Ti 26.3.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 35 031
  • 939

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Helsingin pelissä erotuomari Joonas Kovalla on nyt ihan tutkalla, missä pitäisi sijoittua. Toistuvasti estää pelaamista Pelicansin päädyssä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulla heräs sellanen ajatus, että tää on AI joka tuolla ottelua selostaa, ei siis todellinen Mika Saukkonen. Koskas ne Jutin kanssa vetikään EA Sportsille? Sieltä asti ollut varmaan pelkkä hologrammi ja AI.
”Näitkö Juti miten nopeasti tuo kaveri menee jäihin?”

”No en vittu nähny ku on Tapolat silmillä saatana perkele.”

”Tota.. Timo nää sun vuorosanat ei nyt mee kyllä tollee, ne”

”Vedä tumppuun kekkuli minä oon maailmanmestari!”
 

redpecka

Jäsen
Hiukan tuntuu aneemiselta HIFKin peli. Luulis olevan hurja höögibuugi päällä, mutta vähän kuin marraskuun tiistaimatsi. Tai sitten se on tämä selostaja joka lässäuttää tunnelman.
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Huuhtanen junnun kimpussa, tosi rohkeeta...Ja Olli huutaa hädissään. Rauhoittukaa Jukurit, että pääsette lentokoneeseen.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiukan tuntuu aneemiselta HIFKin peli. Luulis olevan hurja höögibuugi päällä, mutta vähän kuin marraskuun tiistaimatsi. Tai sitten se on tämä selostaja joka lässäuttää tunnelman.
Ei, kyllä se on Peltosen pelikirja joka lässäyttää sen tunnelman.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Huuhtasen bravuuri taitaa olla niskalenkki ja jäähän painaminen. Tuossa voi käydä kyllä huonosti ja "mies" nappasi sitten pienemmän kaverin vääntöön mukaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hiukan tuntuu aneemiselta HIFKin peli. Luulis olevan hurja höögibuugi päällä, mutta vähän kuin marraskuun tiistaimatsi. Tai sitten se on tämä selostaja joka lässäuttää tunnelman.

Ne kunnioittaa vastustajaa niin paljon?

Täyteen buukattu IFK, isot odotukset, kausi katkolla lumierin Nordiksella. Jos se ihmismieli taiteilee uhka/mahdollisuus häpeä/glooria monissa eri sävyissä. Niin pelaajat kuin valmentajat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös