Ti 27.2.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 44 366
  • 595

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä on vaikean näköistä Kärpillä. Alun myllytyksen jälkeen ku ei maalia tullut alettiin yksinyrittämään ja joukkuepeli unohtui. Nyt mennään kulmiin ku suunta tulisi olla maalille
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Voi luoja mitä surffailua. Jos Kärpät ei herää, niin mun puolesta voidaan vaihtaa sarjataulukossa Kärpät KooKoon tilalle ja KooKoo kärkeen. Munatonta paskaa surffailua. Tällä pelillä tulee lyhyt kevät ellei Haba osta joukkueellista pelaajia vahvistamaan näitä uneliaita tunareita.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
MAJONEEE!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näen tulevaisuuteen. Minulla on taikavoimia.
Taitaa olla kaapelioperaattori DNA:n tarjoamia taikavoimia tämä kaukonäköisyys. Itse ainakin huomannut pelejä kavereiden kanssa liveseuratessa, että DNA:n kuva tapaa olla esim. Teliaa useamman sekunnin edellä ja sitten tietenkin vielä vähän reilummin enemmän netin kautta livestriimailuun verratessa. Toki käytössä olevat laitteetkin vaikuttaa viiveeseen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Voi luoja mitä surffailua. Jos Kärpät ei herää, niin mun puolesta voidaan vaihtaa sarjataulukossa Kärpät KooKoon tilalle ja KooKoo kärkeen. Munatonta paskaa surffailua. Tällä pelillä tulee lyhyt kevät ellei Haba osta joukkueellista pelaajia vahvistamaan näitä uneliaita tunareita.
Itse antaisin kyllä varmuuden vuoksi Haballe kenkää. Meni heikentämään joukkuetta jollain Vesa Laineella.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
On toi Maione kyllä helmi löytö. Dominoi edellisessä joukkueessaan miten tahtoo, millään ei riittänyt usko että sama jatkuisi liigassa.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olis kait siihen erän loppuun voinut Zabolle kakkosen puhaltaa, kun Iilahteen törmäsi. Iilahti tuntuu torjuvan Kuuselan vetoja yrittäen siirtää aina samalla maalin paikaltaan
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Jäi muuten kampitus viheltämättä KooKoolta, olisi se ihan hyvä jos nuo vihellettäisiin pois vaikka toisella yksi mies jo boksissa onkin.

Toisaalta jäähyn tai pari olisi voinut viheltää Kärpillekin. Mutta totta on, että tuo kampitus oli selvä rike.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Taitaa olla kaapelioperaattori DNA:n tarjoamia taikavoimia tämä kaukonäköisyys. Itse ainakin huomannut pelejä kavereiden kanssa liveseuratessa, että DNA:n kuva tapaa olla esim. Teliaa useamman sekunnin edellä ja sitten tietenkin vielä vähän reilummin enemmän netin kautta livestriimailuun verratessa. Toki käytössä olevat laitteetkin vaikuttaa viiveeseen.
Näin tuo on
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös