Not the first barbequeMiksi Vallin kuulostaa noin ärsyyntyneeltä?
Tepsin peli hirveetä sähläämistä.
Not the first barbequeMiksi Vallin kuulostaa noin ärsyyntyneeltä?
Kannattaako sitten katsoa?
On kyllä selväsi ärsyyntynyt tosta TPS:n pelaamisesta. Liekö odottanut vähän tiukempaa sarjaa tms.Miksi Vallin kuulostaa noin ärsyyntyneeltä?
Eikun se on sitä takakarvausta. Tappara kahvaaPaljon saa Kahvata Tps
Mielenkiinnottavimmat jengit ja tylsää kiekkoa? Itse en katsoisi.Miksei kannattaisi? Vielä kun pelaisivat vähän viihdyttävämpää kiekkoa, niin tilanne olisi jopa oikeinkin hyvä.
Mielenkiinnottavimmat jengit ja tylsää kiekkoa? Itse en katsoisi.
Niin no, eipä Jalosen valmentamissa Leijonissakaan taida paljon taiteellisia erivapauksia systemaattisesta pelitavasta saada.Tapparalla niin vitun kova rosteri ja monelta luovalta pelaajalta kuristettu orjallisen ja systemaattisen pelitavan takia sitä luovuutta pois. Tappara voittaa Tapolasta huolimatta tuolla rosterilla, ei Tapolan ansiosta
Jurgens haastaa kovasti, nuo kaksi olleet heikoimpiaTuo Kinnunen on ylivoimaisesti eniten pulassa Tappara-pakeista pelistä toiseen.
Joo laitanpa saunan lämpenemään.
Ja sen myöskin saa.Heljanko haluaa MVP-palkinnon.
Tähän kuuluu vastata että olen vegaani. En kyllä ole, mutta kuitenkin.Älä hyvä ihminen sitä mukia. Vai eikö Turussa kuulu nakkeja mukaan?
Hyvin sanottu sieltä Lahdesta!Ensinäkin liigakausi huipentuu näiden kahden joukkueen taisteluun kannusta, toisekseen liigakausi saattaa huipentua tähän peliin joka on aikalailla paskaa. Hiphei.