Ei se ole valvonut näin myöhään kymmeneen vuoteen, niin vähän armoa.Saukkonen mukaan Ipajohtaa sarjaa 2-1, voi kiesus on se sekaisin.
Kaksi viimeistä kirjainta kuitenkin oikein.Saukkonen mukaan Ipa johtaa sarjaa 2-1, voi kiesus on se sekaisin.
Saukkonenhan selostiEAn NHL-pelejä vuosituhannen alussa. Luulen, että ne on vain laitettu pyörimään jatkoerän alusta.
Kyllähän toi Juti vaan pitäs saada vielä messiin asiantuntijaksi. Läheltä ylös niinku Jari sano!Huhhuh on se vaan mestari, kiitos Saukkonen!
Niissäkin ollaan tappiolla 2-1. Tiukkaa on.Parempi voitti tai ainakin onnekkaampi
Brändi-pullo kuulostaa hyvin Hifkimäiseltä hommalta.Niukka yhden maalin voitto, mutta kaikki lasketaan.
Mitäs mä nyt teen tällä brändipullolla kun just ehdin avata? Eihän näissä ole EU-suositusten mukaan sellaista korkkia minkä voi enää sulkea.
Lahteen mukaan Buli. Vois kärkeen syödä Pekkon ja sit ajella bloodin levyksi, pleksin takaa luonnollisesti.Sen huomaa peliesityksissä
Ennen heitettiin vaan korkki metsään, mut nyt pitää viskata myös pullo mukana. Mut muista tyhjätä ensin.Niukka yhden maalin voitto, mutta kaikki lasketaan.
Mitäs mä nyt teen tällä brändipullolla kun just ehdin avata? Eihän näissä ole EU-suositusten mukaan sellaista korkkia minkä voi enää sulkea.
Ei nämä pelit ole ikinä läpihuutojuttuja. Kuitenkin pitkässä sarjassa parempi löytyy, viimeistään 7 pelissä.Itse olin varma että te menette sukkana 4-0 jatkoon.