Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Näen tulevaisuuteen. Minulla on taikavoimia.Mistä sää näitä pelejä seuraat kun näin paljon aikaisemmin tuli tämäkin maali? Aikamoista perseilyä taas Kärpiltä omissa päässä.
Näen tulevaisuuteen. Minulla on taikavoimia.Mistä sää näitä pelejä seuraat kun näin paljon aikaisemmin tuli tämäkin maali? Aikamoista perseilyä taas Kärpiltä omissa päässä.
Taipaluksen Lauri vaihteeksi. Painu vittuun miun SaiPasta.
Lomalla tuli.Ai tuli? Mun mielestä nuo ei ole hereillä missään vaiheessa olleetkaan.
Tänään ei kyllä Kärpät varmasti nouse, ainakaan tällä tekemisellä. Melko haluttoman näköistä on tekeminen tänään ollut.Vaihdoin Oulun-peliin katsoakseni Kärppäin uutta vahvistusta. Kristian-Vesa Laine ei vielä häikäise, mutta on pomminvarma vahvistus.
0-2, mutta en Kärppien puolesta hätäilisi, joskus ovat näistä nousseet.
Tama on katasrofi! Karpat tippuu kuin kivi. Ai, ne tarvitsee yhden pisteen runkosarjan voittoon. Melko sama miten pellailevat loppurunkosarjan.Miljoonamiehistö sulaa ja KooKoo 2-0.
Oli kyllä typerä näpäytys jaloille mutta olipahan pomppu Kousalta.Kousa, mä häpeen.
Ei Kärpät välttämättä tarvitse pistettäkään, jos TPS menettää pisteenkin loppukauden aikana niin runkosarjan voitto varmistuu vaikka Kärpät vetäisi 0p loppukaudesta.Tama on katasrofi! Karpat tippuu kuin kivi. Ai, ne tarvitsee yhden pisteen runkosarjan voittoon. Melko sama miten pellailevat loppurunkosarjan.
Luonnollisesti noinkin joo. Eli aika lailla voisivat vaikka heitella kiekkoa omalla alueella toisilleen ja pelata aikaa kellosta poisEi Kärpät välttämättä tarvitse pistettäkään, jos TPS menettää pisteenkin loppukauden aikana niin runkosarjan voitto varmistuu vaikka Kärpät vetäisi 0p loppukaudesta.