Yleinen mielipide on usein väärässä, kuten tässäkin. Päivänselvä, PÄIVÄNSELVÄ pääosuma, umpisokea saa olla jos ei sitä näe.Mutta... Eihän se osu päähän vaan on olkapää vs olkapää? Twitterissä tuntuu vallitsevan melko selvä mielipide, ettei ollut pääosuma.
Mitä helvettiä? Tietenkin.
Haluatteko vaihtaa meidän Seppälään? Joku porilainen julisti kesällä, että Jere Seppälä on SaiPan paras puolustaja. Totuus on ihan odotetusti ollut vähän toisenlainen.KalPan Seppälä 2-3.
Eli jokaista hölmöäkin temppua TÄYTYY puolustaa koska joukkuekaveri?
Näytän sulle virtuaalikeskaria tän takia.Taitaa Kertsi jäädä nollille ekaa kertaa tällä kaudella
Ok. Tämä oli minulle vilpittömästi uutta.
En ole vain nähnyt, jos esim. NHL:ssä, joku tekee mallia saatanan raukkamaisen teon ja ottaa siitä jälkeenpäin 20 peliä pannaa, näitä AINA puolusteltaisiin vaan toisinaan niistä joutuu vastaamaan itse.
Yleinen mielipide on usein väärässä, kuten tässäkin. Päivänselvä, PÄIVÄNSELVÄ pääosuma, umpisokea saa olla jos ei sitä näe.
Kiva kuulla. Tosin tilastotkin vähän siihen viittaa, että siellä on SaiPalla eksynyt työhousut mukaan.SaiPa vie peliä miten tahtoo
Se, että puolustat joukkuekaveriasi (varsinkin välittömästi tilanteen jälkeen) ei tarkoita sitä, että tarvitsisi olla sokea totuudelle.Ok. Tämä oli minulle vilpittömästi uutta.
En ole vain nähnyt, jos esim. NHL:ssä, joku tekee mallia saatanan raukkamaisen teon ja ottaa siitä jälkeenpäin 20 peliä pannaa, näitä AINA puolusteltaisiin vaan toisinaan niistä joutuu vastaamaan itse.
Kun se ottelu sen 60 minuuttia kestää, älä lopeta kesken.IFK sulaa.
Arvaa oliko tarkoituksellinen?Näytän sulle virtuaalikeskaria tän takia.