Lukeeko säännöissä, että maalintekotilanteissa linjan on oltava tarkempi kuin laitaväännöissä? Aina sitä oppii uutta.
Ei siellä taida lukea mitään tasoitusjäähyistäkään...
Lukeeko säännöissä, että maalintekotilanteissa linjan on oltava tarkempi kuin laitaväännöissä? Aina sitä oppii uutta.
Joten siihen nähden aika hyvä että peli on vain 2-1. Nyt pitää saada palikat kasaan, niin tämä on vielä pelastettavissa. Yhden maalin tappioasema on jo lähes kuin olisi kuivin jaloin selvinnyt.Tappara aika vahvasti kuskin paikalla.
IFK:lla ei mitään järkeä pelaamisessa, ihme syöksyilyä.
Ei lue sääntökirjassa, mutta kyllä tuomareita niin ohjeistetaan. Kuten tuolla ylempänä kirjoitinkin.Lukeeko säännöissä, että maalintekotilanteissa linjan on oltava tarkempi kuin laitaväännöissä? Aina sitä oppii uutta.
Ei siellä taida lukea mitään tasoitusjäähyistäkään...
Ei lue sääntökirjassa, mutta kyllä tuomareita niin ohjeistetaan. Kuten tuolla ylempänä kirjoitinkin.
No sinä olet ainakin kommenteistasi päätellen luovuttanut jo ajat sitten.Tapparan erä, IFK näyttää luovuttaneen jo.
Paljon saa kyllä tapahtua. Johtomaali aluksi oli juuri se mitä toivoin, mutta eipä kauaakaan kun vähän itse annettiin Tapparalle se johto.Tää on hävitty peli. Ei oo mitään saumoja Tapparaa vastaan.
Ei lue, mutta ympäri maailmaa tuomareita ohjeistetaan, että sama rike keskialueen laitaväännössä ja maalintekotilanteessa ei ole saman arvoisia. Maalintekotilanteessa tapahtuvat rikkeet on saatava aina vihellettyä pois, kun taas keskialueen hipaisut katsotaan sormien läpi. Tätä kutsutaan pelin tulkinnaksi ja sen takia sitä Japaakin arvostetaan.Lukeeko säännöissä, että maalintekotilanteissa linjan on oltava tarkempi kuin laitaväännöissä? Aina sitä oppii uutta.
No sinä olet ainakin kommenteistasi päätellen luovuttanut jo ajat sitten.
Mun veikkaus on, että HIFK lisää luistelua ja peli tosiaan tasoittuu huomattavasti ekasta erästä. Ihan sen perusteella, mitä olen tässä 17 peliä HIFKin pleijareita seurannut. Ehkä Tappara jaksaa samalla intensiteetillä, mutta epäilen vahvasti.Tappara on hyvä ja 2-1 on HIFK:n onni. Mestaruus olisi voinut ratketa jo ekassa, mutta vielä on kaikki auki. Tasoittunee tokaan aika lailla.
Kirjoitit kuitenkin kolmen minuutin pelin jälkeen tilanteen ollessa 0-0 jo onnitteluviestejä Tapparalle? Vahva usko omiin.Katson peliä, kirjoitan mielipiteitäni miltä peli näyttää, ei se tarkoita, että minä olen luovuttanut vaikka tänne kirjoittaisin, että IFK:n peli näyttää siltä, että ovat luovuttaneet.