Hieman ennen muutama vastaava TapparaltaNyt mennyt pari HIFK-jäähyä läpi. Palattiin vanhaan linjaan?
Hieman ennen muutama vastaava TapparaltaNyt mennyt pari HIFK-jäähyä läpi. Palattiin vanhaan linjaan?
Nyt olis Ben-Amorilla töitä.Eikös Ville ole jo lopettanut?
Hahah. Mä häpeän tota kuuluttajaa, nyt kaikki mukaan hei, Tap-paa-raa, tap-paa-raa :D
Kuules lapsukaisille suunnattu hoilausHahah. Mä häpeän tota kuuluttajaa, nyt kaikki mukaan hei, Tap-paa-raa, tap-paa-raa :D
Uusittu kakkonenkin toimii kun siella pelaa saman tason kaverit joiden roolitukset sopii yhteen.Tapparan ratkaisevin muutos tässä finaalisarjassa oli Laineen nostaminen Kuuselan ja Lajusen rinnalle. Ketju toimii erinomaisesti.
Ei ole Hakametsän legendaarinen kuuluttaja, vaan tuolla katsomossa heiluu joku hessu mikin kanssa joka tuota paskaa viljelee.Hahah. Mä häpeän tota kuuluttajaa, nyt kaikki mukaan hei, Tap-paa-raa, tap-paa-raa :D
Luulis hävettävän....Nyt olis Ben-Amorilla töitä.
Sulla menee nyt lätkä ja salibandy sekaisin. Koukkaaminen on koukkaaminen. Aina.Hyvää tuomarointia. Elkisin rike tapahtui maalintekotilanteessa. Silloin linjan pitääkin olla laitavääntöjä tarkempi. Kuten nytkin Laineen kampituksessa.
Aivan sama, kenkää saavat kuitenkin.Kotituomarit, kotituomarit...
Kotituomarit, kotituomarit...