Ti 28.2.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 39 157
  • 621

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No tämäkin kyllä totta, varsinaisia gamesavereita ei tarvinnut ottaa, riitti kun pelasi peruspeliä ja sijoittui hyvin. Se Heshkan lämäri oli ehkä lähimpänä "gamesaveria".

Totta, Liigassa aika pitkälle riittää jos on perusvarma maalivahti.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää on juuri niin vaikea peli kun osasi odottaa...Vähän rotsi auki ja se tappamisen meininki puuttuu. Kuka nousisi esille ja tekisi maalin?
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
No eipä tuo nyt Kärpiltäkään mitään maalipaikasta maalipaikkaa rallattelua ollut? Paras paikka Heshkalla, lisäksi se Kaltevan maalin takana kaatuilu ja siitä tilanne maalin eteen, oliko muka muita? Ja nyt ei lasketa niitä heittoja maalille, mihin ehkä joskus joku saattaa saada mailan väliin.

Pointtina siis, että tuo torjuntamäärä hämää tässä tapauksessa, kun moni laukaus oli helppo marja Olkinuoralle.
Siis samaa mieltä olen kyllä, mutta JYP ei siltikään voittanut "vaarallisia maalintekopaikkoja", sillä vielä vähemmän JYP:llä niitä oli mitä Kärpillä.
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Ojamäki on pelistä toiseen aivan uskomattoman huono ylivoimalla.

Sitten 5-3 yv Ässille.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Hytönen sopii Jyppiin, jossa Marko Vee tunnetusti vetistelee kaikkia tuomareiden päätöksiä. Menee kiekkoilusta maku, kun isot miehet itkee niin kuin ämmät.
Oon nyt muutamia sun heittoja täällä katellut, niin et oo muuta kun itkenyt täällä JYPistä. Sussa on paljon samaa kuin meidän Veltsussa näköjään.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Neppailua neppailua... Perkele.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voisko ton Ojamäen laittaa vittuun tuolta ylivoimalta. Kolme kertaa suttasi tilanteen jo.

40s 5vs3 yvtä Ässille
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oon nyt muutamia sun heittoja täällä katellut, niin et oo muuta kun itkenyt täällä JYPistä. Sussa on paljon samaa kuin meidän Veltsussa näköjään.

Onneksi ei ole Ritari selostamassa, sitten olis vielä vaikeampaa. Ei siis minulla, vaan tällä Esterillä. Itsehän pidän Ritarin selostuksista.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Sport laukoo tänään todella paljon viivasta, eikä Lukko peitä noita juuri ollenkaan.

Edit. Pirusti saa Sport kyllä roikkua, jos Kangasmäen jäähyä miettii.
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä mä edelleenkin pidän ihan vitun älyttömänä sitä että Mikko Niemellä pelaa ylivoimaa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei jumalauta. Miksi joukkueen paras laukoja ei ollut 5vs3 yvllä?

Käsittämätöntä munimista. Herätys saatana.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Pääsisivät nyt edes paikoille. /s
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Matuskin penkillä kun 5v3 ylivoima. Okei, vedettiin viidellä hyökkääjällä, mikä ei huono vaihtoehto mutta kun viivassa ei ketään kenellä olisi hyvä kanuuna niin mikä järki?
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä on niin tuttua, Ässät ei tee mistään. Paikkoja on koko ajan, siis sellaisia joista maalintekijät maalin tekisivät. Saipa voittaa tämän pelin...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen seurannut hyvästä syystä Ässien peliä tänään silmä kovana. Tulee melkee ihan mieleen sen Sport-Ässät jota myös seurasin taannoin. Miten toi Ässien touhu voi olla noin tehotonta? En ihmettele yhtään että joukkueen kultakypärällä on 29 pistettä jos meno on järjestään tollasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös