Ti 26.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 108 222
  • 974

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Lukeeko säännöissä, että maalintekotilanteissa linjan on oltava tarkempi kuin laitaväännöissä? Aina sitä oppii uutta.

Ei siellä taida lukea mitään tasoitusjäähyistäkään...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mitäköhän peliä Wallin oikein seurasi kun sanoi, että kaikki haluaa voittaa kaksinkamppailut? Tapparan erä, IFK näyttää luovuttaneen jo.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeisen kolmen ottelun (tämä mukaan laskettuna) perusteella Tapparan jalat kyllä vaikuttaa olevan toisella tasolla, kuin HIFK:n vastaavat. Toivottavasti kilpipaitojen kopista vielä löytyy sopiva sekoitus tunnetta ja järkeä. Toistaiseksi kaikki on vielä mahdollista, vaikka Tapparalla onkin isännän elkeet. Kivat finaalit joka tapauksessa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tappara aika vahvasti kuskin paikalla.

IFK:lla ei mitään järkeä pelaamisessa, ihme syöksyilyä.
Joten siihen nähden aika hyvä että peli on vain 2-1. Nyt pitää saada palikat kasaan, niin tämä on vielä pelastettavissa. Yhden maalin tappioasema on jo lähes kuin olisi kuivin jaloin selvinnyt.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tappara helvetin hyvä ensimmäisessä erässä kun taas HIFK ei lähelläkään tasoaan. Johtuiko enemmän Tapparan hyvyydestä vai HIFK:n oman tasonsa alituksessa niin en kyllä pysty sanomaan liian riskiä peliä HIFK:lta ainakin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tulee mieleen U18-finaali.

Toki IFK paremmin pelissä mukana, mitä Ruotsi oli.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän tuntuisi olevan ribaletta housuissa, kun ylihyökätään tuolla tavalla. Laineen ketjulla 3-4 ylivoimahyökkäystä yhtä HIFK-puolustajaa vastaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oonko ainoa jonka mielestä JM Järvinen on aika turha tuolla tällä hetkellä. Helvetisti vauhtia mutta mitään ei tapahdu...erän lopussa pääsi ampumaan huippupaikasta ja varmaan 4m ohi.

Ihmeellisen flegulta näyttää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on hävitty peli. Ei oo mitään saumoja Tapparaa vastaan.
Paljon saa kyllä tapahtua. Johtomaali aluksi oli juuri se mitä toivoin, mutta eipä kauaakaan kun vähän itse annettiin Tapparalle se johto.
Tällä menolla ja tyylillä ei mitään palaa ellei Husso muutu koko maalin peittäväksi tiiliseinäksi.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Olihan se tieto että Tappara lataa tähän peliin kaiken, aivan kaiken. Nyt pitää voittaa, aivan pakko.
Jos menee perjantaille niin se ei hyvää tiedä.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tappara on hyvä ja 2-1 on HIFK:n onni. Mestaruus olisi voinut ratketa jo ekassa, mutta vielä on kaikki auki. Tasoittunee tokaan aika lailla.
 

dorka

Jäsen
Lukeeko säännöissä, että maalintekotilanteissa linjan on oltava tarkempi kuin laitaväännöissä? Aina sitä oppii uutta.
Ei lue, mutta ympäri maailmaa tuomareita ohjeistetaan, että sama rike keskialueen laitaväännössä ja maalintekotilanteessa ei ole saman arvoisia. Maalintekotilanteessa tapahtuvat rikkeet on saatava aina vihellettyä pois, kun taas keskialueen hipaisut katsotaan sormien läpi. Tätä kutsutaan pelin tulkinnaksi ja sen takia sitä Japaakin arvostetaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No sinä olet ainakin kommenteistasi päätellen luovuttanut jo ajat sitten.

Katson peliä, kirjoitan mielipiteitäni miltä peli näyttää, ei se tarkoita, että minä olen luovuttanut vaikka tänne kirjoittaisin, että IFK:n peli näyttää siltä, että ovat luovuttaneet. Kyllä pienoinen ihme saa tapahtua, että IFK voittaa, mutta lapsenomaisesti siihen uskotaan...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vaikka tää nyt oli melko selvästi Tapparan erä, niin peli on vasta 2-1 ja HIFKillä on vielä todella hyvät mahdollisuudet kääntää peli, mutta vaatii toki pelillisesti suurta muutosta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tappara on hyvä ja 2-1 on HIFK:n onni. Mestaruus olisi voinut ratketa jo ekassa, mutta vielä on kaikki auki. Tasoittunee tokaan aika lailla.
Mun veikkaus on, että HIFK lisää luistelua ja peli tosiaan tasoittuu huomattavasti ekasta erästä. Ihan sen perusteella, mitä olen tässä 17 peliä HIFKin pleijareita seurannut. Ehkä Tappara jaksaa samalla intensiteetillä, mutta epäilen vahvasti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Katson peliä, kirjoitan mielipiteitäni miltä peli näyttää, ei se tarkoita, että minä olen luovuttanut vaikka tänne kirjoittaisin, että IFK:n peli näyttää siltä, että ovat luovuttaneet.
Kirjoitit kuitenkin kolmen minuutin pelin jälkeen tilanteen ollessa 0-0 jo onnitteluviestejä Tapparalle? Vahva usko omiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä tätä nyt katselee, kun Tiku ja Taku on saatu helvettiin studiosta... täähän on tuhat kertaa parempaa studiota kuin aiemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös