Hecquefeuille
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ari-Pekka, Pantse
Olipa nätisti pelattu Ässiltä. Bertrand tyhjistä tolppaan.
Joo tälläistä se on ollut koko kauden. Ei ole niitä kuuluisia maalintekijöitä.Olen seurannut hyvästä syystä Ässien peliä tänään silmä kovana. Tulee melkee ihan mieleen sen Ässät-Sport jota myös seurasin taannoin. Miten toi Ässien touhu voi olla noin tehotonta? En ihmettele yhtään että joukkueen kultakypärällä on 29 pistettä jos meno on järjestään tollasta.
Mun kaaliin ei mene 5-3 yv, jossa ei pyritä järjestelmällisesti hakemaan kunnon vetoja poikittaissyötöstä. Pellailuun tuo yv kuvio oli oikein sopiva.Matuskin penkillä kun 5v3 ylivoima. Okei, vedettiin viidellä hyökkääjällä, mikä ei huono vaihtoehto mutta kun viivassa ei ketään kenellä olisi hyvä kanuuna niin mikä järki?
Kärpissä ois pari, Mikko Lehtonen ja Toni Kähkönen. Kova juttu, hei.Oisko jostain lainata maalintekijää Ässiin, kiitos?
Oon nyt muutamia sun heittoja täällä katellut, niin et oo muuta kun itkenyt täällä JYPistä. Sussa on paljon samaa kuin meidän Veltsussa näköjään.
Kärpissä ois pari, Mikko Lehtonen ja Toni Kähkönen. Kova juttu, hei.
Niin mihin osuu? Ei ainakaan maaliin.Ilkka Mikolakin osuu paremmin kuin nämä meidän puukädet.
Vaasan puusilmäselostajan mukaan taklasi suoraan numeroihin... Tuohan oli Lamberg ihan kyyryssäkin. Ei tuollaisista yleensä ole jäähyä annettu.Jaha. Taas Lukolle jäähy. Ei tämä nyt ihan tasan mene. Lamberg käänsi ihan itse selän tuossa...