta... Eihän se osu päähän vaan on olkapää vs olkapää? Twitterissä tuntuu vallitsevan melko selvä mielipide, ettei ollut pääosuma.
Yleinen mielipide on usein väärässä, kuten tässäkin. Päivänselvä, PÄIVÄNSELVÄ pääosuma, umpisokea saa olla jos ei sitä näe.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kaksonen ja Sebok boksiin. 4v4 jatketaan

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
KalPan Seppälä 2-3.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Mitä helvettiä? Tietenkin.

Ok. Tämä oli minulle vilpittömästi uutta.

En ole vain nähnyt, jos esim. NHL:ssä, joku tekee mallia saatanan raukkamaisen teon ja ottaa siitä jälkeenpäin 20 peliä pannaa, näitä AINA puolusteltaisiin vaan toisinaan niistä joutuu vastaamaan itse.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
KalPan Seppälä 2-3.
Haluatteko vaihtaa meidän Seppälään? Joku porilainen julisti kesällä, että Jere Seppälä on SaiPan paras puolustaja. Totuus on ihan odotetusti ollut vähän toisenlainen.

chubster

Jäsen
Eli jokaista hölmöäkin temppua TÄYTYY puolustaa koska joukkuekaveri?

no totta vitussa. Kyllä ne te tietää oliko hölmöä Vai ei, mutta omia puolustetaan aina. Ei joukkuekaveria yksin jätetä. Ikinä.

ja ihan sama vaikla Bonsaksen meni Palmua kurmuuttamaan, jonku se on tehtävä ja harvat on yhtä pieniä. Toki ensi kerralla voisi fair playn hengessä mennä polvilleen ensin.

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
KooKoo 3 vs. 1-hyökkäys ja Alleenin Roni hoitaa!

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

En ole vain nähnyt, jos esim. NHL:ssä, joku tekee mallia saatanan raukkamaisen teon ja ottaa siitä jälkeenpäin 20 peliä pannaa, näitä AINA puolusteltaisiin vaan toisinaan niistä joutuu vastaamaan itse.

Minä(kään) en ymmärrä miksi näissä ei anneta hölmöilijöiden painia isseksensä, Strömberg varmaan itsekin Palmulle tai vaikka Siikosellekin pärjäisi ilman Bonsaksenin väliintuloa. Varsinkin kun vaan vähän painitaan ja hanskalla hierotaan.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
SaiPa vie peliä miten tahtoo

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings

Se, että puolustat joukkuekaveriasi (varsinkin välittömästi tilanteen jälkeen) ei tarkoita sitä, että tarvitsisi olla sokea totuudelle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy