Ti 28.2.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 39 258
  • 621

Joonasmmm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ja sympatiat Pelicansille
Foorumilla on natistu aika paljon tätä kärppien selostajaa. Nyt mä kyllä ymmärrän miksi. Onpa laimee jätkä. Tulee sama fiilis kuin ois kaatanu aamukahviin aivan liikaa maitoa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt loukkasi Vahalahti, mutta toivottavasti ei ole mitään vakavaa.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Olen seurannut hyvästä syystä Ässien peliä tänään silmä kovana. Tulee melkee ihan mieleen sen Ässät-Sport jota myös seurasin taannoin. Miten toi Ässien touhu voi olla noin tehotonta? En ihmettele yhtään että joukkueen kultakypärällä on 29 pistettä jos meno on järjestään tollasta.
Joo tälläistä se on ollut koko kauden. Ei ole niitä kuuluisia maalintekijöitä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
SaiPa - Ässät pelin laukaisukartta aika mielenkiintoinen, ottaen huomioon että peli 0-0.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
SaiPa on pelannut nyt kotonaan 9.5 erää putkeen tekemättä maaliakaan. Paikatkin helvetin harvassa. Kertonee siitä millä tasolla SaiPan hyökkäys tällä hetkellä on... A-junnu/mestistasoa. Sitähän se kokoonpano on.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP se kyllä kovasti haluaa Kärpät tasoihin. JYP vie ja sit yks paikka Kärpille ku tarjoillaan suoraan maalin eteen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Matuskin penkillä kun 5v3 ylivoima. Okei, vedettiin viidellä hyökkääjällä, mikä ei huono vaihtoehto mutta kun viivassa ei ketään kenellä olisi hyvä kanuuna niin mikä järki?
Mun kaaliin ei mene 5-3 yv, jossa ei pyritä järjestelmällisesti hakemaan kunnon vetoja poikittaissyötöstä. Pellailuun tuo yv kuvio oli oikein sopiva.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jaha. Taas Lukolle jäähy. Ei tämä nyt ihan tasan mene. Lamberg käänsi ihan itse selän tuossa...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
28.14 Atte Mäkinen, Lukko, 2 min. laitataklaus.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vahalahti normaalisti alivoimalla. Ei hätää.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rynkky pelastaa taas Kärpät. Huhuh....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös