Ti 26.4.2022 TPS - Tappara

  • 30 391
  • 634

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tappara paniikissa kun lyö pitkää koko ajan
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Ivarsson pyörittää hyökkäyspäässä kiekkoa, mutta syöyttöpaikkaa ei yksinkertaisesti löydy kun jokaisella Tepsin pelaajalla oli tiukka Tapparan miesvartiointi....
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sä luovutit joskus maaliskuun lopussa. Miksi katsot enää?
Minä elän tunteella, älä tule väittämään minulle jostain luovuttamisesta. Katson koska olen TPS-fani ja kannustan viimeiseen saakka. Ei vissiin saa mielipidettään tuoda esille kehumalla vastustajaa tai kritisoimalla omia, sekö on luovuttamista?
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä elän tunteella, älä tule väittämään minulle jostain luovuttamisesta. Katson koska olen TPS-fani ja kannustan viimeiseen saakka. Ei vissiin saa mielipidettään tuoda esille kehumalla vastustajaa tai kritisoimalla omia, sekö on luovuttamista?

Jos on luovuttamassa jokaisen hävityn pelin jälkeen, niin kyllä se jotain muuta kuin tunteella elämistä on.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ei kyllä varsinaisesti mikään erityisen viihdyttävä peli. Toista ei kiekollinen peli edes kiinnosta ja toisella ei ainakaan nyt toimi ollenkaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vähän koukkaukselta Seppälään haiskahti, mutta ei näitä ennenkään ole vihelletty sääntökirjan mukaan, terveisin Rönn
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Miksi? Pelkät tuomareille itkemiset perusteluna?
Tapparalla niin vitun kova rosteri ja monelta luovalta pelaajalta kuristettu orjallisen ja systemaattisen pelitavan takia sitä luovuutta pois. Tappara voittaa Tapolasta huolimatta tuolla rosterilla, ei Tapolan ansiosta
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Käyn välillä katsomassa tätä seurantaa, ja ilmeisesti jääkiekko on pilalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös