Bonsaksen... Hakea nyt kolme päätä lyhyempi tanssikaveri tilanteen ulkopuolelta...
Hienoa kovuutta! Hienoa kapteenin esimerkkiä!
Jos jaksaisi voisi käydä tutkimassa, minkä väristä lasia kommentoijilla on silmillään. Se puolesta tai vastaan kommenttien lukumäärä kun ei itsessään kerro mistään muusta kuin kommenttien lukumäärästä.No siellä siis tuota videota kelaillaan ja nähdään, että ei osu päähän.
Kyllä. Antaa vaan Palmun riehua, koska on ”vähän” lyhyempi.Bonsaksen... Hakea nyt kolme päätä lyhyempi tanssikaveri tilanteen ulkopuolelta...
Hienoa kovuutta! Hienoa kapteenin esimerkkiä!
Alivoima ja Dostal toimineet tänään. Saa nähdä riittääkö pisteisiin.
Tältä se on mun silmään näyttänyt jo pari viikkoa.Ja muilta osin ollut sitten todella tukkoista, ei ole tutun näköistä hyökkäyspelaamista. Näinkö pahasti näkyy Ruotsalaisen poissaolo?
Kyllä. Antaa vaan Palmun riehua, koska on ”vähän” lyhyempi.
Mietitäänpäs:Riehua = puolustaa joukkuekaveria kun tätä taklataan 3sec vihellyksen jälkeen.
Ok, ok.
Tältä se on mun silmään näyttänyt jo pari viikkoa.
Ei pitaisi olla. Ja nama kelailut tuppaavat viela kestamaan sen vartin.Turha haasto. Ei kai tuossa mitään epäselvää ole?
Mietitäänpäs:
"Annanpas ton kaverin tosta hyökätä mun joukkuekaverin päälle koska se teki vähän tyhmästi."
Eikö kuulostakin järkevältä?
Mitä helvettiä? Tietenkin.Eli jokaista hölmöäkin temppua TÄYTYY puolustaa koska joukkuekaveri?
Aika rajusti Tappara hyötyy jälleen tuomaritoiminnasta.
Eli jokaista hölmöäkin temppua TÄYTYY puolustaa koska joukkuekaveri?
Linjuri kamppasi hienosti Schemerovin joka johti Tapparan 3-3 tasoitukseen.Harmi kun ei lahja vitosella tehty kun 1 maali. Voimia
Joskus kannattaisi hengitellä syvään, vaikka vain 10 sekuntia ennen ulostuloaan. Ihan normaali ”torikokous” joka kuuluu jääkiekkoon, mielestäni.Riehua = puolustaa joukkuekaveria kun tätä taklataan 3sec vihellyksen jälkeen.
Ok, ok.
Ei tuossa mitään epäselvää. Paitsi tuomari kampitti oikean pakin ja Tappara rokottaa.Turha haasto. Ei kai tuossa mitään epäselvää ole?