Ei helvetissä !TPS peli näyttää just siltä etteivät usko itekkään mihinkään ihmenousuihin. Valitettavasti. Ja Tappara taasen on enemmän ku valmis, on se vaan vitun kova. Oisko Tapolasta koutsaamaan joskus maajoukkuetta?
Kunhan ei Suomen maajoukkuetta koskaan koutsaa, muiden maiden kohdalla ihan sama.Oisko Tapolasta koutsaamaan joskus maajoukkuetta?
Minä elän tunteella, älä tule väittämään minulle jostain luovuttamisesta. Katson koska olen TPS-fani ja kannustan viimeiseen saakka. Ei vissiin saa mielipidettään tuoda esille kehumalla vastustajaa tai kritisoimalla omia, sekö on luovuttamista?Sä luovutit joskus maaliskuun lopussa. Miksi katsot enää?
Minä elän tunteella, älä tule väittämään minulle jostain luovuttamisesta. Katson koska olen TPS-fani ja kannustan viimeiseen saakka. Ei vissiin saa mielipidettään tuoda esille kehumalla vastustajaa tai kritisoimalla omia, sekö on luovuttamista?
Tapparalla niin vitun kova rosteri ja monelta luovalta pelaajalta kuristettu orjallisen ja systemaattisen pelitavan takia sitä luovuutta pois. Tappara voittaa Tapolasta huolimatta tuolla rosterilla, ei Tapolan ansiostaMiksi? Pelkät tuomareille itkemiset perusteluna?
Jep, jos Tappara tulee toiseen erään samaan malliin kuin eilen ni tulee rumaa jälkeäEi kyllä varsinaisesti mikään erityisen viihdyttävä peli. Toista ei kiekollinen peli edes kiinnosta ja toisella ei ainakaan nyt toimi ollenkaan.
Kannattaako sitten katsoa?Oikeastaan ihan mukava katsella peliä, jossa pelaa ehkä kaksi eniten vihaamaani joukkuetta. Altavastaajan puolella olen havainnut kuitenkin tässä olevani.
Juu. Luisteli täydellä vauhdilla päin, kun näki Peltolan saavan kiekon.Siirsikö Eronen maalin tahallaan
Juu. Luisteli täydellä vauhdilla päin, kun näki Peltolan saavan kiekon.
Jep, päähän taklaamisesta ja korkeasta mailasta olis voinu vihellellä. Parempi tosin että jäi viheltämättä, tietäen TPS-YV:n vaarallisuuden.Saisi noita jäähyjä jostain viheltää, mutta taitaa olla turha toivo. Ylivoimat tänääkin vähissä, vaikka paikkoja olisi kyllä viheltää.
Sama ku Tuulola