Epätietoinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Kärppien ykköskenttä on kyllä ollut kuraa tänään, etenkin Junttila on kyllä ihan yössä.
Oli kyllä typerä näpäytys jaloille mutta olipahan pomppu Kousalta.
Jep, Kousahan taisi poikkaria antaa Rautiaiselle juuri ennen tätä.Rautiainenhan lähti kostamaan. Olisi Rautsin pitänyt antaa olla, eikä lähtiä naputtelemaan joutsenta koiville.
Kärppien ykköskenttä on kyllä ollut kuraa tänään, etenkin Junttila on kyllä ihan yössä.
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.Jäi muuten kampitus viheltämättä KooKoolta, olisi se ihan hyvä jos nuo vihellettäisiin pois vaikka toisella yksi mies jo boksissa onkin.
En tieda koska tulivat Suomeen mutta onhan tuossa aikamoinen aikaerokin ollutEipä tuo ihme, jos pojilla oli kahden päivän vähän "vahvempi" känni Koreassa.
Toi on mun repla.Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.
Näinhän se on. Me fanithan tietysti haluttaisiin nähdä oma joukkue joka ilta taistelemassa 100% lasissa, mutta nämä realiteetitkin pitää vain ymmärtää.Eipä tuo ihme, jos pojilla oli kahden päivän vähän "vahvempi" känni Koreassa.
Taitaa olla kaapelioperaattori DNA:n tarjoamia taikavoimia tämä kaukonäköisyys. Itse ainakin huomannut pelejä kavereiden kanssa liveseuratessa, että DNA:n kuva tapaa olla esim. Teliaa useamman sekunnin edellä ja sitten tietenkin vielä vähän reilummin enemmän netin kautta livestriimailuun verratessa. Toki käytössä olevat laitteetkin vaikuttaa viiveeseen.Näen tulevaisuuteen. Minulla on taikavoimia.
Itse antaisin kyllä varmuuden vuoksi Haballe kenkää. Meni heikentämään joukkuetta jollain Vesa Laineella.Voi luoja mitä surffailua. Jos Kärpät ei herää, niin mun puolesta voidaan vaihtaa sarjataulukossa Kärpät KooKoon tilalle ja KooKoo kärkeen. Munatonta paskaa surffailua. Tällä pelillä tulee lyhyt kevät ellei Haba osta joukkueellista pelaajia vahvistamaan näitä uneliaita tunareita.
Miehen tehot helmikuussa 0+0, aivan onneton pörrääjä ollut lähiaikoina.Kangasniemi näyttäisi olevan koko ajan jäällä, melkoisen huikee jonne siis kyseessä.
Ei hitto tää ois kova! Siis ajatus James Bondista jonka hokema on "ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä"! Siin ois sitä jotain...Toi on mun repla.
Jäi muuten kampitus viheltämättä KooKoolta, olisi se ihan hyvä jos nuo vihellettäisiin pois vaikka toisella yksi mies jo boksissa onkin.
Ei tietenkään tarvitse Kärpille viheltää koska pelataan Raksilassa ja kotituomarit auttaa.Toisaalta jäähyn tai pari olisi voinut viheltää Kärpillekin. Mutta totta on, että tuo kampitus oli selvä rike.
Näin tuo onTaitaa olla kaapelioperaattori DNA:n tarjoamia taikavoimia tämä kaukonäköisyys. Itse ainakin huomannut pelejä kavereiden kanssa liveseuratessa, että DNA:n kuva tapaa olla esim. Teliaa useamman sekunnin edellä ja sitten tietenkin vielä vähän reilummin enemmän netin kautta livestriimailuun verratessa. Toki käytössä olevat laitteetkin vaikuttaa viiveeseen.