No tämäkin kyllä totta, varsinaisia gamesavereita ei tarvinnut ottaa, riitti kun pelasi peruspeliä ja sijoittui hyvin. Se Heshkan lämäri oli ehkä lähimpänä "gamesaveria".
Totta, Liigassa aika pitkälle riittää jos on perusvarma maalivahti.
No tämäkin kyllä totta, varsinaisia gamesavereita ei tarvinnut ottaa, riitti kun pelasi peruspeliä ja sijoittui hyvin. Se Heshkan lämäri oli ehkä lähimpänä "gamesaveria".
Siis samaa mieltä olen kyllä, mutta JYP ei siltikään voittanut "vaarallisia maalintekopaikkoja", sillä vielä vähemmän JYP:llä niitä oli mitä Kärpillä.No eipä tuo nyt Kärpiltäkään mitään maalipaikasta maalipaikkaa rallattelua ollut? Paras paikka Heshkalla, lisäksi se Kaltevan maalin takana kaatuilu ja siitä tilanne maalin eteen, oliko muka muita? Ja nyt ei lasketa niitä heittoja maalille, mihin ehkä joskus joku saattaa saada mailan väliin.
Pointtina siis, että tuo torjuntamäärä hämää tässä tapauksessa, kun moni laukaus oli helppo marja Olkinuoralle.
Oon nyt muutamia sun heittoja täällä katellut, niin et oo muuta kun itkenyt täällä JYPistä. Sussa on paljon samaa kuin meidän Veltsussa näköjään.Hytönen sopii Jyppiin, jossa Marko Vee tunnetusti vetistelee kaikkia tuomareiden päätöksiä. Menee kiekkoilusta maku, kun isot miehet itkee niin kuin ämmät.
Käsittämättömän huolimatonta kiekon kanssa.Ojamäki on pelistä toiseen aivan uskomattoman huono ylivoimalla.
Sitten 5-3 yv Ässille.
Oon nyt muutamia sun heittoja täällä katellut, niin et oo muuta kun itkenyt täällä JYPistä. Sussa on paljon samaa kuin meidän Veltsussa näköjään.
Jupii, nyt se tuli mainittua: Ässien huono ylivoima.
Sanoppa muuta, säki vissiin seuraat Kärppien matsia?Ei jeesus voi maalinteko olla noin vaikeaa.